Wel iets waar jason wel goed in is denk ik... na het geklungel van MA en ali gisteren in de uitzending heb ik minder vertrouwen in MAquote:
Dit ja.quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:44 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Wel iets waar jason wel goed in is denk ik... na het geklungel van MA en ali gisteren in de uitzending heb ik minder vertrouwen in MA
Hij bedoelt toen Patje opa werdquote:Op woensdag 8 februari 2023 12:48 schreef Ireth het volgende:
Volgens MA kregen ze altijd boodschap op scherm als er iemand van thuis jarig was..
nooit, hoge uitzondering baby van dochter van patjequote:Op woensdag 8 februari 2023 12:48 schreef Ireth het volgende:
Volgens MA kregen ze altijd boodschap op scherm als er iemand van thuis jarig was..
Klinkt als widm, daar snap ik de opdrachten ook nooitquote:
Laat ze ook even de molton meenemenquote:Op woensdag 8 februari 2023 12:21 schreef LonesomeFairy het volgende:
Vorig jaar was elke (woens?)dag beddengoed dag. Dit jaar niet?
Eendjes voeren?quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:33 schreef suzi1 het volgende:
maaar jak gaat zelf brood bakken en gaat dat hemal in dr eendje opeten, zei ze
Ze hebben net samen een opdracht gedaanquote:Op woensdag 8 februari 2023 13:10 schreef marky het volgende:
Charlotte vraagt zich af waarom de kijkers haar en Jolien niet de secret room hebben gegunt... Tja wie verteld het hun?
Ja maar ze vinden zichzelf zo leuk.quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:11 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ze hebben net samen een opdracht gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |