Ja, daar zal Geraldine blij mee zijn...quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Bart stelt voor
iets/eten .. taart/brood
mee te geven aan de pers die vertrekt
en dat aan te bieden aan Geraldine
1 stream met 1-2 minuten reclame om de 20 minuten. Bij mijn weten is er geen andere optie.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:05 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Bloedirritant lijkt me. Zeker als er net even wat gebeurd. Is er wel een 'betaalde' optie ook om die reclame te omzeilen of zijn jullie verplicht tot die reclame stream (ook nog maar eens 1 stream)
Kan je niet lid worden van Videoland al dan niet met een VPN?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:01 schreef Jockari het volgende:
Weeral reklame op PlayGo. Op het uur, 20 minuten na het uur, en 20 minuten voor het uur, telkens reklame voor enkele minuten.
Maakt Bart wel leuk. Hoe cool hij soms is van uiterlijk.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Bart stelt voor
iets/eten .. taart/brood
mee te geven aan de pers die vertrekt
en dat aan te bieden aan Geraldine
Is mij de LS niet waard, onderga wel wat mij aangeboden wordt.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:12 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Kan je niet lid worden van Videoland al dan niet met een VPN?
Bart wrd steds leukerquote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
Maakt Bart wel leuk. Hoe cool hij soms is van uiterlijk.
Ik vertroetel niks hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gewoon afserveren door de achterdeur, laat Gerrie hem maar vertroetelen, tis geen kuuroord
Ja snap het niet charlotte was net ook bezig met der nagels.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:16 schreef Jockari het volgende:
Effe nageltjes vijlen in de zetel. Proper. Morgen boven de kookpot.
[ afbeelding ]
Hij mot nog gewoon 1 dagje uitzingen ivm de exit van vanavond!!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
neem maar gewoon aan dat men daar nul risico neemt
.. dus de bal ligt bij Rob
denk toch echt dat er een inleg/borg mee speelt
mbt zelf opstappen
slimme zusquote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:20 schreef Jockari het volgende:
Chi:" mijn zus zei, ofwel vinden ze je leuk ofwel verschrikkelijk". Zijn er andere mogelijkheden ?
Gewoon prachtig gecast door BB volgens mij.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
slimme zus![]()
wij gaan voor optie
koude valse Feeks
optie 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |