nu kun je met een gerust hard je ding doenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:18 schreef Dragonbullet het volgende:
Ik heb mezelf naar buiten getrapt maar kan gewoon niet stoppen dus luister nog mee😂
Nieuwe Nick voor jacqie: bakvis
tja.. mannen he.. hij trapt er met open ogen WEER inquote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:18 schreef ben34567 het volgende:
Had gedacht dat Danny zich zwaar verraden zou voelen nadat Chiara hem nomineerde maar ze weet hem toch weer te manipuleren. Sterke speler en het publiek wil haar weg ?![]()
De familie van Jason stond heel dichtbij, op hun story van instagram hoor je de bewoners op de achtergrond roepen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:25 schreef Monique___ het volgende:
zag op twitter mensen die wegreden met veel getoeter.. misschien zijn daarom af en toe nog sl nu ze buiten zitten ook.
Ik heb nu nog geen getoeter op de streams gehoord.
Ja waarom niet is toch gezellig haah Ik heb in de zomer vaak de vuurkorf aan Vind dat gezelligquote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:26 schreef Monique___ het volgende:
haha ali heeft de zomerjas aan en wil daarom graag de haard aan![]()
ipv even zijn winterjas aan gaan doen
ohh dat heb ik niet gezien! wat leuk!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
De familie van Jason stond heel dichtbij, op hun story van instagram hoor je de bewoners op de achtergrond roepen.
tuurlijk maar hij wilde het omdat hij de dunne jas nu aan heeft hahaquote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:27 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja waarom niet is toch gezellig haah Ik heb in de zomer vaak de vuurkorf aan Vind dat gezellig
gezienquote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ohh dat heb ik niet gezien! wat leuk!
Haar reacties zijn mooiquote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:29 schreef Ireth het volgende:
Dit vind ik ook wel leuk! Naomi (BB21) die ook streams zat te kijken![]()
[ twitter ]
geweldige ervaringquote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:29 schreef rinardo het volgende:
Die ouders waren er gewoon he, zo tof om te zien op de insta van Jason
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]afbeeldingen
Volgens de dokter was hij goed (Rob zijn eigen woorden)quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:36 schreef ben34567 het volgende:
Zetten ze eens een oudere kandidaat in het huis en blijkt hij alle mogelijke ouderdomskwalen te hebben
en de ziekte klagerietus, daar hadden ze hem wel even op mogen testenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:36 schreef ben34567 het volgende:
Zetten ze eens een oudere kandidaat in het huis en blijkt hij alle mogelijke ouderdomskwalen te hebben
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:36 schreef ben34567 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |