Vrijdagquote:Op woensdag 8 februari 2023 12:21 schreef LonesomeFairy het volgende:
Vorig jaar was elke (woens?)dag beddengoed dag. Dit jaar niet?
Isoleert lekker in de winterquote:Op woensdag 8 februari 2023 12:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Pff, laat groeien... vlechtjes erin, kraaltje aan het eind. Makkelijk, horen de mensen je gelijk aan komen lopen
Vind dat hoofd haar trouwens echt aardslelijk. Helemaal dood en lelijk, uitgegroeid eind
welkes eten?quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:20 schreef Fikkert2 het volgende:
Chiara is geen fan van charlottes eten
nou datquote:Op woensdag 8 februari 2023 12:23 schreef Donna1000 het volgende:
jacq en chiara zijn 2 verbitterde figuren. In het avontuur van je leven lopen ze alleen maar te mopperen en negatief te doen.
Waarom zitten die in het BB huis?, als ze eruit gaan hebben ze alleen maar slechte herrineringen lijkt me. Ga naar huis dan als het allemaal zo vreselijk is daar
Die smerige broden die ze constant bakt.quote:
Zijn hun woorden he, en anders doen ze het lekker zelf of geven ze even aan dat er teveel zout of wat dan ook inzit naar hun zinquote:Op woensdag 8 februari 2023 12:27 schreef engine het volgende:
[..]
Die smerige broden die ze constant bakt.
en de pannenkoeken ook die Charlotte elke dag baktquote:Op woensdag 8 februari 2023 12:29 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Zijn hun woorden he, en anders doen ze het lekker zelf of geven ze even aan dat er teveel zout of wat dan ook inzit naar hun zin
Dat snap ik ook niet.quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:23 schreef Donna1000 het volgende:
jacq en chiara zijn 2 verbitterde figuren. In het avontuur van je leven lopen ze alleen maar te mopperen en negatief te doen.
Waarom zitten die in het BB huis?, als ze eruit gaan hebben ze alleen maar slechte herrineringen lijkt me. Ga naar huis dan als het allemaal zo vreselijk is daar
Kun je de huisarts niet bellen en even zeggen dat Jason en Mies een spelletje moeten doen en of je wat later mag?quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:27 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik hoop dat er van de game filmpje komt ,moet naar huisarts rond die tijd verkeerd gepland
okequote:Op woensdag 8 februari 2023 12:27 schreef engine het volgende:
[..]
Die smerige broden die ze constant bakt.
nee..tis leuker om te zeiken op iemandquote:Op woensdag 8 februari 2023 12:29 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Zijn hun woorden he, en anders doen ze het lekker zelf of geven ze even aan dat er teveel zout of wat dan ook inzit naar hun zin
Hahahaha denk je dat hij weet woe dat zijnquote:Op woensdag 8 februari 2023 12:31 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Kun je de huisarts niet bellen en even zeggen dat Jason en Mies een spelletje moeten doen en of je wat later mag?![]()
Ik zal proberen filmpje te maken
Wel iets waar jason wel goed in is denk ik... na het geklungel van MA en ali gisteren in de uitzending heb ik minder vertrouwen in MAquote:
Dit ja.quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:44 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Wel iets waar jason wel goed in is denk ik... na het geklungel van MA en ali gisteren in de uitzending heb ik minder vertrouwen in MA
Hij bedoelt toen Patje opa werdquote:Op woensdag 8 februari 2023 12:48 schreef Ireth het volgende:
Volgens MA kregen ze altijd boodschap op scherm als er iemand van thuis jarig was..
nooit, hoge uitzondering baby van dochter van patjequote:Op woensdag 8 februari 2023 12:48 schreef Ireth het volgende:
Volgens MA kregen ze altijd boodschap op scherm als er iemand van thuis jarig was..
Klinkt als widm, daar snap ik de opdrachten ook nooitquote:
Laat ze ook even de molton meenemenquote:Op woensdag 8 februari 2023 12:21 schreef LonesomeFairy het volgende:
Vorig jaar was elke (woens?)dag beddengoed dag. Dit jaar niet?
Eendjes voeren?quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:33 schreef suzi1 het volgende:
maaar jak gaat zelf brood bakken en gaat dat hemal in dr eendje opeten, zei ze
Ze hebben net samen een opdracht gedaanquote:Op woensdag 8 februari 2023 13:10 schreef marky het volgende:
Charlotte vraagt zich af waarom de kijkers haar en Jolien niet de secret room hebben gegunt... Tja wie verteld het hun?
Ja maar ze vinden zichzelf zo leuk.quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:11 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ze hebben net samen een opdracht gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |