klopt, je zou van het plaatje wel een printscreen kunnen maken en die er dan boven plakken, maar is iets ingewikkelderquote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:02 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dit is dus niet met een mooi klikbaar plaatje hier neer te zetten?
Hij heeft al aangegeven meerdere deuken te hebben opgelopen in het huis tot nu toe (eigen woorden van jason deze week tegen chichi)quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:05 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik hoop het voor de fans want ik heb echt medelijden met Jason als hij voor de buitenwereld blijft en er een tik van krijgt Ik hoop echt dat hij zich kan herpakken
Denk dat het vliegtuigje wel een boost heeft gegeven. De rest is gewoon jaloers, met chiara op kopquote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:05 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik hoop het voor de fans want ik heb echt medelijden met Jason als hij voor de buitenwereld blijft en er een tik van krijgt Ik hoop echt dat hij zich kan herpakken
Er komen nog veel meer momenten aan. Er worden brieven gestuurd, familie en vrienden krijgen nog een rol, ze horen dingen van sm.. dat gaat hem (en iedereen) helpen zich sterker te voelen denk ikquote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:05 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik doe het hem niet na ben heel eerlijk Ik zou het niet kunnen als je meestal zo alleen bent Heb echt bewondering voor hemquote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hij heeft al aangegeven meerdere deuken te hebben opgelopen in het huis tot nu toe (eigen woorden van jason deze week tegen chichi)
hij wilde ook lang naar de psych vandaag las ik hier op het forum dat hij gezegd zou hebben.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:05 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wat overigens niet wegneemt dat ik wel denk dat er zorgen over Jason zijn
nee ik heb wel bewondering voor die 20 jarige!! jason.. met hoe ze tegen hem gedaan hebben in het huis.. en dat hij al 2x uit de groep is geweest ook.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:07 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik doe het hem niet na ben heel eerlijk Ik zou het niet kunnen als je meestal zo alleen bent Heb echt bewondering voor hem
ja die zit zich weer mooi een weg in te wurmen bij hem.. in de badkamer al over de nominatie.. dat dada zo'n sterke speler is.. niks persoonlijks en hangt nu de hele tijd aan zijn lipquote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:13 schreef ben34567 het volgende:
De zwarte weduwe is Danny weer aan het inpalmen in het geval hij toch de nominatie overleeft
laten we het hopen!!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara haat koffers in en uit pakken
Nou meid je hoeft hem ook maar 1x weer in te pakken dan je bent meteen
echt zielig voor zequote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Danny en Michelangelo voelen de psychische tik van het vliegtuigje
Ik hoop met je mee.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:15 schreef Monique___ het volgende:
dada tegen mimi: mensen thuis zien ook dat jason niet zo heel lekker ligt (over het vliegtuig ook van vanmorgen)
please laat jason de meeste stemmen hebben vanavond!! haha en dan een cap van de blik van dada
Ja dan snap je niets van de mensen thuis. Die willen namelijk irritatie zien. Tot diep in de nacht oorlog of gel#l. Niet dat je safe in je bedje ligt om geen foutjes te maken.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:15 schreef Monique___ het volgende:
dada tegen mimi: mensen thuis zien ook dat jason niet zo heel lekker ligt (over het vliegtuig ook van vanmorgen)
please laat jason de meeste stemmen hebben vanavond!! haha en dan een cap van de blik van dada
Die blik als hij naar huis moet, misschien nog wel beter dan die van worteltjequote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:15 schreef Monique___ het volgende:
denk dat hij wel in de top 3 komtquote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:18 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Die blik als hij naar huis moet, misschien nog wel beter dan die van worteltje
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]
denk dat hij wel in de top 3 komt
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:17 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee.
(Heeft iemand een linkje naar die Poll van Salar?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |