Chiara kan niet met Jason overwegquote:Op woensdag 8 februari 2023 13:45 schreef marky het volgende:
[..]
Daarom vind ik het jammer dat Chiara niet inziet dat ze zich beter aan hem vast had kunnen klampen. Bij hem gaat niets uit wrok maar vanuit het spel element.
Doen ze steeds bij secretroom spel, dus zal nu ook wel weer gebeurenquote:Op woensdag 8 februari 2023 13:48 schreef Monique___ het volgende:
jaa ze mogen gaan spelen![]()
hopelijk nu wel beeld ook
ja de afgelopen weken deden ze het wel.. maar ja.. ze hebben nu zoveel sl de laatste dagenquote:Op woensdag 8 februari 2023 13:49 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Doen ze steeds bij secretroom spel, dus zal nu ook wel weer gebeuren
Nee en dat doet ze dus niet slim.quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:48 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Chiara kan niet met Jason overweg
Zo heten de streams op videoland idd. event 2 is stream 2quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:45 schreef Ireth het volgende:
Event 1?? Waar is stream 1 gebleven?
[ afbeelding ]
Weer een reden om haar niet te mogen! ❌️❌️❌️quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:33 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Chiara keuken ..iets
Jac ; pannekoeken bakken
Jac vnd Ajax een scheitclub
chia; heb nog nooit een voetb wedstr gezien
Dochter van jac voetb ook /zoon ook
Ja maar voorheen stond er "big brother stream 1" (of 2)quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:51 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zo heten de streams op videoland idd. event 2 is stream 2
Jaar van je Leven heeft stream 6 en stream 7 geloof ik
Vooral wie hij moet nomineren van zijn kamer.quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:53 schreef Monique___ het volgende:
ali liep te ijsberen in de slaapkamer..
hij lijkt het er lastig mee te hebbben dat hij moet nomineren (vul ik in)
[ afbeelding ]
Ja klopt, foutje denk, bij JVJL staat dat er nog wel op Videolandquote:Op woensdag 8 februari 2023 13:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja maar voorheen stond er "big brother stream 1" (of 2)
Was gisteren al.quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ow zie het hier nu ook bij 1 en 2 staan..
Zal hij dan toch charlotte gaan proberen?quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:54 schreef marky het volgende:
[..]
Vooral wie hij moet nomineren van zijn kamer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |