en dan die aanklikken, de volledige link van de post erin zetten en enterquote:
Hoeveel buurtbewoners zouden weten dat de tekst om BB gaat. 1% ?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:55 schreef Kodiak100 het volgende:
FEBO regie ook uit zijn dak zoveel gratis publiciteit
Hoeveel buurtbewoners zullen weten dat het BB huis hun buurman is ???quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:57 schreef Harry het volgende:
[..]
Hoeveel buurtbewoners zouden weten dat de tekst om BB gaat. 1% ?
Al die kanalen pakken dit wel opquote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:57 schreef Harry het volgende:
[..]
Hoeveel buurtbewoners zouden weten dat de tekst om BB gaat. 1% ?
Niet normaal meer!! Bijna evenveel SL dan reclame (op Goplay).quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:54 schreef Fikkert2 het volgende:
En weer SL,... wat een gezeik, die zooi begint voorgaande jaren te overtreffen
dank je! en hoe zet je hier een link neer van een gewone website?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:56 schreef rinardo het volgende:
[..]
en dan die aanklikken, de volledige link van de post erin zetten en enter
zelfs rtl boulevard https://www.rtlboulevard.(...)on-vliegtuigje-bizarquote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:58 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Al die kanalen pakken dit wel op
dit is dus niet met een mooi klikbaar plaatje hier neer te zetten?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
zelfs rtl boulevard https://www.rtlboulevard.(...)on-vliegtuigje-bizar
RTL nieuwsquote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
zelfs rtl boulevard https://www.rtlboulevard.(...)on-vliegtuigje-bizar
Alleen door een plaatje ervan te capturen en dan die link erachter te plakken. Maar is wel wat ingewikkelder.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:02 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dit is dus niet met een mooi klikbaar plaatje hier neer te zetten?
ja die had ik ook al bedacht. maar is wat omslachtig.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:04 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Alleen door een plaatje ervan te capturen en dan die link erachter te plakken. Maar is wel wat ingewikkelder.
Ik hoop het voor de fans want ik heb echt medelijden met Jason als hij voor de buitenwereld blijft en er een tik van krijgt Ik hoop echt dat hij zich kan herpakkenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:03 schreef Dragonbullet het volgende:
Jammer Chiara, ik denk dat je er naast zit. Volgende week ben je zelf aan de beurt hoor. Maar klets vooral door👍🏼
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:04 schreef Monique___ het volgende:
afgunst van chichi en dada, zo vat ik het op, omdat jason al meerdere keren heeft aangegeven zelfs vanmorgen dat hij het zo niet gaat trekken en in zijn hoofd al thuis is
dada gaf net al aan dat het onbewust bij hem ook iets doet
jason heeft al een paar keer gezegd dat hij het spel al heeft uitgespeeld voor zijn gevoel
gek he.. gezien hoe hij daar de eerste weken behandeld werd en wat hij op de streams kon zien en horen over hem.. chiara die zelf zei: oh nee hij komt toch niet terug he, moeten we hem weeeeer wegspelen
klopt, je zou van het plaatje wel een printscreen kunnen maken en die er dan boven plakken, maar is iets ingewikkelderquote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:02 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dit is dus niet met een mooi klikbaar plaatje hier neer te zetten?
Hij heeft al aangegeven meerdere deuken te hebben opgelopen in het huis tot nu toe (eigen woorden van jason deze week tegen chichi)quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:05 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik hoop het voor de fans want ik heb echt medelijden met Jason als hij voor de buitenwereld blijft en er een tik van krijgt Ik hoop echt dat hij zich kan herpakken
Denk dat het vliegtuigje wel een boost heeft gegeven. De rest is gewoon jaloers, met chiara op kopquote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:05 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik hoop het voor de fans want ik heb echt medelijden met Jason als hij voor de buitenwereld blijft en er een tik van krijgt Ik hoop echt dat hij zich kan herpakken
Er komen nog veel meer momenten aan. Er worden brieven gestuurd, familie en vrienden krijgen nog een rol, ze horen dingen van sm.. dat gaat hem (en iedereen) helpen zich sterker te voelen denk ikquote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:05 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik doe het hem niet na ben heel eerlijk Ik zou het niet kunnen als je meestal zo alleen bent Heb echt bewondering voor hemquote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hij heeft al aangegeven meerdere deuken te hebben opgelopen in het huis tot nu toe (eigen woorden van jason deze week tegen chichi)
hij wilde ook lang naar de psych vandaag las ik hier op het forum dat hij gezegd zou hebben.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:05 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wat overigens niet wegneemt dat ik wel denk dat er zorgen over Jason zijn
nee ik heb wel bewondering voor die 20 jarige!! jason.. met hoe ze tegen hem gedaan hebben in het huis.. en dat hij al 2x uit de groep is geweest ook.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:07 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik doe het hem niet na ben heel eerlijk Ik zou het niet kunnen als je meestal zo alleen bent Heb echt bewondering voor hem
ja die zit zich weer mooi een weg in te wurmen bij hem.. in de badkamer al over de nominatie.. dat dada zo'n sterke speler is.. niks persoonlijks en hangt nu de hele tijd aan zijn lipquote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:13 schreef ben34567 het volgende:
De zwarte weduwe is Danny weer aan het inpalmen in het geval hij toch de nominatie overleeft
laten we het hopen!!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara haat koffers in en uit pakken
Nou meid je hoeft hem ook maar 1x weer in te pakken dan je bent meteen
echt zielig voor zequote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Danny en Michelangelo voelen de psychische tik van het vliegtuigje
Ik hoop met je mee.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:15 schreef Monique___ het volgende:
dada tegen mimi: mensen thuis zien ook dat jason niet zo heel lekker ligt (over het vliegtuig ook van vanmorgen)
please laat jason de meeste stemmen hebben vanavond!! haha en dan een cap van de blik van dada
Ja dan snap je niets van de mensen thuis. Die willen namelijk irritatie zien. Tot diep in de nacht oorlog of gel#l. Niet dat je safe in je bedje ligt om geen foutjes te maken.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:15 schreef Monique___ het volgende:
dada tegen mimi: mensen thuis zien ook dat jason niet zo heel lekker ligt (over het vliegtuig ook van vanmorgen)
please laat jason de meeste stemmen hebben vanavond!! haha en dan een cap van de blik van dada
Die blik als hij naar huis moet, misschien nog wel beter dan die van worteltjequote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:15 schreef Monique___ het volgende:
denk dat hij wel in de top 3 komtquote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:18 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Die blik als hij naar huis moet, misschien nog wel beter dan die van worteltje
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]
denk dat hij wel in de top 3 komt
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:17 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee.
(Heeft iemand een linkje naar die Poll van Salar?)
nu kun je met een gerust hard je ding doenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:18 schreef Dragonbullet het volgende:
Ik heb mezelf naar buiten getrapt maar kan gewoon niet stoppen dus luister nog mee😂
Nieuwe Nick voor jacqie: bakvis
tja.. mannen he.. hij trapt er met open ogen WEER inquote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:18 schreef ben34567 het volgende:
Had gedacht dat Danny zich zwaar verraden zou voelen nadat Chiara hem nomineerde maar ze weet hem toch weer te manipuleren. Sterke speler en het publiek wil haar weg ?
De familie van Jason stond heel dichtbij, op hun story van instagram hoor je de bewoners op de achtergrond roepen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:25 schreef Monique___ het volgende:
zag op twitter mensen die wegreden met veel getoeter.. misschien zijn daarom af en toe nog sl nu ze buiten zitten ook.
Ik heb nu nog geen getoeter op de streams gehoord.
Ja waarom niet is toch gezellig haah Ik heb in de zomer vaak de vuurkorf aan Vind dat gezelligquote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:26 schreef Monique___ het volgende:
haha ali heeft de zomerjas aan en wil daarom graag de haard aan ipv even zijn winterjas aan gaan doen
ohh dat heb ik niet gezien! wat leuk!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
De familie van Jason stond heel dichtbij, op hun story van instagram hoor je de bewoners op de achtergrond roepen.
tuurlijk maar hij wilde het omdat hij de dunne jas nu aan heeft hahaquote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:27 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja waarom niet is toch gezellig haah Ik heb in de zomer vaak de vuurkorf aan Vind dat gezellig
gezien grappig om terug te zienquote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ohh dat heb ik niet gezien! wat leuk!
Haar reacties zijn mooiquote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:29 schreef Ireth het volgende:
Dit vind ik ook wel leuk! Naomi (BB21) die ook streams zat te kijken
[ twitter ]
geweldige ervaringquote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:29 schreef rinardo het volgende:
Die ouders waren er gewoon he, zo tof om te zien op de insta van Jason
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]afbeeldingen
Volgens de dokter was hij goed (Rob zijn eigen woorden)quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:36 schreef ben34567 het volgende:
Zetten ze eens een oudere kandidaat in het huis en blijkt hij alle mogelijke ouderdomskwalen te hebben
en de ziekte klagerietus, daar hadden ze hem wel even op mogen testenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:36 schreef ben34567 het volgende:
Zetten ze eens een oudere kandidaat in het huis en blijkt hij alle mogelijke ouderdomskwalen te hebben
welnee .. is meer de ziekte van UIquote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:36 schreef ben34567 het volgende:
Nu kan ik rustig sterven...quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
gesprekje over het scheren vd schaamstreek
Ias heeft de boel kaal
weetje voor de Fans
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Ias heeft de boel kaal
weetje voor de Fans
nou wacht nog wat jaartjesquote:
ze zijn wel wat gewend mbt manipulerende kandidatenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:06 schreef ben34567 het volgende:
Febo aan het brainstormen hoe ze Rob het best uit het huis krijgen gok ik. Ze gaan niet riskeren dat hij bij zijn volgende woede aanval ook werkelijk iets aan zijn hart krijgt.
Ik denk dat er inmiddels een heel mooi toneelhaakje wordt ontworpen voor de patient....quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ze zijn wel wat gewend mbt manipulerende kandidaten
die op een of andere manier denken zo de toko te kunnen verlaten
tis nu een grote babyy.. klaag klaag
niemand heeft hier zin an..
ik ga stuk als er vanaaf in de livequote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:16 schreef Schakeltopia het volgende:
hoor ik dat goed, rob heb weer praatjes?
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:19 schreef ledn81 het volgende:
Rob verder tokken : "Ik pieker er niet over" (om naar huis te gaan vermoed ik) ""Heb hier de beste verzorging die er is"
nou dat hequote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:19 schreef ledn81 het volgende:
Rob verder tokken : "Ik pieker er niet over" (om naar huis te gaan vermoed ik) ""Heb hier de beste verzorging die er is"
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wat is een aftrekker ??
Bart heeft er geen
eh
of iets dergelijks.quote:
amaai. U gaat kuisen met den Aftrekkerquote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
amaai. U gaat kuisen met den Aftrekker
. lkkr man dat belgie's
En het gaat niet van zijn eigen risico afquote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:19 schreef ledn81 het volgende:
Leuk, maar ik heb al danny gestemd, alles beter dan zeurstem van MAquote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:31 schreef TheVoice4ever het volgende:
dagelijkse reminder om vooral te blijven stemmen op Mich, exit van Danny kan nog mooier worden dan paar weekjes terug met oompa loompa
en overigens, ik had nog even teruggekeken met dat vliegtuig, en op Danny en Mich gelet, maar ik zag geen afgunst van Mich, die gaf Jase ook een hand, en naar mijn mening keek die eerder wel blij denk ik
Danny daarintegen best wel zuur gezicht
En over welke pol heeft hij dit dan. Er zijn zovel pols waar je kan stemmenquote:
WTFquote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:35 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Leuk, maar ik heb al danny gestemd, alles beter dan zeurstem van MA
Boeit me verder ook niet, jason blijft wel
Dus is hij thuis nét zo gezellig als daar? Zielig voor zijn gezin.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:18 schreef ledn81 het volgende:
Rob op de achtergrond "Ze vroeg Hoe zit je er mentaal bij, ja of ik nou thuis zit of hier, dat maak niet uit"
Mwah..
hebben ze eigenlijk een inleg/borg moeten doenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
En het gaat niet van zijn eigen risico af
Misschien ff je schermpje poetsen, heb nog ff terug gekeken en Danny kijkt totaal niet zuur en is ook gewoon enthousiast.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:31 schreef TheVoice4ever het volgende:
dagelijkse reminder om vooral te blijven stemmen op Mich, exit van Danny kan nog mooier worden dan paar weekjes terug met oompa loompa
en overigens, ik had nog even teruggekeken met dat vliegtuig, en op Danny en Mich gelet, maar ik zag geen afgunst van Mich, die gaf Jase ook een hand, en naar mijn mening keek die eerder wel blij denk ik
Danny daarintegen best wel zuur gezicht
die vrouw komt rond 16uur thuis en gaat om 22uur naar bedquote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dus is hij thuis nét zo gezellig als daar? Zielig voor zijn gezin.
Wat een dombo, zoveel pijn dat je aan de zware pijnstillers moet en je dan laten masseren door iemand die daar niet voor gekwalificeerd is.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:36 schreef ledn81 het volgende:
Rob krijgt zo nog een nekmassage van Danny. Gaat dan liggen tot half 5 en neemt ie nog een pil in. Nu doet het nog niet veel zegt ie tegen Chiara.
Vermoed dat het ook vooral stress is. Die ouwe loopt zich de hele dag aan alles en iedereen te ergeren.
"Stress is één van de belangrijkste oorzaken van nekpijn en schouderpijn. Door stress spant u onbewust uw spieren, waardoor er overbelasting en verkramping ontstaat. Dit kan zelfs lijden tot hoofdpijn, ook wel spanningshoofdpijn genoemd."
En die is nog wel jong, kunnen geen ouderdomsklachten zijnquote:
Jolien heft de mat al voor de duer liggenquote:
Ieder zijn ding, als ik hem hoor praten denk ik steeds aan een kleuter die zijn zin niet krijgt.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:36 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
WTF
vind ik geen zeurstem, vind ik juist een lieve schattige stem
Na wat biertjes is hij weer de vrolijkheid zelve en vergeet hij die zere nek.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:37 schreef Lillfex het volgende:
Rob loopt als een geest door het huis
Danny is altijd al tegen Jason geweest, een van zijn hoofdtargets naast Bart om als eerste weg te werkenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Misschien ff je schermpje poetsen, heb nog ff terug gekeken en Danny kijkt totaal niet zuur en is ook gewoon enthousiast.
Ja MA is nóg enthousiaster, maar dat is ie volgens mij al als ie in het midden van de pot heeft weten te piesen.
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Jolien heft de mat al voor de duer liggen
"bne al te laat zei ze net ""
Jac doet in de douche rats flats
Ik begrijp steeds meer waarom ze roepen dat hij nog niet weggestemd mag worden...quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dus is hij thuis nét zo gezellig als daar? Zielig voor zijn gezin.
Dat snap ik nu wel.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
die vrouw komt rond 16uur thuis en gaat om 22uur naar bed
zn eigen woorden
Moest hem ff 2x lezen voor ik um door hadquote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Jolien heft de mat al voor de duer liggen
"bne al te laat zei ze net ""
Jac doet in de douche rats flats
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Moest hem ff 2x lezen voor ik um door had
Dat zal vast, maar hij was gewoon niet zuur buiten bij dat vliegtuigjequote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:40 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Danny is altijd al tegen Jason geweest, een van zijn hoofdtargets naast Bart om als eerste weg te werken
Mich heeft vanaf dag1 al klik met Jason, die heeft zelfs eigen ruiten ingegooid bij dat bondje Dan, Char, Chay, Chels om o.a. Jason, Bart, Rob te beschermen toen
Da's zoals jullie poepen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
amaai. U gaat kuisen met den Aftrekker
. lkkr man dat belgie's
heb je de auto nog langs de weg gezet voor vliegtuigje?quote:
Heeft zijn vrouw dat gevraagd misschien?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik begrijp steeds meer waarom ze roepen dat hij nog niet weggestemd mag worden...
oh dus je vindt dat ook leuk dat Danny ook zo negatief doet over Ali, samen met Robquote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat zal vast, maar hij was gewoon niet zuur buiten bij dat vliegtuigje
En mij boeit het niet wie bij wie in welk bondje zit, ik vind Danny gewoon leuker dan MA
Ik kwam dan om 22 uur thuis en direct in bed, als ik met Rob zou samen wonen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
die vrouw komt rond 16uur thuis en gaat om 22uur naar bed
zn eigen woorden
Het is niet zo dat ze er een stukje vanaf zou missen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:42 schreef xdiashalizx het volgende:
Jolien zonder make-up vind ik er ouder uitzien dan ze is, ook zou ik echt een heel stuk van m'n haar knippen als ik haar was, zo dun aan de onderkant.
Geen idee, maar zijn dochters roepen dat wel op twitter, insta en bij de live vorige keer.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:44 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heeft zijn vrouw dat gevraagd misschien?
Waarom moet iemand zich verantwoorden omdat er een deelnemer leuk gevonden wordt?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:45 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
oh dus je vindt dat ook leuk dat Danny ook zo negatief doet over Ali, samen met Rob
Ze hebben daar denk ik last van te droge lucht, die huidklachten hoor je altijd in dit programma.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:44 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Thuis geen puistjes. Nee ik denk dat je thuis ook geen in olie gebakken broodjes eet.
Ik heb Danny alleen horen zeggen dat hij een Ali zag die hij nog niet eerder had gezien. Kan je als negatief opvatten maar ook als positief.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:45 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
oh dus je vindt dat ook leuk dat Danny ook zo negatief doet over Ali, samen met Rob
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik kwam dan om 22 uur thuis en direct in bed, als ik met Rob zou samen wonen.
Dankje!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:46 schreef Verida het volgende:
[..]
Waarom moet iemand zich verantwoorden omdat er een deelnemer leuk gevonden wordt?
aah het was dus iasquote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:47 schreef ledn81 het volgende:
Ias riekt een beetje naar zweet volgens Mies. Maar Ias krijgt de hints niet mee zegt Mies
Ik lig hier dubbel, zie het helemaal voor me. Vierden feest toen Rob vertrok.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geen idee, maar zijn dochters roepen dat wel op twitter, insta en bij de live vorige keer.
Die zien waarschijnlijk Gerrie ook helemaal opfleuren thuis. Eindelijk ruimte in de koelkast voor groente enzo ipv al die blikkies
Als ge in belgie wil poepen, doe je dat met eigen man of vrouw, of in de rode rode buurt (jullie walletjes in A'dam).quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:46 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Wat is hondenpoep dan in belgie ?
quote:
Haat hem niet. Ik vind het wel een glijerquote:
Toen ie genomineerd was daalde de stemming gelijk tot crematorium niveau...quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik lig hier dubbel, zie het helemaal voor me. Vierden feest toen Rob vertrok.
Niet doen niet visualiserenquote:
Ik kom regelmatig in belgie, en ik werk ook vaak met belgen dus ik versta ze ook prima.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:49 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als ge in belgie wil poepen, doe je dat met eigen man of vrouw, of in de rode rode buurt (jullie walletjes in A'dam).
paar blikkies en baco dr inquote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:56 schreef suzi1 het volgende:
rekening houden met tramamol rob he. die valt knok out tijdens een spel
Gewoon afserveren door de achterdeur, laat Gerrie hem maar vertroetelen, tis geen kuuroordquote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
paar blikkies en baco dr in
niks aant handje
dus datquote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:57 schreef ledn81 het volgende:
Danny vraagt zich af in hoeverre BB medisch gaat
Rob : "Ja"
Dat zei die dus helemaal nietquote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:59 schreef TheVoice4ever het [b]volgende:
Danny twijfelen aan medische kennis van BB
hmmm
net alsof hij soms op de medische school heeft gezeten
Ik zou ook twijfelen aan medische kennis BB.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:59 schreef TheVoice4ever het volgende:
Danny twijfelen aan medische kennis van BB
hmmm
net alsof hij soms op de medische school heeft gezeten
neem maar gewoon aan dat men daar nul risico neemtquote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:00 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik zou ook twijfelen aan medische kennis BB.
Ieder zijn favoriet....... en dat magquote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:45 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel erg irritantquote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:01 schreef Jockari het volgende:
Weeral reklame op PlayGo. Op het uur, 20 minuten na het uur, en 20 minuten voor het uur, telkens reklame voor enkele minuten.
Gun Gerrie nou even haar rust joh.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gewoon afserveren door de achterdeur, laat Gerrie hem maar vertroetelen, tis geen kuuroord
Bloedirritant lijkt me. Zeker als er net even wat gebeurd. Is er wel een 'betaalde' optie ook om die reclame te omzeilen of zijn jullie verplicht tot die reclame stream (ook nog maar eens 1 stream)quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:01 schreef Jockari het volgende:
Weeral reklame op PlayGo. Op het uur, 20 minuten na het uur, en 20 minuten voor het uur, telkens reklame voor enkele minuten.
okéquote:
Dikwijls dat BB op het uur iets verkondigt.... reclame. Is onbetaalde account natuurlijk. Is idd irritant !quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:05 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Bloedirritant lijkt me. Zeker als er net even wat gebeurd. Is er wel een 'betaalde' optie ook om die reclame te omzeilen of zijn jullie verplicht tot die reclame stream (ook nog maar eens 1 stream)
Gelijk seniel laten verklaren en door naar een verpleeghuis...quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Gun Gerrie nou even haar rust joh.
Doet amper iets in het huis, alleen beetje zwatelen. BB fanboy die wel alles weet over vorige jaren en hoe BB 'werkt'.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:08 schreef xdiashalizx het volgende:
Vreemd mannetje die scharon, zegt tegen char dat ze Ias zijn nagel eraf moet trekken!
Kom weinig tot niets interessants uit die jongen..
Linds tochquote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:08 schreef xdiashalizx het volgende:
En o ja, dat stokkie in zn mond irriteert me ook
Je mag zeggen wat je wilt, het klopt alleen niet wat je zegtquote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:06 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
oké
je hebt me, ik zal niks negatiefs meer zeggen over jouw favoriet
ik wens jou wel een goede dag verder
Sharona ookquote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Linds toch
die tandenstoker?
Ja, daar zal Geraldine blij mee zijn...quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Bart stelt voor
iets/eten .. taart/brood
mee te geven aan de pers die vertrekt
en dat aan te bieden aan Geraldine
1 stream met 1-2 minuten reclame om de 20 minuten. Bij mijn weten is er geen andere optie.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:05 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Bloedirritant lijkt me. Zeker als er net even wat gebeurd. Is er wel een 'betaalde' optie ook om die reclame te omzeilen of zijn jullie verplicht tot die reclame stream (ook nog maar eens 1 stream)
Kan je niet lid worden van Videoland al dan niet met een VPN?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:01 schreef Jockari het volgende:
Maakt Bart wel leuk. Hoe cool hij soms is van uiterlijk.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Bart stelt voor
iets/eten .. taart/brood
mee te geven aan de pers die vertrekt
en dat aan te bieden aan Geraldine
Is mij de LS niet waard, onderga wel wat mij aangeboden wordt.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:12 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Kan je niet lid worden van Videoland al dan niet met een VPN?
Bart wrd steds leukerquote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
Maakt Bart wel leuk. Hoe cool hij soms is van uiterlijk.
Ik vertroetel niks hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gewoon afserveren door de achterdeur, laat Gerrie hem maar vertroetelen, tis geen kuuroord
Ja snap het niet charlotte was net ook bezig met der nagels.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:16 schreef Jockari het volgende:
Effe nageltjes vijlen in de zetel. Proper. Morgen boven de kookpot.
[ afbeelding ]
Hij mot nog gewoon 1 dagje uitzingen ivm de exit van vanavond!!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
neem maar gewoon aan dat men daar nul risico neemt
.. dus de bal ligt bij Rob
denk toch echt dat er een inleg/borg mee speelt
mbt zelf opstappen
quote:
slimme zusquote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:20 schreef Jockari het volgende:
Chi:" mijn zus zei, ofwel vinden ze je leuk ofwel verschrikkelijk". Zijn er andere mogelijkheden ?
Gewoon prachtig gecast door BB volgens mij.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
slimme zus
wij gaan voor optie
koude valse Feeks
optie 3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ewwwww, een van de bn'ers aan wie ik een gruwelijke hekel heb (naast maarten van der weijden dan)quote:
klopt ook iets niet inddquote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:25 schreef Angelique61 het volgende:
Eigenlijk raar dat Rob kan/mag blijven, hij kan eigenlijk het spel niet spelen.
Ik zou haar begin 40 schatten. Ik vind het grappig dat ze er ouder uitziet maar haar hele stijl is gebaseerd op het nog willen uitzien als een 16 jarige schoolmeisje.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:29 schreef Jockari het volgende:
Ziet er zo niet uit. Gezicht geruïneerd door jaren make-up
[ afbeelding ]
ja maar dan beledig je Chiaraquote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:30 schreef suzi1 het volgende:
dat is niet van de make up. ze is gwn totaal niet mooi
iets meer fillers zou haar goed kunnen doen
29jrquote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:30 schreef suzi1 het volgende:
gesjoptquote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:29 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
tumb downquote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:30 schreef suzi1 het volgende:
Je hoeft het spel ook niet te spelen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:25 schreef Angelique61 het volgende:
Eigenlijk raar dat Rob kan/mag blijven, hij kan eigenlijk het spel niet spelen.
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Ias heeft de boel kaal
weetje voor de Fans
Chiara is niet tegen plastische chirurgie ze vindt het alleen niet kunnen dat Charlotte het ontkent. We hebben de before pic van Charlotte gezien ze heeft duidelijk vanalles laten doen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:31 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ja maar dan beledig je Chiara
ik dacht is jaqelintequote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:29 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
ging over fillers en botoxquote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:40 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Chiara is niet tegen plastische chirurgie ze vindt het alleen niet kunnen dat Charlotte het ontkent. We hebben de before pic van Charlotte gezien ze heeft duidelijk vanalles laten doen.
tis toch allemaal theater .. weken op die bank in een houding sjaggie ..logisch dat de boel gaat vast zitten .quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:40 schreef Gerrie_55 het volgende:
Wat nou is als het een ander had geweest als rob die dit overkwam dan had hij woestboos geworden en het hartst geroepen wil ik wedden
ik hou ook niet van platsige chirugiequote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:40 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Chiara is niet tegen plastische chirurgie ze vindt het alleen niet kunnen dat Charlotte het ontkent. We hebben de before pic van Charlotte gezien ze heeft duidelijk vanalles laten doen.
Ontkent ze dat dan Nee Ze heeft gezegd dat ze aan haar neus is geopereerd dus .............quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:40 schreef ben34567 het volgende:
[..]
wat fijn dat je zo liefdevol geholpen wrd door de modquote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:44 schreef TheVoice4ever het volgende:
over vanavond, whatever will be, will be (zoals het iconische liedje van Doris Day ook gaat)
ik ga het advies van @:Dotteke opvolgen, me niet te emotioneel laten meeslepen, als ik een favo verlies heb ik nog steeds andere om te supporten
En zo is hetquote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:44 schreef TheVoice4ever het volgende:
over vanavond, whatever will be, will be (zoals het iconische liedje van Doris Day ook gaat)
ik ga het advies van @:Dotteke opvolgen, me niet te emotioneel laten meeslepen, als ik een favo verlies heb ik nog steeds andere om te supporten
Er komt altijd wel weer een nieuwe.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:44 schreef TheVoice4ever het volgende:
Ja idd ,ze mogen er dus duidelijk niet over praten net charlotte in badkamer had het er over en weg streamquote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
tis toch allemaal theater .. weken op die bank in een houding sjaggie ..logisch dat de boel gaat vast zitten .
maar de gedachte mbt opstappen .. en dan je borg kwijt zijn
blijft bij mij maar spelen...
ik zie al vanaf dag 1 een zuur .ontevreden persoon
dus datquote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:45 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja idd ,ze mogen er dus duidelijk niet over praten net charlotte in badkamer had het er over en weg stream
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:44 schreef TheVoice4ever het volgende:
Tatyana heet ze, en ik vind haar best wel leuk, als opvolger van Peterquote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Op 2 die Belgische en geraldine door elkaar heen
Ah dat is haar naam, kan het niet onthouden.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:49 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Tatyana heet ze, en ik vind haar best wel leuk, als opvolger van Peter
niet zo veel belgische woordgrappen dat niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Charlotte ontkende botox te hebben gebruikt. En dat kan wel kloppen, ze had het zelf namelijk over fillers.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:40 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dat is echt allemaal voorbij, komt niet meer terug.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:57 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik zou zo graag een ex-utopiaan (maar dan wel van utopia 1) in BB willen
iemand als Hakim of Vanessa lijkt me wel leuk
Lijkt een heel ander meisjequote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:00 schreef ben34567 het volgende:
Charlotte moet maar eens eerlijk zijn. Haar hele gezichtsvorm is veranderd. Enkel een neuscorrectie ?
[ afbeelding ]
En fillers, heeft ze ook gezegd, maar geen botox. (Zegt ze..)quote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:00 schreef ben34567 het volgende:
Charlotte moet maar eens eerlijk zijn. Haar hele gezichtsvorm is veranderd. Enkel een neuscorrectie ?
[ afbeelding ]
Ik haal haar er ook niet uit zoals ze nu isquote:
Nee lijkt totaal niet meerquote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik haal haar er ook niet uit zoals ze nu is
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:03 schreef ledn81 het volgende:
Wilde van de week al zoeken, maar toen klapte Fok er steeds uit.
Nu gelukt en @:Donna1000 was de eerste die Jonnie Boer als bijnaam noemde voor Danny.
Zou ie zijn laatste maaltje al gekookt hebben in deze hut
[ afbeelding ]
is ze al geweest hoor. tijdens het buiten slapen heeft ze het erover gehad kan ik mij herinnerenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:00 schreef ben34567 het volgende:
Charlotte moet maar eens eerlijk zijn. Haar hele gezichtsvorm en features zijn veranderd. Enkel een neuscorrectie ?
[ afbeelding ]
Dan nog ik vertrouw niet iemand die zo onzeker is of zoveel belang hecht aan haar uiterlijk dat ze heel haar gezicht heeft laten veranderen. Moet een raar gevoel zijn want je herkent uw eigen zelf niet meer in de spiegel.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:07 schreef suzi1 het volgende:
ben, er zit een verschil in fillers en botox
Mooie woordspeling !quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:33 schreef suzi1 het volgende:
het zijn haar ogen, die hebben rare blik. ogenblik
Wat het dat te maken met het vertrouwen ?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:08 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dan nog ik vertrouw niet iemand die zo onzeker is of zoveel belang hecht aan haar uiterlijk dat ze heel haar gezicht heeft laten veranderen. Moet een raar gevoel zijn want je herkent uw eigen zelf niet meer in de spiegel.
ok dan heeft ze wel botox. als jij wil dat ze liegt dan liegt zequote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:08 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dan nog ik vertrouw niet iemand die zo onzeker is of zoveel belang hecht aan haar uiterlijk dat ze heel haar gezicht heeft laten veranderen. Moet een raar gevoel zijn want je herkent uw eigen zelf niet meer in de spiegel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |