Man man man, ze hebben geen idee, kan ook gewoon door 1 persoon geregeld worden he.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:43 schreef Benny het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook maar een idioot (laag) bedrag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:46 schreef Benny het volgende:
Jason staat. Ik sta. We staan allemaal.
Wat waanzinnig allemaal.-1 had je spoiler nog niet gelezen toen ik klikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het recht om te bepalen!
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:46 schreef Benny het volgende:
Jason staat. Ik sta. We staan allemaal.
Wat waanzinnig allemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
voor de spoiler
jonge als er chiara op stond was je van je stoel gegledenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:48 schreef mario390 het volgende:
zo en onziiiiiiiiin
julie zallen beter geld vor zieke kinderen geven maar niet
vor deze lauzejong
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jason ; dan willen ze nog niet dat ik stop
zo is dat knul![]()
![]()
![]()
Ik heb geen kinderen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:48 schreef mario390 het volgende:
zo en onziiiiiiiiin
vor deze lauzejong
-knip-quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:48 schreef mario390 het volgende:
zo en onziiiiiiiiin
vor deze lauzejong
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jason ; dan willen ze nog niet dat ik stop
zo is dat knul![]()
![]()
![]()
Gofferdomme.. ze weten dat ik last van me nek heb.. mot ik buiten naar boven gaan staan kijkenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:48 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik ben bang dat dit de druppel voor Rob is, dit gaat hij niet trekken...![]()
![]()
quote:
hou alsjeblieft op met je "lauzejong'"quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:48 schreef mario390 het volgende:
zo en onziiiiiiiiin
vor deze lauzejong
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:49 schreef Monique___ het volgende:
pff chichi : hoe regelen dat er nu geen vluchten zijn?
![]()
![]()
kansloos deze opmerkingquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:48 schreef mario390 het volgende:
zo en onziiiiiiiiin
vor deze lauzejong
Lquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:48 schreef mario390 het volgende:
zo en onziiiiiiiiin
vor deze lauzejong
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:48 schreef mario390 het volgende:
zo en onziiiiiiiiin
vor deze lauzejong
Goed gezegd!!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:49 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Waarom doe jij nu geen vrijwilligerswerk dan in plaats van op je luie reet streams kijken? Als je zo'n beter mens bent dan ons
TR gamacht.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
kansloos deze opmerking
bah
Nee vliegt nog steeds rond volgens ADS-Bquote:
nee om dat zij dat niet nodigquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jonge als er chiara op stond was je van je stoel gegleden
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:50 schreef Benny het volgende:
Eerst geld doneren voor het vliegtuigje. Week erop protesteren op de A12 vanwege klimaatvervuiling
Schiphol even dicht. En dat voor slechts ¤950!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:49 schreef Monique___ het volgende:
pff chichi : hoe regelen dat er nu geen vluchten zijn?
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:50 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Schiphol even dicht. En dat voor slechts ¤950!
Je hebt al een maandsalaris overgemaakt naar Kika neem ik aan??quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:48 schreef mario390 het volgende:
zo en onziiiiiiiiin
vor deze lauzejong
Je weet dat kumpel het post.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
feit alleen al om over kinderen te beginnen
gatverdamme
ja zo onzettend leuk pffquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:49 schreef Verida het volgende:
[..]
hou alsjeblieft op met je "lauzejong'"
En dit is gewoon een ontzettend leuke actie, .
hij vliegt weg nuquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:50 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee vliegt nog steeds rond volgens ADS-B
mag 15 min maximaal op zelfde plek rondcirkelen en daar hebben ze ook voor betaald
https://globe.adsbexchange.com/?icao=48498a
Schiphol heeft wel een baan gewisseld. Daarom vloog ie nog even over Weesp tot er paar vluchten voorbij waren en hij door mocht waarschijnlijk.quote:
Latersquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:52 schreef suzi1 het volgende:
toch mee kunnen kijken
moet nu weg.
de boost zit erin <3
Jaaaa, ik wil horen wat hij te zeggen heeft...quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:52 schreef Benny het volgende:
Doe s ff streampie op die zure natte handdoek
Ja nu weten we het wel hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:48 schreef mario390 het volgende:
zo en onziiiiiiiiin
vor deze lauzejong
Ik doe beide nietquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:50 schreef Benny het volgende:
Eerst geld doneren voor het vliegtuigje. Week erop protesteren op de A12 vanwege klimaatvervuiling
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Schiphol heeft wel een baan gewisseld. Daarom vloog ie nog even over Weesp tot er paar vluchten voorbij waren en hij door mocht waarschijnlijk.
Hearlik dit.#teamJason.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ja zal wel weer janken worden
< heeft genoten van Jason,racties en zuks
tis mij prima
,🤭😂quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:53 schreef lindademol het volgende:
als ik heel veel geld zou hebben zou ik iedere week een vliegtuig oversturen #teamnattehandoek #robganaarhuis
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:53 schreef Benny het volgende:
Brb... ik ga ff vliegtuigje regelen met de tekst:
#zurenattehanddoek
Schiphol ligt niet in de flevopolder hequote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Schiphol heeft wel een baan gewisseld. Daarom vloog ie nog even over Weesp tot er paar vluchten voorbij waren en hij door mocht waarschijnlijk.
Dit. Hoop echt dat t hem goed doetquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:53 schreef Dragonbullet het volgende:
Wat een TOP timing ook op de eliminatie dag
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:54 schreef rinardo het volgende:
zoveel vragen, wie heeft dit geregeld, waar heb ik dit aan te danken
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:54 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
mooie cap!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:54 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
hahahquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:53 schreef Benny het volgende:
Brb... ik ga ff vliegtuigje regelen met de tekst:
#zurenattehanddoek
poah! dedicationquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:55 schreef suzi1 het volgende:
hahaha heb nu zelfs mn peuk binnen aan gestoken. wil niks missen
laatste minuten
krijg je dat weer.. gekonkel om bij iemand die populair is te zijnquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:56 schreef ledn81 het volgende:
Chayron gaat niet meer bij Jason uit de buurt nu.
denk wel dat er een aantal oprecht zijnquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:57 schreef Dragonbullet het volgende:
Alle bewoners: Jason vriend, wat tof voor je🤮
Dat vind ik ook Jason is niet mijn favo maar gun hem dit van hartequote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:57 schreef LonesomeFairy het volgende:
Don't be a killjoy @:mario390.
Laat mensen nu eens genieten van een actie voor hun favoriet. Als t voor chiara geweest was had je wel anders gepiept.
geluk bij een ongeluk, hij kon het zo goed gebruiken vandaagquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:57 schreef Monique___ het volgende:
nee jason, er was vorige week niet genoeg geld anders had je hem toen al gezien
Ik gun het hem zoquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:58 schreef woveleed het volgende:
Heerlijk om te zien hoe Jason zijn mood volledig is veranderd, eerst sad in de slaapkamer voor zich uit staren en nu grote glimlach!
En nu even de vertaling er gelijk bij zetten.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:54 schreef mario390 het volgende:
hij blijvt en bengel
in ita komen vor de bewohners bijna
elke dag vliegtuige maar de bw zijn vip
Tuurlijk wel, gewoon doen, zet meteen je telefoonnummer in de boodschapquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:58 schreef ben34567 het volgende:
als ik vliegtuig betaal voor Chiara zal ze effectief contact met me opnemen na BB ? Ik overweeg het maar ben bang dat febo er aandacht aan gaat geven vermits het tweede keer zou zijn
Ja sorry, klopt, ik moest niet zeggen "alle bewoners"quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
denk wel dat er een aantal oprecht zijn
Dit jaquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:58 schreef woveleed het volgende:
Heerlijk om te zien hoe Jason zijn mood volledig is veranderd, eerst sad in de slaapkamer voor zich uit staren en nu grote glimlach!
doe -knip-quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:59 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
En nu even de vertaling er gelijk bij zetten.
Was er wel bij hoor,maar ging heel snel met een zuur gezicht naar binnen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:59 schreef Hoylei het volgende:
Fijn ook dat Rob er gewoon niet bij was. Die had vast wel een rotopmerking ertussen gegooid.
gadverdamme wat ben jij toch een -knip-quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:54 schreef mario390 het volgende:
hij blijvt en bengel
FEBO maakt graag tvquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:58 schreef ben34567 het volgende:
als ik vliegtuig betaal voor Chiara zal ze effectief contact met me opnemen na BB ? Ik overweeg het maar ben bang dat febo er geen aandacht aan gaat geven vermits het tweede keer zou zijn
Niet op stream 1, daarom neem ik nu stream 2 ook nog even op. Onbetaalbare beeldenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:01 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Was er wel bij hoor,maar ging heel snel met een zuur gezicht naar binnen.
Dat mag iedereen zelf weten Mario.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:48 schreef mario390 het volgende:
zo en onziiiiiiiiin
vor deze lauzejong
ja die kwam zuur naar buiten en ging zuur naar binnenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Niet op stream 1, daarom neem ik nu stream 2 ook nog even op. Onbetaalbare beelden
Het is niet zo dat wij een andere mening hebben dus wat maakt het uit inderdaad?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:01 schreef Monique___ het volgende:
lindsy en cha in de tuin, lindsy wilde iets (denk ik echt) negatiefs zeggen over rob dat hij zo in het huis zit met zware pijnstillers en meteen wisseling beeld.. waarom mogen wij dat niet horen??
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:59 schreef Hoylei het volgende:
Fijn ook dat Rob er gewoon niet bij was. Die had vast wel een rotopmerking ertussen gegooid.
Was ook maar een halve minuut of zo,stond op dat houten vlonder vlak voor de deur.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Niet op stream 1, daarom neem ik nu stream 2 ook nog even op. Onbetaalbare beelden
ik ook lind ging net wat zeggen over rob.. en weg beeld..quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:03 schreef ninalove2 het volgende:
ik wil de tuin zien nu die meiden in de schommels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
zo jammer ditquote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik ook lind ging net wat zeggen over rob.. en weg beeld..
ja ik vind het echt raar..quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:02 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Het is niet zo dat wij een andere mening hebben dus wat maakt het uit inderdaad?
Dit is volgens mij de eerste keer in een rls dat de mensen ervoor naar buiten geroepen werden.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:55 schreef Kodiak100 het volgende:
FEBO regie ook uit zijn dak zoveel gratis publiciteit
Dat zou zo mara eens kunnen en btw Ze kunnen ze ook allemaal laten blijven het is Confusion week ook voor onsquote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:05 schreef ninalove2 het volgende:
ja meschien gaat rob vertrekken en dan mag de rest blijfen
-knip-quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:54 schreef mario390 het volgende:
hij blijvt en bengel
Ja was echt netjes vond ik,kreeg er zelfs een beetje kippenvel van.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit is volgens mij de eerste keer in een rls dat de mensen ervoor naar buiten geroepen werden.
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Vliegtuigje voor Jason stream 1 - 4 februari 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De hele dag klagen over zijn nek door dat kutvliegtuigquote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
daar kwam hij naar buiten met een zuur gezicht
😂😂😂😂quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
De hele dag klagen over zijn nek door dat kutvliegtuig
Rob heeft een typisch geval van ziek zijn door stress zichzelfquote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:07 schreef BBguy het volgende:
Rob heeft een typisch geval van ziek zijn door stress.
we mogen er blijkbaar niks over horen ook niet over wat de bewoners ervan vindenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:10 schreef Kodiak100 het volgende:
3 pillen per dag voor Rob en streamwissel
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:10 schreef ninalove2 het volgende:
ik hoop dat ze allemaal mogen blijven inderdaad en hoop ook zo dat volgende week Chiara gaat die kan echt niet luchten of zien echt een heks.
Tere zieltjes beschermenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]
we mogen er blijkbaar niks over horen ook niet over wat de bewoners ervan vinden
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Vliegtuigje voor Jason stream 1 - 4 februari 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Kanjert![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooh, i love it when you do it like that,
And when you're closer, give me the shivers
sow, heftig zegquote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:10 schreef Kodiak100 het volgende:
3 pillen per dag voor Rob en streamwissel
Whhaaahhaa ik kom niet meer bijquote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:13 schreef Monique___ het volgende:
dat op tijd naar bed gaan heeft haar ook geen goed gedaan
[ afbeelding ]
Ja, jacq denkt dat ze een hele tour gaan doen in nl en be geloof ikquote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:14 schreef Schakeltopia het volgende:
hele nacht liggen dromen word helemaal een hit volgens jaq
die hebben het echt in de bol hoor
Schakeltiequote:
Ze heeft nog wel geprobeerd er beter uit te zienquote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:13 schreef Monique___ het volgende:
dat op tijd naar bed gaan heeft haar ook geen goed gedaan
[ afbeelding ]
Soort van "gewoon doodzwijgen"quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:18 schreef Monique___ het volgende:
en weer sl
zouden ze nu gaan mededelen: absoluut niks over rob zeggen? ook niet je mening..
volgens mij niet.. die wenkbrauwen zitten er altijd zo opgeplakt. het heeft alleen wat kleding aan gedaanquote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Schakeltie
[..]
Ze heeft nog wel geprobeerd er beter uit te zien
Ze heeft wel een mooi kleurtjequote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
volgens mij niet.. die wenkbrauwen zitten er altijd zo opgeplakt. het heeft alleen wat kleding aan gedaan
fingers crossed dat rob nu toch door het vliegtuig besluit om naar huis te gaanquote:
Straks krijgen we nog een lock op FOK! door jouquote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:20 schreef ninalove2 het volgende:
kut big Brother met kut streamlock.
sorry als dit niet mag zeggen.
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:21 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Straks krijgen we nog een lock op FOK! door jou
mag je zeggen hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:20 schreef ninalove2 het volgende:
kut big Brother met kut streamlock.
sorry als dit niet mag zeggen.
Zoiets lucht wel effe op om te zeggen inderdaad luch break.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
mag je zeggen hoor
lucht het op![]()
BB heeft ons de beelden gegeven van het vliegtuigje
ff sl nu
tijd voor de lunch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En de andere stream, net te laat ingestart helaas ......![]()
[ afbeelding ]
Vliegtuigje voor Jason stream 2 - 4 februari 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat zou wel heel mooi zijnquote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
fingers crossed dat rob nu toch door het vliegtuig besluit om naar huis te gaan![]()
*blijft hopen op vrijwillige exit*
haha ja ik zag hem daar net ook, denk niet dat bb ze dan naar de tuin roeptquote:
daar lijkt het wel op.. was afgelopen week toch ook al.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:26 schreef ben34567 het volgende:
Rob is nu compleet nutteloos als kandidaat die kan geen opdrachten meer doen. Ze gaan hem toch geen free pass geven ?
lkkr hequote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:25 schreef Monique___ het volgende:
zooo jolientje
ze hebben het nu in de tuin over rob, dat hij misschien in populariteit is gedaald door de ruzie met ali, het eten,
En zijn mama hoorde je dat? 😂quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:27 schreef Monique___ het volgende:
whoehaha ali over wat hij thuis zou doen , beetje snoepen, koekje, pizzaria bellen
Ik vind het heel oneerlijk tegenover de andere bewonersquote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:26 schreef ben34567 het volgende:
Rob is nu compleet nutteloos als kandidaat die kan geen opdrachten meer doen. Ze gaan hem toch geen free pass geven ?
Charlotte is zich iedere seconde bewust van de kijkers/streams, je ziet het aan de inhoud van de koffer, de speciale outfits, de extra accesoires, de blikken in de camera, het zoeken naar de camera, bewegingen maken voor de cameraquote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Lins/jolien/Alie /Lott
soms vergeten ze hoeveel kijkers er zijn
soms
D'r mama ook hè met alles wat ze heeft meegemaakt..quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:32 schreef Schakeltopia het volgende:
charlotte denkt echt dat ze speciaal is he
Stukj bij beetje wat meer waardering voor dit popjequote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte ook met die schoonmaak spray in de zak van haar ochtendjas
Ik vind haar een leeg omhulsel.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:33 schreef Kayro het volgende:
[..]
D'r mama ook hè met alles wat ze heeft meegemaakt..
op 2 wel nog beeld van de keuken edit: nu dus ook niet meerquote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Vast instructies hoe de vloer schoon te maken
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:35 schreef rinardo het volgende:
Zodat we het niet vergeten
Jason: waar heb ik dit aan verdiend
[ link | afbeelding ]
Ik vind dat niet storend Dan doet Jason dat ook die praat ook tegen ons als hij wat kwijt wil is ook een spel dat werktquote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:33 schreef rinardo het volgende:
[..]
Charlotte is zich iedere seconde bewust van de kijkers/streams, je ziet het aan de inhoud van de koffer, de speciale outfits, de extra accesoires, de blikken in de camera, het zoeken naar de camera, bewegingen maken voor de camera
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:33 schreef rinardo het volgende:
[..]
Charlotte is zich iedere seconde bewust van de kijkers/streams, je ziet het aan de inhoud van de koffer, de speciale outfits, de extra accesoires, de blikken in de camera, het zoeken naar de camera, bewegingen maken voor de camera
nee ze zitten buiten te praten over het programmaquote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:39 schreef Hoylei het volgende:
Ben echt benieuwd wat er nou gebeurd met al die SL's. Krijgen ze instructies, lopen er dan mensen het huis in om wat te doen of gebeurd er helemaal niks en is iemand per ongeluk op het knopje gaan zitten?
link hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
tis spekglad rond het fornuis
friet bakken
gladde slippers/olie op het vuur
Bart probeert wat te schrobben en zuks
voor Danny denk ik toch echt alleen de kant op van Vinkeveenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:39 schreef Monique___ het volgende:
kan denk ik nog alle kanten op gaan vanavond
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:34 schreef Verida het volgende:
Jammer dat al dat geknip en geveeg de aandacht weghaalt van een geweldige actie voor Jason.
Nog maar een keertje![]()
![]()
voor het vliegtuigje en wat was die knul er blij mee
En waarom mogen wij dat dan niet zien :/quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee ze zitten buiten te praten over het programma
nee er was net even beeld op stream 2, groepje wat buiten zit te pratenquote:
FEBO geeft instructiesquote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:39 schreef Hoylei het volgende:
Ben echt benieuwd wat er nou gebeurd met al die SL's. Krijgen ze instructies, lopen er dan mensen het huis in om wat te doen of gebeurd er helemaal niks en is iemand per ongeluk op het knopje gaan zitten?
brr nou dat..quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:40 schreef Verida het volgende:
[..]
link hoor
straks glijdt er iemand uit en trekt de pan met hete olie mee en over zich heen
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:40 schreef ledn81 het volgende:
[..]
voor Danny denk ik toch echt alleen de kant op van Vinkeveen
Ik denk niet dat Charlotte oprecht is. Ze speelt de rol van lief naïef meisje maar ze weet wat ze doet. Ze heeft jaren gewoond in Hollywood.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:33 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja een pan met olie al overgekookt te veel water in van aardappelenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:40 schreef Verida het volgende:
[..]
link hoor
straks glijdt er iemand uit en trekt de pan met hete olie mee en over zich heen
geen idee.. zullen het wel niet geregeld krijgen nu.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:40 schreef Hoylei het volgende:
[..]
En waarom mogen wij dat dan niet zien :/
En waarom dan niet gewoon een andere camera?
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:42 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja een pan met olie al overgekookt te veel water in van aardappelen
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:40 schreef ledn81 het volgende:
[..]
voor Danny denk ik toch echt alleen de kant op van Vinkeveen
Nou nou, zo kan het wel weer!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:48 schreef mario390 het volgende:
zo en onziiiiiiiiin
vor deze lauzejong
Zijn nekquote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:43 schreef PunkieePie het volgende:
Wat is er met Rob dat hij morfine heeft gekregen? Z'n nek?
Nou, dat kan ik me goed voorstellen, je kunt niet schoonmaken met koud water!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Jacq zo irritant dat je geen warm water heb om fatsoenlijk mee te poetsen
ze kunnen toch gewoon een pan water koken en dan dat vet weghalen?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:46 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Nou, dat kan ik me goed voorstellen, je kunt niet schoonmaken met koud water!
echt wat een klapjurk is dat ookquote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:47 schreef Dragonbullet het volgende:
Hahahahaha Chayron: wat komt ook al weer na hoogmoed?
Ze kunnen toch ook water opwarmen om te douchen?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:46 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Nou, dat kan ik me goed voorstellen, je kunt niet schoonmaken met koud water!
Eens, stond ik ff niet bij stilquote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:47 schreef Verida het volgende:
[..]
ze kunnen toch gewoon een pan water koken en dan dat vet weghalen?
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:48 schreef ledn81 het volgende:
Allemaal rond de preekstoel van dominee zwatelaar [ afbeelding ]
kloptquote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Ias iedereen buiten het huis ergerde zich aan Chelsea
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:49 schreef Monique___ het volgende:
https://twitter.com/Erick(...)f4RW7Ip2oKSRxCoZ74Lw
Hoe plaats je dit hier?quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Ias iedereen buiten het huis ergerde zich aan Chelsea
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:49 schreef Monique___ het volgende:
#Chayronklepdichtquote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:50 schreef Schakeltopia het volgende:
die sjairon mag ook wel gewoon z'n kop houde
5e icoontje rechts is een vogeltje /twitterquote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hoe plaats je dit hier?
Ik krijg alleen dit:
en dan zie je de url..
welk icoontje in het venster klikje aan?
vond hem wel grappigquote:
Dat vogeltje helemaal links (bij mij tenminste op mobiel)quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hoe plaats je dit hier?
Ik krijg alleen dit:
en dan zie je de url..
welk icoontje in het venster klikje aan?
ahh dank je!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:51 schreef ledn81 het volgende:
[..]
5e icoontje rechts is een vogeltje /twitter
ik denk dat alleen bakvissen Chelsea leuk vondenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:51 schreef odie22 het volgende:
[..]niet waar, #Team Chelseaaaaaaaaaaaaaa
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |