Ik lig hier dubbel, zie het helemaal voor me. Vierden feest toen Rob vertrok.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geen idee, maar zijn dochters roepen dat wel op twitter, insta en bij de live vorige keer.
Die zien waarschijnlijk Gerrie ook helemaal opfleuren thuis. Eindelijk ruimte in de koelkast voor groente enzo ipv al die blikkies
Als ge in belgie wil poepen, doe je dat met eigen man of vrouw, of in de rode rode buurt (jullie walletjes in A'dam).quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:46 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Wat is hondenpoep dan in belgie ?
Toen ie genomineerd was daalde de stemming gelijk tot crematorium niveau...quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik lig hier dubbel, zie het helemaal voor me. Vierden feest toen Rob vertrok.
Niet doenquote:
Ik kom regelmatig in belgie, en ik werk ook vaak met belgen dus ik versta ze ook prima.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:49 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als ge in belgie wil poepen, doe je dat met eigen man of vrouw, of in de rode rode buurt (jullie walletjes in A'dam).
paar blikkies en baco dr inquote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:56 schreef suzi1 het volgende:
rekening houden met tramamol rob he. die valt knok out tijdens een spel
Gewoon afserveren door de achterdeur, laat Gerrie hem maar vertroetelen, tis geen kuuroordquote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
paar blikkies en baco dr in
niks aant handje
dus datquote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:57 schreef ledn81 het volgende:
Danny vraagt zich af in hoeverre BB medisch gaat![]()
Rob : "Ja"
Dat zei die dus helemaal nietquote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:59 schreef TheVoice4ever het [b]volgende:
Danny twijfelen aan medische kennis van BB
hmmm
net alsof hij soms op de medische school heeft gezeten
Ik zou ook twijfelen aan medische kennis BB.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:59 schreef TheVoice4ever het volgende:
Danny twijfelen aan medische kennis van BB
hmmm
net alsof hij soms op de medische school heeft gezeten
neem maar gewoon aan dat men daar nul risico neemtquote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:00 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik zou ook twijfelen aan medische kennis BB.
Ieder zijn favoriet....... en dat magquote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:45 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
oh dus je vindt dat ook leuk dat Danny ook zo negatief doet over Ali, samen met Rob
Dat lijkt me heel erg irritantquote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:01 schreef Jockari het volgende:
Weeral reklame op PlayGo. Op het uur, 20 minuten na het uur, en 20 minuten voor het uur, telkens reklame voor enkele minuten.
Gun Gerrie nou even haar rust joh.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gewoon afserveren door de achterdeur, laat Gerrie hem maar vertroetelen, tis geen kuuroord
Bloedirritant lijkt me. Zeker als er net even wat gebeurd. Is er wel een 'betaalde' optie ook om die reclame te omzeilen of zijn jullie verplicht tot die reclame stream (ook nog maar eens 1 stream)quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:01 schreef Jockari het volgende:
Weeral reklame op PlayGo. Op het uur, 20 minuten na het uur, en 20 minuten voor het uur, telkens reklame voor enkele minuten.
okéquote:
Dikwijls dat BB op het uur iets verkondigt.... reclame. Is onbetaalde account natuurlijk. Is idd irritant !quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:05 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Bloedirritant lijkt me. Zeker als er net even wat gebeurd. Is er wel een 'betaalde' optie ook om die reclame te omzeilen of zijn jullie verplicht tot die reclame stream (ook nog maar eens 1 stream)
Gelijk seniel laten verklaren en door naar een verpleeghuis...quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Gun Gerrie nou even haar rust joh.
Doet amper iets in het huis, alleen beetje zwatelen. BB fanboy die wel alles weet over vorige jaren en hoe BB 'werkt'.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:08 schreef xdiashalizx het volgende:
Vreemd mannetje die scharon, zegt tegen char dat ze Ias zijn nagel eraf moet trekken!
Kom weinig tot niets interessants uit die jongen..
Linds tochquote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:08 schreef xdiashalizx het volgende:
En o ja, dat stokkie in zn mond irriteert me ook
Je mag zeggen wat je wilt, het klopt alleen niet wat je zegtquote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:06 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
oké
je hebt me, ik zal niks negatiefs meer zeggen over jouw favoriet
ik wens jou wel een goede dag verder
Sharona ookquote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Linds toch
die tandenstoker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |