abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207866743
quote:
2s.gif Op zondag 5 februari 2023 15:42 schreef Gunner het volgende:

[..]
Jouw N=1 ervaring is ook niet toonaangevend anders. zoals ik zei; er zijn hier meerdere WGR-topics geweest waarin Bol ook (in eerste instantie) erg moeilijk deed. Volgens mij ook van @:Newone82
nog steeds mis ik cruciale informatie om zomaar deze conclusie te trekken, en die informatie geef ik wel elke keer weer opnieuw. Ik ga het dan ook niet herhalen.
Omdat ik elke keer wel die informatie erbij type maar bij elke reactie door andere niet krijg, heb ik grote twijfels bij zulke verhalen omdat die informatie blijkbaar doelbewust verzwegen wordt, en dat heeft een reden.

[ Bericht 12% gewijzigd door sjorsie1982 op 05-02-2023 15:47:57 ]
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_207866744
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2023 15:08 schreef Newone82 het volgende:

[..]
Mwah. Gaat er om dat de webwinkel dus ook in deze case in zijn gelijk gesteld gaat worden omdat ze toch kunnen aantonen dat qua gewicht de telefoon er in zit?
Dat hij er op moment van wegen in zat, zegt toch niet per definitie dat ie er op het moment van leveren in zat?
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_207866796
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2023 15:42 schreef baskick het volgende:

[..]
Dat hij er op moment van wegen in zat, zegt toch niet per definitie dat ie er op het moment van leveren in zat?
geen idee, maar de uitspraak van de geschillencommisie komt ook omdat de consument niet eens de moeite nam om bij de zitting aanwezig te zijn en daarom heeft de rechter geen antwoord gekregen op vragen. Dit zal zeker een hele hele belangrijke rol gespeeld hebben in zijn beslissing.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Moderator zondag 5 februari 2023 @ 16:04:24 #129
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_207867237
In 1 week klachten mailtjes ingebrekestellingen politie bellen etc etc etc. Verder is het weer een bashtopic richting de betreffende winkel.

Het zaakje stinkt. Vind het allemaal erg overtrokken worden en ergens denk ik dat we met een oude bekende te maken hebben als TS.

https://www.bcc.nl/klante(...)-een-klacht-indienen . Succes.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator zondag 5 februari 2023 @ 16:08:14 #130
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_207867328
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2023 13:47 schreef capricia het volgende:

[..]
Heb je het imei nummer inmiddels kunnen achterhalen?
Want ik vind het vreemd dat je zegt dat het niet op de doos staat. Bij Apple staat dat namelijk wel op de doos.
[..]
https://support.apple.com(...)tify%20your%20device.
Ohja. En dit.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')