Chiara is niet tegen plastische chirurgie ze vindt het alleen niet kunnen dat Charlotte het ontkent. We hebben de before pic van Charlotte gezien ze heeft duidelijk vanalles laten doen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:31 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ja maar dan beledig je Chiara
ik dacht is jaqelintequote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:29 schreef Jockari het volgende:
Ziet er zo niet uit. Gezicht geruïneerd door jaren make-up
[ afbeelding ]
ging over fillers en botoxquote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:40 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Chiara is niet tegen plastische chirurgie ze vindt het alleen niet kunnen dat Charlotte het ontkent. We hebben de before pic van Charlotte gezien ze heeft duidelijk vanalles laten doen.
tis toch allemaal theater .. weken op die bank in een houding sjaggie ..logisch dat de boel gaat vast zitten .quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:40 schreef Gerrie_55 het volgende:
Wat nou is als het een ander had geweest als rob die dit overkwam dan had hij woestboos geworden en het hartst geroepen wil ik wedden
ik hou ook niet van platsige chirugiequote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:40 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Chiara is niet tegen plastische chirurgie ze vindt het alleen niet kunnen dat Charlotte het ontkent. We hebben de before pic van Charlotte gezien ze heeft duidelijk vanalles laten doen.
Ontkent ze dat dan Nee Ze heeft gezegd dat ze aan haar neus is geopereerd dus .............quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:40 schreef ben34567 het volgende:
[..]
wat fijn dat je zo liefdevol geholpen wrd door de modquote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:44 schreef TheVoice4ever het volgende:
over vanavond, whatever will be, will be (zoals het iconische liedje van Doris Day ook gaat)
ik ga het advies van @:Dotteke opvolgen, me niet te emotioneel laten meeslepen, als ik een favo verlies heb ik nog steeds andere om te supporten
En zo is hetquote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:44 schreef TheVoice4ever het volgende:
over vanavond, whatever will be, will be (zoals het iconische liedje van Doris Day ook gaat)
ik ga het advies van @:Dotteke opvolgen, me niet te emotioneel laten meeslepen, als ik een favo verlies heb ik nog steeds andere om te supporten
Er komt altijd wel weer een nieuwe.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:44 schreef TheVoice4ever het volgende:
Ja idd ,ze mogen er dus duidelijk niet over praten net charlotte in badkamer had het er over en weg streamquote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
tis toch allemaal theater .. weken op die bank in een houding sjaggie ..logisch dat de boel gaat vast zitten .
maar de gedachte mbt opstappen .. en dan je borg kwijt zijn
blijft bij mij maar spelen...
ik zie al vanaf dag 1 een zuur .ontevreden persoon
dus datquote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:45 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja idd ,ze mogen er dus duidelijk niet over praten net charlotte in badkamer had het er over en weg stream
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:44 schreef TheVoice4ever het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |