quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
amaai. U gaat kuisen met den Aftrekker
. lkkr man dat belgie's
En het gaat niet van zijn eigen risico afquote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:19 schreef ledn81 het volgende:
Rob verder tokken : "Ik pieker er niet over" (om naar huis te gaan vermoed ik) ""Heb hier de beste verzorging die er is"
Leuk, maar ik heb al danny gestemd, alles beter dan zeurstem van MAquote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:31 schreef TheVoice4ever het volgende:
dagelijkse reminder om vooral te blijven stemmen op Mich, exit van Danny kan nog mooier worden dan paar weekjes terug met oompa loompa
en overigens, ik had nog even teruggekeken met dat vliegtuig, en op Danny en Mich gelet, maar ik zag geen afgunst van Mich, die gaf Jase ook een hand, en naar mijn mening keek die eerder wel blij denk ik
Danny daarintegen best wel zuur gezicht
En over welke pol heeft hij dit dan. Er zijn zovel pols waar je kan stemmenquote:
WTFquote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:35 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Leuk, maar ik heb al danny gestemd, alles beter dan zeurstem van MA
Boeit me verder ook niet, jason blijft wel
Dus is hij thuis nét zo gezellig als daar? Zielig voor zijn gezin.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:18 schreef ledn81 het volgende:
Rob op de achtergrond "Ze vroeg Hoe zit je er mentaal bij, ja of ik nou thuis zit of hier, dat maak niet uit"
Mwah..
hebben ze eigenlijk een inleg/borg moeten doenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
En het gaat niet van zijn eigen risico af
Misschien ff je schermpje poetsen, heb nog ff terug gekeken en Danny kijkt totaal niet zuur en is ook gewoon enthousiast.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:31 schreef TheVoice4ever het volgende:
dagelijkse reminder om vooral te blijven stemmen op Mich, exit van Danny kan nog mooier worden dan paar weekjes terug met oompa loompa
en overigens, ik had nog even teruggekeken met dat vliegtuig, en op Danny en Mich gelet, maar ik zag geen afgunst van Mich, die gaf Jase ook een hand, en naar mijn mening keek die eerder wel blij denk ik
Danny daarintegen best wel zuur gezicht
die vrouw komt rond 16uur thuis en gaat om 22uur naar bedquote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dus is hij thuis nét zo gezellig als daar? Zielig voor zijn gezin.
Wat een dombo, zoveel pijn dat je aan de zware pijnstillers moet en je dan laten masseren door iemand die daar niet voor gekwalificeerd is.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:36 schreef ledn81 het volgende:
Rob krijgt zo nog een nekmassage van Danny. Gaat dan liggen tot half 5 en neemt ie nog een pil in. Nu doet het nog niet veel zegt ie tegen Chiara.
Vermoed dat het ook vooral stress is. Die ouwe loopt zich de hele dag aan alles en iedereen te ergeren.
"Stress is één van de belangrijkste oorzaken van nekpijn en schouderpijn. Door stress spant u onbewust uw spieren, waardoor er overbelasting en verkramping ontstaat. Dit kan zelfs lijden tot hoofdpijn, ook wel spanningshoofdpijn genoemd."
En die is nog wel jong, kunnen geen ouderdomsklachten zijnquote:
Jolien heft de mat al voor de duer liggenquote:
Ieder zijn ding, als ik hem hoor praten denk ik steeds aan een kleuter die zijn zin niet krijgt.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:36 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
WTF
vind ik geen zeurstem, vind ik juist een lieve schattige stem
Na wat biertjes is hij weer de vrolijkheid zelve en vergeet hij die zere nek.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:37 schreef Lillfex het volgende:
Rob loopt als een geest door het huis
Danny is altijd al tegen Jason geweest, een van zijn hoofdtargets naast Bart om als eerste weg te werkenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Misschien ff je schermpje poetsen, heb nog ff terug gekeken en Danny kijkt totaal niet zuur en is ook gewoon enthousiast.
Ja MA is nóg enthousiaster, maar dat is ie volgens mij al als ie in het midden van de pot heeft weten te piesen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |