Rob rot op.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:19 schreef renevanlaaren het volgende:
rob denk zo vast dat het voor hem is, nu maar hopen dat hij niet in de douche staat en aan komt snellen
Jij bent ook overal.quote:
jaq is niet wijsquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:19 schreef suzi1 het volgende:
hahaha jakjak zegt dat de frieten van de winkel niet voorgebakken zijn
niet!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:21 schreef Paul het volgende:
volgens mijn gaat dit vliegtuigje landen op hilversum vliegveld hoor wahahha
1 afwas 2 aardappels schillenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:21 schreef -river- het volgende:
Welke stream is het beste, zit nu op stream 1.
Denk dat ze dit ook wel leuk vinden dat dit gebeurd.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:19 schreef ledn81 het volgende:
[..]
BB kan wel beetje positiviteit gebruiken op social media dus denk dat het wel goed komt. Bart is ook naar DBK (voor psych) geweest, dus mocht hte echt mis gaan, hebben ze hem misschien wel wat ingefluisterd. Die kan dat wel even geheim houden en staat nu af te wassen
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:21 schreef Ireth het volgende:
Streamstresszit me de plu te switchen tussen 1 en 2
Daarom kijk ik op mijn laptop de ene, en op mijn ipad de andere ...quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:21 schreef Ireth het volgende:
Streamstresszit me de plu te switchen tussen 1 en 2
Ik laptop en tv en telefoon cosquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:22 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Daarom kijk ik op mijn laptop de ene, en op mijn ipad de andere ...
Wekker?? het is half 12quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:23 schreef LonesomeFairy het volgende:
Oh ik ben blij dat ik nog op tijd ben!
Wekker gemist!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |