Als het gewicht niet overeenkomt zou je toch juist sterk moeten staan?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:01 schreef Oldboy43 het volgende:, en uit dat onderzoek zou zijn gebleken dat het gewicht niet overeen komt met de inhoud van de 2 artikelen.
Hiermee is volgens de winkel de kous af
Ik bedoel dat het gewicht wel overeenkomt met 2 artikelen. Het is vrijdagavond na 40 uur werken, pas het aanquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:06 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Omdat het gewicht niet overeenkomt zou je toch juist sterk moeten staan?
Zegt nog niet veel,Bezorger kan het ontvreemd hebben voor levering.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:07 schreef Oldboy43 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het gewicht wel overeenkomt met 2 artikelen. Het is vrijdagavond na 40 uur werken, pas het aan
Ben nu redelijk ten einde raad, ben al mijn tijd al kwijt na het heen en weer gebel na mijn werk en ze helpen me gewoon niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:21 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Zegt nog niet veel,Bezorger kan het ontvreemd hebben voor levering.
Doen ze niks mee, jij kan het ook opnieuw hebben ingepakt, bovendien zou ook juist verdacht zijn als je alles precies filmt.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:47 schreef streamjohan het volgende:
Kan ook gejat zijn na weging moment bij de bezorger. Zag de verpakking er niet opnieuw dichtgemaakt uit?
Wat ik altijd doe, en waar jij te laat mee bent, is een dure online koop filmen als je het uitpakt. Heb je nooit gezeik achteraf. Ook de verpakking goed filmen en ronddraaien voor camera.
De voorwaarden van de winkel doorlezen en zoeken naar wat zij zeggen over diefstal.quote:
neequote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:39 schreef sjorsie1982 het volgende:
helaas, beschouw het al leergeld... je hebt zeker geen rbv?
Nee?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:50 schreef PS. het volgende:
Kun je niks met het i-mei nummer? Die zou wel op de doos staan toch?
naief misschien maar dacht eey grote webshop, komt wel goed. nog nooit problemen gehadquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:47 schreef streamjohan het volgende:
Kan ook gejat zijn na weging moment bij de bezorger. Zag de verpakking er niet opnieuw dichtgemaakt uit?
Wat ik altijd doe, en waar jij te laat mee bent, is een dure online koop filmen als je het uitpakt. Heb je nooit gezeik achteraf. Ook de verpakking goed filmen en ronddraaien voor camera.
Ik kijk geen TV, maar ik gok Coolblue of de MM?quote:
als je betaalt met een credit card is er niks aan het handje hoorquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:45 schreef -Sigaartje het volgende:
Dit is een nachtmerrie. Ik moet eerlijk zeggen dat ik zo'n dure bestelling nooit zou laten bezorgen, al helemaal niet als je al weet dat het stelen van mobieltjes door bezorgers schering en inslag is. Begrijp me niet verkeerd, maar dit heb je niet zo handig gedaan. Was nou gewoon naar een telefoonwinkel gegaan en had het daar in ontvangst genomen.
Ik vrees dat je je geld gewoon kwijt bent.
Sorry, ik vind het gewoon dom.
Hoe wordt dat dan geregeld. Ik kan me voorstellen dat een medewerker denkt van "Ja, die vent heeft die telefoon er zelf uitgehaald en doorverkocht".quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:02 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
als je betaalt met een credit card is er niks aan het handje hoor
Telefoonwinkels hebben vaak die toestellen niet eens meer op voorraad, omdat het nogal roofgoed is, dus uiteindelijk zullen ze het ook bezorgen.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:45 schreef -Sigaartje het volgende:
Dit is een nachtmerrie. Ik moet eerlijk zeggen dat ik zo'n dure bestelling nooit zou laten bezorgen, al helemaal niet als je al weet dat het stelen van mobieltjes door bezorgers schering en inslag is. Begrijp me niet verkeerd, maar dit heb je niet zo handig gedaan. Was nou gewoon naar een telefoonwinkel gegaan en had het daar in ontvangst genomen.
niks is waterdicht omdat je leeft.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:04 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Hoe wordt dat dan geregeld. Ik kan me voorstellen dat een medewerker denkt van "Ja, die vent heeft die telefoon er zelf uitgehaald en doorverkocht".
Het is allemaal niet waterdicht.
dat zijn beiden nou niet echt klantvriendelijke winkels als het om klachtenafhandeling gaat. Coolblue is daarvan veruit de slechste.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:58 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Ik kijk geen TV, maar ik gok Coolblue of de MM?
De zaak had de telefoon niet in de winkel op voorraad, dus moest hem wel online kopen, werd verwezen door verkoper na de sitequote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:04 schreef PS. het volgende:
[..]
Telefoonwinkels hebben vaak die toestellen niet eens meer op voorraad, omdat het nogal roofgoed is, dus uiteindelijk zullen ze het ook bezorgen.
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:52 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
De voorwaarden van de winkel doorlezen en zoeken naar wat zij zeggen over diefstal.
Je gaat akkoord met de voorwaarden als je iets online bestelt. Staat diefstal er in en zegt dit zoiets als 'wij zijn niet aansprakelijk' dan ben je daar mee akkoord gegaan.
En dus is het een wijze les voor volgende keer om zulke kneiterdure en sentimenteel waardevolle aankopen voortaan op te halen.
Bolcom is de beste en meest klantvriendelijke shop. Ze geloven alles wat ook niet altijd goed is, maar je voelt je wel echt koning als klant. Ook al is het soms beetje duurder daar.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:07 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dat zijn beiden nou niet echt klantvriendelijke winkels als het om klachtenafhandeling gaat. Coolblue is daarvan veruit de slechste.
bol.com daarintegen stuurt je een nieuwe telefoon op als bol.com de verkoper was. Dat doen ze zonder vragen. Ik had dit een keer met een laptop. Ik kreeg gewoon een nieuwe en 2dagen later ontving ik er 2. Ik was zo eerlijk om dit te melden en stuurde de 2de terug en toen kreeg ik mijn geld terug. Ik was maar weer zo netjes om dit te melden en toen kreeg ik een cadeau bon van 25 euro.
Moet altijd lachen om de mensen die het altijd beter weten. Als je naar een winkel gaat krijg je 1,2,3 tegenwoordig omdat ze zoveel gestolen worden ze inderdaad niet 1,2,3 mee.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:09 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Nee, gelukkig werkt Nederlands recht zo niet.
externe verkopers zijn inderdaad een drama bij bol.comquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:16 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Bolcom is de beste en meest klantvriendelijke shop. Ze geloven alles wat ook niet altijd goed is, maar je voelt je wel echt koning als klant. Ook al is het soms beetje duurder daar.
Blijf wel weg van de externe oplichters/verkopers/dropshippers
Check topics over bol eens in het verleden nee, zo klantvriendelijk zijn ze niet…quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:16 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Bolcom is de beste en meest klantvriendelijke shop. Ze geloven alles wat ook niet altijd goed is, maar je voelt je wel echt koning als klant. Ook al is het soms beetje duurder daar.
Blijf wel weg van de externe oplichters/verkopers/dropshippers
als ze uberhaupt al een voorraad hebben. Die kans is nihil.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:19 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Moet altijd lachen om de mensen die het altijd beter weten. Als je naar een winkel gaat krijg je 1,2,3 tegenwoordig omdat ze zoveel gestolen worden ze inderdaad niet 1,2,3 mee.
Dus ts is vrij weinig te verwijten.
Leuk die oneliner.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:09 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Nee, gelukkig werkt Nederlands recht zo niet.
Je snapt toch wel dat het zo niet werkt?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:22 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Leuk die oneliner.
Heb je ook wat meer informatie hierover? Ik ben ook op zoek gegaan maar de resultaten stellen telkens 'pakket niet ontvangen', terwijl dat wel is gebeurd - alleen de inhoud mist. Daarnaast zegt de winkel dat het gewicht van het pakket overeenkomst met het gewicht van de bestelde producten, dus daar kunnen geen rechten aan worden ontleend (ten faveure van de koper).
Bij verkeerde levering of dat het pakket niet in ontvangst is genomen, dan is het wel aan de winkelier om het aankoopbedrag terug te storten.
Ik neem aan dat het pakket aan de deur is aangeboden en een handtekening is gezet bij ontvangst zodat de verkopende partij weet heeft van de aflevering.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:24 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat het zo niet werkt?
Webshop zal moeten aantonen dat het ontvangen is,
Zie boven.quote:en een gewicht is daarin helaas voor de webwinkel echt niet het walhalla waarom ze in hun recht staan.
Dat is iets wat jij WILT, niet wat GAANDE is.quote:Consumenten moet beschermt zijn tegen deze praktijken.
[Oh die hebben prima klantenservice joh,quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:25 schreef Oldboy43 het volgende:
Fuck it. Wat heb ik te verliezen webshop te zeggen. Het is bcc.
Wat een hoop nonsens. Alsof je ook maar de tijd hebt pakketje te checken.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:28 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het pakket aan de deur is aangeboden en een handtekening is gezet bij ontvangst zodat de verkopende partij weet heeft van de aflevering.
[..]
Zie boven.
[..]
Dat is iets wat jij WILT, niet wat GAANDE is.
? ik snap deze reactie niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:36 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Wat een hoop nonsens. Alsof je ook maar de tijd hebt pakketje te checken.
Wat snap je niet aan het feit dat de bezorger niet wacht op je? Of Woon je in een boerengehucht waar dd bezorger 5 minuten heeft per bestelling?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:46 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
? ik snap deze reactie niet.
Je doet het pakketje open na ontvangst.
BCC heb ik ook slechte ervaring mee. Heb nog liever een BBC in me reed dan nog een keer zaken doen met BCC.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:25 schreef Oldboy43 het volgende:
Fuck it. Wat heb ik te verliezen webshop te zeggen. Het is bcc.
Heb ik helemaal de tijd niet voor gehad.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:46 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
? ik snap deze reactie niet.
Je doet het pakketje open na ontvangst.
Dat is onzin natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:52 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
De voorwaarden van de winkel doorlezen en zoeken naar wat zij zeggen over diefstal.
Je gaat akkoord met de voorwaarden als je iets online bestelt. Staat diefstal er in en zegt dit zoiets als 'wij zijn niet aansprakelijk' dan ben je daar mee akkoord gegaan.
En dus is het een wijze les voor volgende keer om zulke kneiterdure en sentimenteel waardevolle aankopen voortaan op te halen.
Moet ook zeggen door die reclames van ze dacht ik, gun ze ook eens wat omzet……quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:47 schreef streamjohan het volgende:
[..]
BCC heb ik ook slechte ervaring mee. Heb nog liever een BBC in me reed dan nog een keer zaken doen met BCC.
Volgens metal wacht de bezorger op je om pakketje uit te pakken. Humor die gozerquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is onzin natuurlijk.
Het is aan de webshop om het product te leveren en ze zijn ook verantwoordelijkheid voor het transport naar de klant.
Ik heb soms nog net de tijd om de bezorger uit te zwaaien en dat is hetquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:50 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Volgens metal wacht de bezorger op je om pakketje uit te pakken. Humor die gozer
Klopt of ze gooien je hem toe.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik heb soms nog net de tijd om de bezorger uit te zwaaien en dat is het
DHL belt soms aan, dumpt het pakketje, kijkt of ik open doe en smeert hem.
Dat heb ik nergens gezegd.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:50 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Volgens metal wacht de bezorger op je om pakketje uit te pakken. Humor die gozer
Als je poep praat doe het dan wel goed, want dit is een beetje jammer van je. Niet alles wat ze je op Reddit wijsmaken is niet de waarheid hé. Wat jij hiervoor hebt beschreven is hoe het in Amerika werkt, maar niet hier in Nederland.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:22 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Leuk die oneliner.
Heb je ook wat meer informatie hierover? Ik ben ook op zoek gegaan maar de resultaten stellen telkens 'pakket niet ontvangen', terwijl dat wel is gebeurd - alleen de inhoud mist. Daarnaast zegt de winkel dat het gewicht van het pakket overeenkomst met het gewicht van de bestelde producten, dus daar kunnen geen rechten aan worden ontleend (ten faveure van de koper).
Bij verkeerde levering of dat het pakket niet in ontvangst is genomen, dan is het wel aan de winkelier om het aankoopbedrag terug te storten.
O en die kansloze smilies kun je weglaten, het is hier geen ONZ of KLB.
De meeste telefoonwinkels hebben geen eens meer dure telefoons in de winkel liggen. Je kunt er eentje kopen welke dan de volgende dag bij je wordt thuisbezorgd (als je geluk hebt).quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:45 schreef -Sigaartje het volgende:
Een wildvreemde op een forum mijn ordernummer sturen. Waarom?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:42 schreef koos_vriendloos het volgende:
Zou je mij je ordernummer kunnen dmen
Rare opmerking.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:42 schreef koos_vriendloos het volgende:
Zou je mij je ordernummer kunnen dmen
Metal praat in al zijn reacties tot nu toe poep.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:29 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Als je poep praat doe het dan wel goed, want dit is een beetje jammer van je. Niet alles wat ze je op Reddit wijsmaken is niet de waarheid hé. Wat jij hiervoor hebt beschreven is hoe het in Amerika werkt, maar niet hier in Nederland.
Als je niet krijgt wat je gekocht hebt, en je hebt de verkopende partij aangeschreven en de kans gegeven om het probleem op te lossen, dan kan je de aankoopovereenkomst ontbinden en moet de webshop jouw aankoop terugdraaien.
Maar recht hebben is iets anders dan recht krijgen, en daarom heb je een rechtsbijstandsverzekering of kan je terecht bij het Juridisch Loket om verdere stappen te nemen.
Wat er dan verder in de voorwaarden staat maakt verder niet zo veel uit,. Zou mooi zijn, al die dropshippers die van die generieke voorwaarden op hun site zetten dat ze niet aansprakelijk zijn als jouw product niet aankomt, zo werkt dat natuurlijk niet
Niet heel vreemd als behalve een geautoriseerd persoon niemand anders iets met zo'n ordernummer kanquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:45 schreef Oldboy43 het volgende:
[..]
Een wildvreemde op een forum mijn ordernummer sturen. Waarom?
Nee, geen unboxing. Aangifte nog niet aan gedacht.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:01 schreef DIR het volgende:
Shitshow van de BCC. Je hebt natuurlijk geen unboxing video neem ik aan? Tegenwoordig doe ik dat standaard met alle dure pakketjes, gewoon filmen terwijl je het openmaakt.
En inderdaad, het IMEI-nummer moet op de doos staan of bij BCC bekend zijn.
Sowieso raad ik aan om aangifte bij de politie te doen van verduistering. Niet omdat ik denk dat de politie iets doet, maar omdat je met een aangifte sterker staat en mogelijk wel dingen gedaan krijgt bij telecomproviders ofzo.
Probeer eens online aangifte te doen :-)
Was mij ook al opgevallen .......quote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:00 schreef Sodemieters het volgende:
Hoeveel variaties van ditzelfde topic hebben we inmiddels gehad?
Het is ook elke keer dezelfde TS met een ander account, waar een ander account van hem dan op reageert. Jammer welquote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:00 schreef Sodemieters het volgende:
Hoeveel variaties van ditzelfde topic hebben we inmiddels gehad?
Dat zijn jou ervaringen, ik heb alleen maar hoede ervaringen met coolblue en mediamarkt. Met bol overigens ookquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:07 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dat zijn beiden nou niet echt klantvriendelijke winkels als het om klachtenafhandeling gaat. Coolblue is daarvan veruit de slechste.
bol.com daarintegen stuurt je een nieuwe telefoon op als bol.com de verkoper was. Dat doen ze zonder vragen. Ik had dit een keer met een laptop. Ik kreeg gewoon een nieuwe en 2dagen later ontving ik er 2. Ik was zo eerlijk om dit te melden en stuurde de 2de terug en toen kreeg ik mijn geld terug. Ik was maar weer zo netjes om dit te melden en toen kreeg ik een cadeau bon van 25 euro.
Maar heb je ooit ook zoiets meegemaakt, dat een pakketje niet(goed) aan kwam?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:18 schreef Lienekien het volgende:
Ja, ook alleen maar goede ervaringen met BCC.
‘Kennelijk’. Precies.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:22 schreef PS. het volgende:
[..]
Maar heb je ooit ook zoiets meegemaakt, dat een pakketje niet(goed) aan kwam?
Als je wat besteld en het komt altijd goed aan, dan is je ervaring inderdaad goed. Maar de klantenservice is daar nogal belabberd kennelijk.
Hoe is dat boeiend? Nagenoeg iedereen komt op een forum terecht omdat die een vraag heeft. Niet omdat ze opzoek zijn naar een leuke slowchat.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hmm
Oldboy43
@:Oldboy43
waarom maak je speciaal hiervoor een account aan?
Yes, ik ook. Kwam vaker in de winkel en werd ik altijd prima geholpen. Alleen nu gaat het met levering mis.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:18 schreef Lienekien het volgende:
Ja, ook alleen maar goede ervaringen met BCC.
technisch zou dat kunnen kloppen. De partij die een overeenkomst met de vervoerder heeft is de verkoper. Die kan in ieder geval aangifte doen. Misschien dat jij dat recht ook hebt, ik vermoed dat het ingewikkeld ligt en ik ben geen jurist. Even ergens anders checken nog?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:42 schreef Oldboy43 het volgende:
Met politie gebeld. Die zeggen dat ik hier geen aangifte van kan doen?
Je laat toch geen fucking dure iPhone thuisbezorgen!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:41 schreef Oldboy43 het volgende:
[..]
Yes, ik ook. Kwam vaker in de winkel en werd ik altijd prima geholpen. Alleen nu gaat het met levering mis.
Ga ik doen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:45 schreef DIR het volgende:
[..]
technisch zou dat kunnen kloppen. De partij die een overeenkomst met de vervoerder heeft is de verkoper. Die kan in ieder geval aangifte doen. Misschien dat jij dat recht ook hebt, ik vermoed dat het ingewikkeld ligt en ik ben geen jurist. Even ergens anders checken nog?
In alle winkels in mijn stad waren die krengen niet op voorraad. Mediamarkt, telefoonwinkels verwijzen online. Dus nee, dan had ik hem bij apple rechtstreeks moeten bestellen. Online!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je laat toch geen fucking dure iPhone thuisbezorgen!
Dat is het laatste wat ik erover ga zeggen.
Meeste winkels kun je tegenwoordig geen iPhone direct meenemen. Bezorgen is de standaardquote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Fear of missing out. FoMO.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:15 schreef Irri-tante het volgende:
Je kan toch ophalen in BCC winkels?
Waarom zou je zulke zaken per post laten versturen?
Ik vrees dat het een wel-niet spel gaat worden.
Toestel is 5 maanden oud, dan had ik hem in september 2022 wel gehaald. Geen fomo dus.en mijn iPhone 6S heeft de langste tijd gehad.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Fear of missing out. FoMO.
De BCC had het toestel niet in voorraad en je moet zo'n toestel nu eenmaal snel hebben voordat Apple een nieuwe uitbrengt.
de BCC staat bekend om zijn slechte oplossingen bij klachten, net zoals coolblue en zalando. Maar als je nooit klachten hebt dan snap ik dat je tevreden kan zijn met een bedrijf. Wacht maar tot er iets gebeurd....quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:22 schreef PS. het volgende:
[..]
Maar heb je ooit ook zoiets meegemaakt, dat een pakketje niet(goed) aan kwam?
Als je wat besteld en het komt altijd goed aan, dan is je ervaring inderdaad goed. Maar de klantenservice is daar nogal belabberd kennelijk.
klopt, tenzij dit oplichtng is, maar je kan moeilijk een agent hiervan overtuigen in deze case. Dit is dan ook een civiele zaak en je zult naar een civiele rechter moeten gaan met alle bijkomende kosten, tenzij je juridisch bent onderlegd. Ik heb meerdere rechtzaken meegemaakt en dacht wel 1% juridische kennis te hebben, maar wat was ik god dankbaar dat ik een advocaat had. Ik zou compleet worden ingemaaklt zonder enige schijn van kans.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:42 schreef Oldboy43 het volgende:
Met politie gebeld. Die zeggen dat ik hier geen aangifte van kan doen?
Dat bedoel ik inderdaad met mijn post te zeggenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:35 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
de BCC staat bekend om zijn slechte oplossingen bij klachten, net zoals coolblue en zalando. Maar als je nooit klachten hebt dan snap ik dat je tevreden kan zijn met een bedrijf. Wacht maar tot er iets gebeurd....
Ja zoiets zeiden ze ook.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:37 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
klopt, tenzij dit oplichtng is, maar je kan moeilijk een agent hiervan overtuigen in deze case. Dit is dan ook een civiele zaak en je zult naar een civiele rechter moeten gaan met alle bijkomende kosten, tenzij je juridisch bent onderlegd. Ik heb meerdere rechtzaken meegemaakt en dacht wel 1% juridische kennis te hebben, maar wat was ik god dankbaar dat ik een advocaat had. Ik zou compleet worden ingemaaklt zonder enige schijn van kans.
Wat is dat?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:39 schreef sjorsie1982 het volgende:
ik zou een klacht indienen bij thuiswinkel.nl
BCC is daar aangesloten.
Sterker nog; de vraag is wie hier nou eigenlijk de oplichter is. Misschien is het TS zelf wel.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:37 schreef sjorsie1982 het volgende:
klopt, tenzij dit oplichtng is, maar je kan moeilijk een agent hiervan overtuigen in deze case.
dan zal BCC de agent hiervan moeten overtuigen als zij aangifte gaan doen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:42 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Sterker nog; de vraag is wie hier nou eigenlijk de oplichter is. Misschien is het TS zelf wel.
zie mijn aanvulling. Omdat BCC daar is aangesloten kan je hun inschakelen en eventueel naar de geschillencommissie gaan. Dat is een best goed en goedkoop alternatief voor een eigen aangespannen rechtzaak.quote:
Leg uitquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:26 schreef etuiedelapiel het volgende:
Je hebt de koper, verkoper en transporteur. Dat is 1 partij teveel.
Succes ermee en leer ervan.
Dank, je helpt me. Fijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:44 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
zie mijn aanvulling. Omdat BCC daar is aangesloten kan je hun inschakelen en eventueel naar de geschillencommissie gaan. Dat is een best goed en goedkoop alternatief voor een eigen aangespannen rechtzaak.
het kost je wel 52,50 euro, maar die krijg je terug als je wint.quote:
Huh, klacht indienen zie ik is toch gratis?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:13 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
het kost je wel 52,50 euro, maar die krijg je terug als je wint.
ja maar de geschillencommissie niet. Dat kost je 52,50 euro die de verliezer moet betalen, maar jij als indiener moet dit voorschieten.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:15 schreef Oldboy43 het volgende:
[..]
Huh, klacht indienen zie ik is toch gratis?
Klacht ingediend thuiswinkel waarborg. Bedankt nogmaals voor de tip.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:16 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ja maar de geschillencommissie niet. Dat kost je 52,50 euro die de verliezer moet betalen, maar jij als indiener moet dit voorschieten.
Dit.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is toch raar dat dat niet meer kan?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Er is één uitzondering waar vrijwel geen webshop mee werkt en die goud is: Fedexquote:Op zaterdag 4 februari 2023 18:06 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Dit.
Bcc heeft ook bestellen en ophalen in de winkel.
Kocht laatst een laptop online, (niet bij bcc) volgende dag heb ik die afgehaald in de winkel.
Ik kan er, werkelijk waar, met mijn pet niet bij om dure en kwetsbare producten via welke pakketjesbezorgboer dan ook te laten bezorgen😖
Maakt niet uit ...quote:Op zaterdag 4 februari 2023 18:14 schreef DIR het volgende:
[..]
Er is één uitzondering waar vrijwel geen webshop mee werkt en die goud is: Fedex
Knettersduur, maar uiterst betrouwbaar. Ik heb peperdure spullen uit de VS laten komen en voor de zekerheid Fedex gekozen omdat ik PostNL niet vertrouw met unieke en onvervangbare zaken. Verzendkosten: $550...slik
Was het wel van platteland VS naar platteland NL in drie dagen bezorgd!
Zoooo dan😳 maar dat doe je natuurlijk niet voor een telefoon van 13 in een dozijn. Maar fijn dat er iig nog een betrouwbare bezorgdienst is.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 18:14 schreef DIR het volgende:
[..]
Er is één uitzondering waar vrijwel geen webshop mee werkt en die goud is: Fedex
Knettersduur, maar uiterst betrouwbaar. Ik heb peperdure spullen uit de VS laten komen en voor de zekerheid Fedex gekozen omdat ik PostNL niet vertrouw met unieke en onvervangbare zaken. Verzendkosten: $550...slik
Was het wel van platteland VS naar platteland NL in drie dagen bezorgd!
Als er voor twintigduizend euro aan onvervangbare zaken inzit dan ga je het niet met PostNL sturenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:32 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Zoooo dan😳 maar dat doe je natuurlijk niet voor een telefoon van 13 in een dozijn. Maar fijn dat er iig nog een betrouwbare bezorgdienst is.
Oh, mijn aangetekende brief is kwijt. Ook best wel knap, eigenlijk
Toch is 83% echt ontevreden over FedExquote:Op zondag 5 februari 2023 09:33 schreef DIR het volgende:
Ze houden ook alles in eigen beheer. Er is geen overdracht van en naar andere bezorgdiensten en ze werken alleen met eigen mensen die een fatsoenlijke training gehad hebben. Niet met een of ander 18 jarig petje die tijdens de vakantie een PostNL-busje meekrijgt als ZZP'er voor ¤7,83 per uur. Dan vraag je erom.
Maar goed, in het leven is het vaak zo dat je 2 van onderstaande 3 mag kiezen:
1) goed
2) goedkoop
3) snel
Fedex is goed, snel en knettersduur (tenzij je een contract met ze hebt voor grote volumes, dan gaan de prijzen echt gigantisch omlaag).
Over PostNL is 91% ontevreden en over DHL 95% Ik denk dat die cijfers nogal gekleurd zijn door een selecte groep die alleen reviews plaatst omdat ze gedoe hebben gehad. Vrijwel niemand gaat PostNL 3 / 4 / 5 sterren geven omdat de bestelling gewoon netjes aankomt zoals verwacht.quote:Op zondag 5 februari 2023 09:47 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Toch is 83% echt ontevreden over FedEx
https://nl.trustpilot.com/review/www.fedex.com
83% van 30.750 reviews zijn ruim 25.000 consumenten met een slechte ervaring. Lijkt me geen selecte groep. Een goede verzend/ontvangstverzekering lijkt me zinvoller bij waardevolle pakketten.quote:Op zondag 5 februari 2023 09:51 schreef DIR het volgende:
[..]
Over PostNL is 91% ontevreden en over DHL 95% Ik denk dat die cijfers nogal gekleurd zijn door een selecte groep die alleen reviews plaatst omdat ze gedoe hebben gehad. Vrijwel niemand gaat PostNL 3 / 4 / 5 sterren geven omdat de bestelling gewoon netjes aankomt zoals verwacht.
25.000 van de miljoenen pakjes.... Bij Fedex is er voor zover ik weet geen maximale verzekerde waarde en is de inhoud standaard verzekerd voor het gedeclareerde bedrag. Bij PostNL is het maximum ¤5500 meen ik. Je kan nog een stapje luxer en een speciale koeriersdienst met beëdigde chauffeurs inschakelen, of toen het UMCG ooit écht snel wat nodig had, een Taxi bellen die naar Hamburg heen en weer gereden is en daar waarschijnlijk duizenden euro's voor gevraagd hebben.quote:Op zondag 5 februari 2023 09:57 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
83% van 30.750 reviews zijn ruim 25.000 consumenten met een slechte ervaring. Lijkt me geen selecte groep. Een goede verzend/ontvangstverzekering lijkt me zinvoller bij waardevolle pakketten.
Bij stap 1 gaat dit al misquote:Op zondag 5 februari 2023 09:33 schreef DIR het volgende:
ben je blij dat er premium bezorgdiensten bestaan die wel serieus met pakjes omgaan. Ze houden ook alles in eigen beheer. Er is geen overdracht van en naar andere bezorgdiensten en ze werken alleen met eigen mensen
quote:Met FedEx Cross Border kan je elk pakket eenvoudig en goedkoop laten bezorgen in het buitenland. Om dit te doen, lever je jouw zendingen in bij een DHL Servicepoint of een PostNL Pakketpunt. Ook kan je gebruikmaken van je structurele PostNL haalservice (tegen vergoeding) of de haalservice van DHL. Zo hoef je zelf de deur niet uit om jouw pakketten te verzenden.
Wanneer de pakketten zijn afgeleverd bij een inleverpunt of opgehaald met een haalservice, worden de pakketten naar het FedEx sorteerdepot gebracht.
50 euro...quote:Op zondag 5 februari 2023 10:05 schreef DIR het volgende: Bij Fedex is er voor zover ik weet geen maximale verzekerde waarde en is de inhoud standaard verzekerd voor het gedeclareerde bedrag. Bij PostNL is het maximum ¤5500 meen ik.
quote:De standaard inbegrepen verzekering: om te voorkomen dat er iets gebeurt met jouw pakket waardoor deze zijn desbetreffende bestemming niet bereikt, zijn alle pakketten die met FedEx worden verzonden, standaard verzekerd tot 50,00 euro.
quote:Op zondag 5 februari 2023 10:12 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Bij stap 1 gaat dit al mis
[..]
[..]
50 euro...
[..]
nee, 100kquote:FedEx® Declared Value Advantage is a contract-only service for select customers who regularly ship high-value specialty items—jewelry, gemstones, pearls, and precious metals. Eligible shippers can declare a value of up to $100,000 per domestic shipment and up to $25,000 on shipments sent to select international destinations. You must have a FedEx account to participate in this program, and each Declared Value Advantage agreement will have specific terms for each customer.
Dat is dan een budgetoptie. Je kan ook prima je pakket door Fedex zelf thuis af laten halen en dan blijft alles binnen Fedex. Vaak genoeg gedaan.quote:Met FedEx Cross Border kan je elk pakket eenvoudig en goedkoop laten bezorgen in het buitenland. Om dit te doen, lever je jouw zendingen in bij een DHL Servicepoint of een PostNL Pakketpunt. Ook kan je gebruikmaken van je structurele PostNL haalservice (tegen vergoeding) of de haalservice van DHL. Zo hoef je zelf de deur niet uit om jouw pakketten te verzenden.
Wanneer de pakketten zijn afgeleverd bij een inleverpunt of opgehaald met een haalservice, worden de pakketten naar het FedEx sorteerdepot gebracht.
je kan pas iets zeggen over een bedrijf in een topic waarin een klacht staat als je ervaring hebt met de klachtenafhandeling van het bedrijf. Als je ergens gebruik van maakt en het gaat nooit fout dan is het bedrijf in de belevenis goed en betrouwbaar. Tot het een keer fout gaat... maar als je dat nog nooit hebt meegemaakt kan je daar niks over zeggen.quote:Op zondag 5 februari 2023 09:47 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Toch is 83% echt ontevreden over FedEx
https://nl.trustpilot.com/review/www.fedex.com
De generieke transporteurs sluiten ook altijd de inhoud uit. het gaat ze om het bezorgen wat is aangeboden zonder de inhoud mee te nemen.quote:Op zondag 5 februari 2023 13:31 schreef Fe2O3 het volgende:
Leuk de discussie over verzekerde waarde, maar zolang de bezorgdienst zegt "doosje is afgeleverd" en verzender zegt "het item zat erin" en de ontvanger beweert "jamaar de doos was leeg", keert er geen enkele verzekering van geen enkele transporteur uit.
Enige manier om dit goed op te lossen is de dozen te wegen bij ontvangst en elke menselijke handeling, en zgn anti-tamper tape te gebruiken. En dan wegen op een weegschaal waar de bezorger of pakketsorteerder niet kan zien wat het gewicht is. Zodat er niet een zakje zand oid gebruikt kan worden om de weegschaal te foppen.
Of als consument gewoon een weegschaal bij de deur ... en wat beter naar de ontvangen doos kijken ipv aanpakken en krabbelen.
TS moet naar de rechter, of, de geschillencommissie. De verzendende partij kan niet aantonen dat er geleverd is, doosjes kan iedereen wel versturen. En dan weet de verzender ook wel hoe laat het is, want die kan geen uitspraak van een van beiden hebben waarin gesteld wordt dat de handtekening voor ontvangst niet genoeg is
Heb je het imei nummer inmiddels kunnen achterhalen?quote:Op zondag 5 februari 2023 12:32 schreef Oldboy43 het volgende:
Update. Ook in gebreke stellingsbrief de deur uit aangetekend.
https://support.apple.com(...)tify%20your%20device.quote:Do you still have your device’s original packaging? Find the serial number and IMEI/MEID on the barcode:
Mja leergeeld voor bcc dan. Niet voor de consument die iets niet krijgt.quote:Op zondag 5 februari 2023 13:39 schreef sjorsie1982 het volgende:
Verder beschouw ik dit soort dingen altijd als leergeld. De winst van alle aankopen die goed gaan overstijgt het verlies als het mis gaat.
veel mensen zullen deze eerlijkheid moeilijk vinden,maar je eigen gevoel dat is onvervangbaar,daarbuiten heb je nog een goede reputatie en die laatste 2 zijn onvervangbaar(zeker in deze tijd)quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:07 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
geweldig verhaal ,maar de klantvriendelijkheid is weer ver te zoekenquote:Op zondag 5 februari 2023 11:24 schreef raptorix het volgende:
BCC zijn grafbakken, kocht er ooit een Wasmachine, oude moet uiteraard gratis worden meegenomen (betaal je immers voor), zegt die vent: Hij is niet ontkoppelt, dus ik trek die slang er uit in 2 seconden, zegt die vent: Ja maar niet bij binnenkomst. Stond ie nog lekker smalend te kijken ook, had de neiging om hem van 4 hoog op zijn kar te gooien.
Daarnaast blijf ik het vreemd vinden dat mensen na 25 jaar internetverkopen nog steeds dit soort dure bestellingen gewoon via pakketjes laten bezorgen.
Klopt.quote:Op zondag 5 februari 2023 14:38 schreef Gunner het volgende:
Bol stuurt ook niet gewoon een nieuwe iPhone op hoor. Genoeg topics in wgr waarin ze eerst wel moeilijk doen.
Wel totaal anders, niet meteen contact opgenomen, en een pakket van 6 kilo wat nu nog geen 1 woog. Bovendien loog de klant dus ook over het tijdstip van ontvangst.quote:Op zondag 5 februari 2023 14:49 schreef Newone82 het volgende:
Eerdere case geschillen comissie
Beoordeling van het geschil
De commissie heeft het volgende overwogen.
Tussen partijen staat vast dat een van de ondernemer afkomstig pakket bij de consument geleverd is.
De consument stelt echter dat het geleverde pakket grotendeels leeg was. De ondernemer acht dat niet waarschijnlijk, omdat gedurende het leveringsproces gewichtscontroles hebben plaatsgehad, die geen afwijking te zien gaven.
Uitgangspunt voor de commissie is dat het door de ondernemer verzonden pakket aan de consument geleverd is. Daarbij wordt verondersteld dat de inhoud klopt, tenzij de consument aannemelijk maakt dat dit niet het geval is.
Met de tussenbeslissing is de consument uitdrukkelijk uitgenodigd om haar stelling nader te onderbouwen. De consument heeft daar echter geen gebruik van gemaakt.
Volgens de track & trace-informatie van de ondernemer is het pakket op 11 januari 2020 om 10.05 uur door de vervoerder aan de consument afgeleverd. Uit door de consument zelf overlegde stukken blijkt dat zij pas om 17.54 uur op diezelfde dag contact heeft gezocht met de ondernemer. In dit gesprek geeft de consument aan dat zij het pakket “net” ontvangen heeft.
De consument heeft getekend voor ontvangst van een pakket van het opgegeven gewicht. Het had de consument, gelet op het gewicht van het verzonden pakket (ca. 6,5 kg) en het veel geringere gewicht van een volgens de consument vrijwel lege doos, meteen bij ontvangst van het pakket duidelijk moeten zijn dat de zending niet in orde was. Juist om die reden roept het ruime tijdsverschil tussen het moment van ontvangst van het pakket en het moment van contact met de ondernemer vragen op, die de consument bij afwezigheid ter zitting niet heeft kunnen beantwoorden. De consument heeft geen omstandigheden gesteld of informatie gegeven over de ruime tijd die is verstreken tussen het ogenblik van aflevering en het tijdstip van melding aan de ondernemer.
In dit specifieke geval is daarmee naar het oordeel van de commissie door de consument onvoldoende aannemelijk gemaakt dat de doos op het moment van aflevering niet de inhoud had die de consument mocht verwachten.
Op grond van het voorgaande is de commissie van oordeel dat de klacht ongegrond is.
Derhalve wordt als volgt beslist.
Beslissing
Het door de consument verlangde wordt afgewezen.
Aldus beslist door de Geschillencommissie Thuiswinkel, bestaande uit mr. F.H.C.M. van Schaijk, voorzitter, mr. S.L.R. van Nuijs en mr. P. Rijpstra, leden, op 3 september 2020.
Mwah. Gaat er om dat de webwinkel dus ook in deze case in zijn gelijk gesteld gaat worden omdat ze toch kunnen aantonen dat qua gewicht de telefoon er in zit?quote:Op zondag 5 februari 2023 14:53 schreef PS. het volgende:
[..]
Wel totaal anders, niet meteen contact opgenomen, en een pakket van 6 kilo wat nu nog geen 1 woog. Bovendien loog de klant dus ook over het tijdstip van ontvangst.
het is inderdaad in de werkelijkheid nooit zo stellig wat hier op FOK als absolute waarheid wordt geschreven. Zowel in positieve als in negatieve uitkomst. Ik heb dit al veel vaker hier gemerkt dat gebruikers heel stellig met allerlei dingen zwaaien, links sturen, etc. maar dat in de werkelijkheid het net altijd anders is in de rechtzaak en wat de rechter besluit.quote:Op zondag 5 februari 2023 14:49 schreef Newone82 het volgende:
Eerdere case geschillen comissie
Beoordeling van het geschil
De commissie heeft het volgende overwogen.
Tussen partijen staat vast dat een van de ondernemer afkomstig pakket bij de consument geleverd is.
De consument stelt echter dat het geleverde pakket grotendeels leeg was. De ondernemer acht dat niet waarschijnlijk, omdat gedurende het leveringsproces gewichtscontroles hebben plaatsgehad, die geen afwijking te zien gaven.
Uitgangspunt voor de commissie is dat het door de ondernemer verzonden pakket aan de consument geleverd is. Daarbij wordt verondersteld dat de inhoud klopt, tenzij de consument aannemelijk maakt dat dit niet het geval is.
Met de tussenbeslissing is de consument uitdrukkelijk uitgenodigd om haar stelling nader te onderbouwen. De consument heeft daar echter geen gebruik van gemaakt.
Volgens de track & trace-informatie van de ondernemer is het pakket op 11 januari 2020 om 10.05 uur door de vervoerder aan de consument afgeleverd. Uit door de consument zelf overlegde stukken blijkt dat zij pas om 17.54 uur op diezelfde dag contact heeft gezocht met de ondernemer. In dit gesprek geeft de consument aan dat zij het pakket “net” ontvangen heeft.
De consument heeft getekend voor ontvangst van een pakket van het opgegeven gewicht. Het had de consument, gelet op het gewicht van het verzonden pakket (ca. 6,5 kg) en het veel geringere gewicht van een volgens de consument vrijwel lege doos, meteen bij ontvangst van het pakket duidelijk moeten zijn dat de zending niet in orde was. Juist om die reden roept het ruime tijdsverschil tussen het moment van ontvangst van het pakket en het moment van contact met de ondernemer vragen op, die de consument bij afwezigheid ter zitting niet heeft kunnen beantwoorden. De consument heeft geen omstandigheden gesteld of informatie gegeven over de ruime tijd die is verstreken tussen het ogenblik van aflevering en het tijdstip van melding aan de ondernemer.
In dit specifieke geval is daarmee naar het oordeel van de commissie door de consument onvoldoende aannemelijk gemaakt dat de doos op het moment van aflevering niet de inhoud had die de consument mocht verwachten.
Op grond van het voorgaande is de commissie van oordeel dat de klacht ongegrond is.
Derhalve wordt als volgt beslist.
Beslissing
Het door de consument verlangde wordt afgewezen.
Aldus beslist door de Geschillencommissie Thuiswinkel, bestaande uit mr. F.H.C.M. van Schaijk, voorzitter, mr. S.L.R. van Nuijs en mr. P. Rijpstra, leden, op 3 september 2020.
een laptop in ieder geval wel bij mij toen ik deze ook bij bol.com zelf heb besteld en niet bij een externe verkoper. In jouw reactie blijkt niet wat het geval was in jouw case waar je het over hebt.quote:Op zondag 5 februari 2023 14:38 schreef Gunner het volgende:
Bol stuurt ook niet gewoon een nieuwe iPhone op hoor. Genoeg topics in wgr waarin ze eerst wel moeilijk doen.
Maar je geeft me toch gelijk dat die case van de geschillen comissie ts redelijk kansloos zijn geld ooit terug te krijgen?quote:Op zondag 5 februari 2023 15:33 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
het is inderdaad in de werkelijkheid nooit zo stellig wat hier op FOK als absolute waarheid wordt geschreven. Zowel in positieve als in negatieve uitkomst. Ik heb dit al veel vaker hier gemerkt dat gebruikers heel stellig met allerlei dingen zwaaien, links sturen, etc. maar dat in de werkelijkheid het net altijd anders is in de rechtzaak en wat de rechter besluit.
ik durf dat niet te zeggen. Ik heb onvoldoende juridische kennis maar je kan het altijd proberen voor zo'n klein bedrag van 52,50 EUR.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:37 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Maar je geeft me toch gelijk dat die case van de geschillen comissie ts redelijk kansloos zijn geld ooit terug te krijgen?
Jouw N=1 ervaring is ook niet toonaangevend anders. zoals ik zei; er zijn hier meerdere WGR-topics geweest waarin Bol ook (in eerste instantie) erg moeilijk deed. Volgens mij ook van @Newone82quote:Op zondag 5 februari 2023 15:35 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
een laptop in ieder geval wel bij mij toen ik deze ook bij bol.com zelf heb besteld en niet bij een externe verkoper. In jouw reactie blijkt niet wat het geval was in jouw case waar je het over hebt.
Als dat ding bij een externe verkoper is besteld op bol.com dan zal bol.com nooit en te nimmer een nieuwe opsturen en kan je in de stront zakken voor hun.
nog steeds mis ik cruciale informatie om zomaar deze conclusie te trekken, en die informatie geef ik wel elke keer weer opnieuw. Ik ga het dan ook niet herhalen.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:42 schreef Gunner het volgende:
[..]
Jouw N=1 ervaring is ook niet toonaangevend anders. zoals ik zei; er zijn hier meerdere WGR-topics geweest waarin Bol ook (in eerste instantie) erg moeilijk deed. Volgens mij ook van @:Newone82
Dat hij er op moment van wegen in zat, zegt toch niet per definitie dat ie er op het moment van leveren in zat?quote:Op zondag 5 februari 2023 15:08 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Mwah. Gaat er om dat de webwinkel dus ook in deze case in zijn gelijk gesteld gaat worden omdat ze toch kunnen aantonen dat qua gewicht de telefoon er in zit?
geen idee, maar de uitspraak van de geschillencommisie komt ook omdat de consument niet eens de moeite nam om bij de zitting aanwezig te zijn en daarom heeft de rechter geen antwoord gekregen op vragen. Dit zal zeker een hele hele belangrijke rol gespeeld hebben in zijn beslissing.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:42 schreef baskick het volgende:
[..]
Dat hij er op moment van wegen in zat, zegt toch niet per definitie dat ie er op het moment van leveren in zat?
Ohja. En dit.quote:Op zondag 5 februari 2023 13:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb je het imei nummer inmiddels kunnen achterhalen?
Want ik vind het vreemd dat je zegt dat het niet op de doos staat. Bij Apple staat dat namelijk wel op de doos.
[..]
https://support.apple.com(...)tify%20your%20device.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |