Oh wat leuk! Hij gaat het geweldig vindenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:16 schreef Monique___ het volgende:
ah zie op twitter dat zijn familie bij het huis staat
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:16 schreef Monique___ het volgende:
ah zie op twitter dat zijn familie bij het huis staat
Dan moeten ze toch zorgen dat het wel gezien/gehoord wordt, lees op Twitter dat het vliegtuigje over 20 km daar is!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:16 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Oh wat leuk! Hij gaat het geweldig vinden
nee joh komt goedquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:16 schreef xdiashalizx het volgende:
Het zal toch niet zo zijn dat ze dit negeren!!!!
heeerlijk moesten die vrouwen weten dat dat vliegtuig komt stonden ze nu met 3 lagen plamuur op het gezicht op in de tuin.. zometeen lekker puur natuur en in de badjasquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:17 schreef Schakeltopia het volgende:
vliegtuigje kijken in badjas genot
BB kan wel beetje positiviteit gebruiken op social media dus denk dat het wel goed komt. Bart is ook naar DBK (voor psych) geweest, dus mocht hte echt mis gaan, hebben ze hem misschien wel wat ingefluisterd. Die kan dat wel even geheim houden en staat nu af te wassenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:16 schreef xdiashalizx het volgende:
Het zal toch niet zo zijn dat ze dit negeren!!!!
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:19 schreef suzi1 het volgende:
hahaha jakjak zegt dat de frieten van de winkel niet voorgebakken zijn
Rob rot op.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:19 schreef renevanlaaren het volgende:
rob denk zo vast dat het voor hem is, nu maar hopen dat hij niet in de douche staat en aan komt snellen
Jij bent ook overal.quote:
jaq is niet wijsquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:19 schreef suzi1 het volgende:
hahaha jakjak zegt dat de frieten van de winkel niet voorgebakken zijn
niet!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:21 schreef Paul het volgende:
volgens mijn gaat dit vliegtuigje landen op hilversum vliegveld hoor wahahha
1 afwas 2 aardappels schillenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:21 schreef -river- het volgende:
Welke stream is het beste, zit nu op stream 1.
Denk dat ze dit ook wel leuk vinden dat dit gebeurd.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:19 schreef ledn81 het volgende:
[..]
BB kan wel beetje positiviteit gebruiken op social media dus denk dat het wel goed komt. Bart is ook naar DBK (voor psych) geweest, dus mocht hte echt mis gaan, hebben ze hem misschien wel wat ingefluisterd. Die kan dat wel even geheim houden en staat nu af te wassen
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:21 schreef Ireth het volgende:
Streamstresszit me de plu te switchen tussen 1 en 2
Daarom kijk ik op mijn laptop de ene, en op mijn ipad de andere ...quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:21 schreef Ireth het volgende:
Streamstresszit me de plu te switchen tussen 1 en 2
Ik laptop en tv en telefoon cosquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:22 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Daarom kijk ik op mijn laptop de ene, en op mijn ipad de andere ...
Wekker?? het is half 12quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:23 schreef LonesomeFairy het volgende:
Oh ik ben blij dat ik nog op tijd ben!
Wekker gemist!
Gaat zometeen wel veranderen (hopelijk)quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:23 schreef Monique___ het volgende:
jason lijkt niet blij te kijken, al zie je de emotie toch al niet zo goed, maar hij kijkt niet zo vrolijk.
ja vind ik ook. heeft ook al een paar keer aangegeven deze week dat hij het niet erg zou vinden om naar huis te gaan omdat hij in het huis deuken heeft opgelopen(meen dat hij het zo verwoordde)quote:
Hoelang moet hij nog vliegen? Jason zit nog steeds binnen en kijkt niet zo blij.quote:
~10kmquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoelang moet hij nog vliegen? Jason zit nog steeds binnen en kijkt niet zo blij.
Denk nog minuut 10quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoelang moet hij nog vliegen? Jason zit nog steeds binnen en kijkt niet zo blij.
Benny, blijf alsjeblieft tot na deze Big Brother nog modje. Is te hartverscheurend dat je nu stopt.quote:
Ik hoop het echt voor jullie Ik heb medelijden met hemquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:24 schreef woveleed het volgende:
[..]
Gaat zometeen wel veranderen (hopelijk)
5 min ofzo, en stream loopt ook iets achter. dus ongeveer 5 a 10 min denk voor het op stream isquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat schiet op, nog een paar minuten vliegen dusquote:
Deze gaat toch lager??quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:26 schreef Benny het volgende:
Niemand van de bewoners gaat dit toch opvallen. Ze horen de hele dag vliegtuigen
O dacht 10 kmquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:25 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Denk nog minuut 10
Stream loopt ook iets achter
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:27 schreef renevanlaaren het volgende:
rob ff naar buiten er komt iets leuks
Ja maar moet wel een bepaalde route volgen ivm schipholquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht 10 km
Nou het kan nooit meer lang duren, hopelijk is hij buiten zo
quote:
ja 7km nogquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:28 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja maar moet wel een bepaalde route volgen ivm schiphol
Op de andere stream een insect wat langzaam kruiptquote:
Vliegtuiggatequote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:28 schreef ledn81 het volgende:
Jason zit bij een slapende Rob op de kamer.. Als ze nu zo binnen komen stormen om Jason te roepen.. Rob weer boos
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:29 schreef KinKiJan het volgende:
Ik gun hem die oppepper wel hoor, maar zou stiekem best lol hebben als dat ding gewoon overvliegt zonder dat ze het zien![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:29 schreef KinKiJan het volgende:
Ik gun hem die oppepper wel hoor, maar zou stiekem best lol hebben als dat ding gewoon overvliegt zonder dat ze het zien![]()
#zininquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:28 schreef ledn81 het volgende:
Jason zit bij een slapende Rob op de kamer.. Als ze nu zo binnen komen stormen om Jason te roepen.. Rob weer boos
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:30 schreef Monique___ het volgende:
ligt jason nu bij de opgebaarde rob
waak wachtquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:30 schreef Monique___ het volgende:
ligt jason nu bij de opgebaarde rob
Hey Reneequote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:30 schreef renevanlaaren het volgende:
jason krijg zo de schuld dat rob geen slaapje kan doen
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
waak wacht
en evt lippen nat maken
haha gofferquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
waak wacht
en evt lippen nat maken
Hahahah dat likken inderdaadquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
waak wacht
en evt lippen nat maken
hoi mop ik moet eigenlijk weg maar wilde dit toch niet missenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Reneeleuk je hier te zien
Ja dat gaat vast gebeuren als het zover is.
Welke app heb jij want ik pik niets op boven amsterdam ja grote jetsquote:
https://globe.adsbexchange.com/?icao=48498aquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Welke app heb jij want ik pik niets op boven amsterdam ja grote jets
https://globe.adsbexchange.com/?icao=48498aquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:32 schreef Lillfex het volgende:
Denk dat BB wel eens heel hard kan zijn en Jason gewoon op de slaapkamer laat zitten
[..]
[..]
Denk dat BB wel eens heel hard kan zijn en Jason gewoon op de slaapkamer laat zitten
Dan kap ik echt met kijken!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:32 schreef Lillfex het volgende:
Ja ik ook !quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:32 schreef Dragonbullet het volgende:
Mijn god, als er een SL komt word ik gek
Of reclame. Om 11.40 gaat het 2 minuten reclame zijn op Goplayquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:32 schreef Dragonbullet het volgende:
Mijn god, als er een SL komt word ik gek
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:33 schreef Ireth het volgende:
Waarschijnlijk gaat het vliegtuig eerst over de kemping van Robje
Hé! Dé Rene toch?? Of niet?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:32 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
hoi mop ik moet eigenlijk weg maar wilde dit toch niet missen
omg ik ben er weer aan
Of dat mijn telefoon uitvalt... Ga gelijk oplader pakkenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:34 schreef stervis het volgende:
[..]
Of reclame. Om 11.40 gaat het 2 minuten reclame zijn op Goplay
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:34 schreef lindademol het volgende:
zit hier gespannen te kijken naar die stream en radar, staat pakketbezorger voor de deur. heb nog nooit zo snel gerend geloof ik
Ja, klopt, maar dit jaar zijn het nog meer streamlocks dan vorig jaar.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:33 schreef LonesomeFairy het volgende:
Maar met Nawel zagen we t wel live
Als je goed luistert... Hoor je precies niksquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:35 schreef Paul het volgende:
dat lullie de hele dag naar deze livestream kunnen kijken hee, vermoeiend al die gesprekken door elkaar hee
😂😂😂😂😂🤭quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:35 schreef Monique___ het volgende:
ik hoor op de achtergrond de stokkende ademhaling van rob die de laatste adem uitblaast
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:33 schreef Ireth het volgende:
Waarschijnlijk gaat het vliegtuig eerst over de kemping van Robje
o dat is wel veel 5 minutenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:35 schreef ledn81 het volgende:
Hij is er maar we lopen ongeveer 5 min achter [ afbeelding ]
lekker streampie van jason pakken, helemaal zen nuquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:35 schreef Paul het volgende:
dat lullie de hele dag naar deze livestream kunnen kijken hee, vermoeiend al die gesprekken door elkaar hee
Dit is idd bijna niet te doen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:35 schreef Paul het volgende:
tis afzien indquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:35 schreef Paul het volgende:
Nou ja,hij beweegt...quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:36 schreef ledn81 het volgende:
Jason staat gelukkig wel net op en gaat zich aankleden..
Moet het wel een transponder ingeschakeld hebbenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:32 schreef Lux069 het volgende:
Nog even een rondje van de zaak
[ afbeelding ]
Bart gunt dit Jasonquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:37 schreef Thaidg het volgende:
Zal Bart er van weten? Hij doet opvallend lang over afwas
Mooie cap bro.quote:
Hij komt zo aan: is toch nie normaal man, weet je wat dat kost. Doe ff normaal, weet je hoeveel bier ik hier van kan drinkenquote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:41 schreef Ireth het volgende:
En dan te bedenken dat zijn familie vlak bij staat
Dat gebit.quote:
Ja levert plaatjes op hequote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:42 schreef StruisZVeugelT het volgende:
hulde voor Febo![]()
![]()
![]()
![]()
dat ze de groep naar de tuin hebben gestuurd
heel netjes
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:42 schreef mario390 het volgende:
normal zijn julie niet 250
posts in 25 min wg deze
lauzejong
doe blij!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:42 schreef mario390 het volgende:
normal zijn julie niet 250
posts in 25 min wg deze
lauzejong
Eigenlijk is het ook maar een idioot (laag) bedragquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:42 schreef Schakeltopia het volgende:
onbetaalbaar, nee koste 950 euro
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:43 schreef Schakeltopia het volgende:
doet echt goeie boost voor jason
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:43 schreef Schakeltopia het volgende:
doet echt goeie boost voor jason
😂😂😂quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:44 schreef engine het volgende:
Ik ga geld inzamelen voor een vliegtuigje #cheyronklepdicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |