Ik lig hier dubbel, zie het helemaal voor me. Vierden feest toen Rob vertrok.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geen idee, maar zijn dochters roepen dat wel op twitter, insta en bij de live vorige keer.
Die zien waarschijnlijk Gerrie ook helemaal opfleuren thuis. Eindelijk ruimte in de koelkast voor groente enzo ipv al die blikkies
Als ge in belgie wil poepen, doe je dat met eigen man of vrouw, of in de rode rode buurt (jullie walletjes in A'dam).quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:46 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Wat is hondenpoep dan in belgie ?
Toen ie genomineerd was daalde de stemming gelijk tot crematorium niveau...quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik lig hier dubbel, zie het helemaal voor me. Vierden feest toen Rob vertrok.
Niet doenquote:
Ik kom regelmatig in belgie, en ik werk ook vaak met belgen dus ik versta ze ook prima.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:49 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als ge in belgie wil poepen, doe je dat met eigen man of vrouw, of in de rode rode buurt (jullie walletjes in A'dam).
paar blikkies en baco dr inquote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:56 schreef suzi1 het volgende:
rekening houden met tramamol rob he. die valt knok out tijdens een spel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |