ze vnd het leuk om te doenquote:Op woensdag 8 februari 2023 13:35 schreef Lillfex het volgende:
Oh echt he wat een geklaag weer van die Jacqueline
Dat klopt Het is de hele lieve versie van Chiara overal; bommetjes droppen maar dat is leuk spelen dat dan weer wel. Ik kan ook niet boos op hem zijnquote:Op woensdag 8 februari 2023 13:35 schreef marky het volgende:
[..]
Ja hij speelt het spel alleen. De rest speelt het in groepjes.
Je kan het spel prima spelen en nog steeds respect hebben voor anderen. En dat mist bij sommige nogal.quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:36 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Hij speelt zeker zijn spel maar doet het wel het eerlijkst van allemaal zonder over mensen te praten achter hun rug.
Ipv hun een waarschuwing krijgen worden wij gewoon op zwart gezetquote:
Prioritiesquote:Op woensdag 8 februari 2023 13:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ipv hun een waarschuwing krijgen worden wij gewoon op zwart gezet
21jr en rolexx dragen is ook byzonderquote:Op woensdag 8 februari 2023 13:38 schreef LonesomeFairy het volgende:
God, ik ga Ias steeds meer een verwend joch vinden.
Echt zo'n rijkeluiskindje met voor niemand respect.
ze ging niet slijmen .. toch?quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:39 schreef Fikkert2 het volgende:
In 2 minuten tijd heeft sjaakelien al meer gepraat tegen ali dan in de afgelopen 2 weken
Doet ze ook niet, ze toont gewoon interessequote:Op woensdag 8 februari 2023 13:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ze ging niet slijmen .. toch?
precies en als ze voorheen iets tegen hem zei dan was het met een flinke snauwquote:Op woensdag 8 februari 2023 13:39 schreef Fikkert2 het volgende:
In 2 minuten tijd heeft sjaakelien al meer gepraat tegen ali dan in de afgelopen 2 weken
Juf ANkquote:Op woensdag 8 februari 2023 13:41 schreef Monique___ het volgende:
die feta was lekker hierop (dan met hoge stem) toch ali?
chichi lekker nep aan het sociolizen weer
ah okequote:Op woensdag 8 februari 2023 13:41 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Doet ze ook niet, ze toont gewoon interesse
Daarom vind ik het jammer dat Chiara niet inziet dat ze zich beter aan hem vast had kunnen klampen. Bij hem gaat niets uit wrok maar vanuit het spel element.quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:36 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat klopt Het is de hele lieve versie van Chiara overal; bommetjes droppen maar dat is leuk spelen dat dan weer wel. Ik kan ook niet boos op hem zijn
Dat hoor je mij ook niet zeggen en ik denk ook vrijwel zeker dat die in de finale komtquote:Op woensdag 8 februari 2023 13:36 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Hij speelt zeker zijn spel maar doet het wel het eerlijkst van allemaal zonder over mensen te praten achter hun rug.
ow zie het hier nu ook bij 1 en 2 staan..quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:45 schreef Ireth het volgende:
Event 1?? Waar is stream 1 gebleven?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |