Als het gewicht niet overeenkomt zou je toch juist sterk moeten staan?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:01 schreef Oldboy43 het volgende:, en uit dat onderzoek zou zijn gebleken dat het gewicht niet overeen komt met de inhoud van de 2 artikelen.
Hiermee is volgens de winkel de kous af![]()
Ik bedoel dat het gewicht wel overeenkomt met 2 artikelen. Het is vrijdagavond na 40 uur werken, pas het aanquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:06 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Omdat het gewicht niet overeenkomt zou je toch juist sterk moeten staan?
Zegt nog niet veel,Bezorger kan het ontvreemd hebben voor levering.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:07 schreef Oldboy43 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het gewicht wel overeenkomt met 2 artikelen. Het is vrijdagavond na 40 uur werken, pas het aan
Ben nu redelijk ten einde raad, ben al mijn tijd al kwijt na het heen en weer gebel na mijn werk en ze helpen me gewoon niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:21 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Zegt nog niet veel,Bezorger kan het ontvreemd hebben voor levering.
Doen ze niks mee, jij kan het ook opnieuw hebben ingepakt, bovendien zou ook juist verdacht zijn als je alles precies filmt.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:47 schreef streamjohan het volgende:
Kan ook gejat zijn na weging moment bij de bezorger. Zag de verpakking er niet opnieuw dichtgemaakt uit?
Wat ik altijd doe, en waar jij te laat mee bent, is een dure online koop filmen als je het uitpakt. Heb je nooit gezeik achteraf. Ook de verpakking goed filmen en ronddraaien voor camera.
De voorwaarden van de winkel doorlezen en zoeken naar wat zij zeggen over diefstal.quote:
neequote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:39 schreef sjorsie1982 het volgende:
helaas, beschouw het al leergeld... je hebt zeker geen rbv?
Nee?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:50 schreef PS. het volgende:
Kun je niks met het i-mei nummer? Die zou wel op de doos staan toch?
naief misschien maar dacht eey grote webshop, komt wel goed. nog nooit problemen gehadquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:47 schreef streamjohan het volgende:
Kan ook gejat zijn na weging moment bij de bezorger. Zag de verpakking er niet opnieuw dichtgemaakt uit?
Wat ik altijd doe, en waar jij te laat mee bent, is een dure online koop filmen als je het uitpakt. Heb je nooit gezeik achteraf. Ook de verpakking goed filmen en ronddraaien voor camera.
als je betaalt met een credit card is er niks aan het handje hoorquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:45 schreef -Sigaartje het volgende:
Dit is een nachtmerrie. Ik moet eerlijk zeggen dat ik zo'n dure bestelling nooit zou laten bezorgen, al helemaal niet als je al weet dat het stelen van mobieltjes door bezorgers schering en inslag is. Begrijp me niet verkeerd, maar dit heb je niet zo handig gedaan. Was nou gewoon naar een telefoonwinkel gegaan en had het daar in ontvangst genomen.
Ik vrees dat je je geld gewoon kwijt bent.
Sorry, ik vind het gewoon dom.
Hoe wordt dat dan geregeld. Ik kan me voorstellen dat een medewerker denkt van "Ja, die vent heeft die telefoon er zelf uitgehaald en doorverkocht".quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:02 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
als je betaalt met een credit card is er niks aan het handje hoor
Telefoonwinkels hebben vaak die toestellen niet eens meer op voorraad, omdat het nogal roofgoed is, dus uiteindelijk zullen ze het ook bezorgen.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:45 schreef -Sigaartje het volgende:
Dit is een nachtmerrie. Ik moet eerlijk zeggen dat ik zo'n dure bestelling nooit zou laten bezorgen, al helemaal niet als je al weet dat het stelen van mobieltjes door bezorgers schering en inslag is. Begrijp me niet verkeerd, maar dit heb je niet zo handig gedaan. Was nou gewoon naar een telefoonwinkel gegaan en had het daar in ontvangst genomen.
Ik vrees dat je je geld gewoon kwijt bent.
Sorry, ik vind het gewoon dom.
niks is waterdicht omdat je leeft.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:04 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Hoe wordt dat dan geregeld. Ik kan me voorstellen dat een medewerker denkt van "Ja, die vent heeft die telefoon er zelf uitgehaald en doorverkocht".
Het is allemaal niet waterdicht.
dat zijn beiden nou niet echt klantvriendelijke winkels als het om klachtenafhandeling gaat. Coolblue is daarvan veruit de slechste.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:58 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Ik kijk geen TV, maar ik gok Coolblue of de MM?
De zaak had de telefoon niet in de winkel op voorraad, dus moest hem wel online kopen, werd verwezen door verkoper na de sitequote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:04 schreef PS. het volgende:
[..]
Telefoonwinkels hebben vaak die toestellen niet eens meer op voorraad, omdat het nogal roofgoed is, dus uiteindelijk zullen ze het ook bezorgen.
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:52 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
De voorwaarden van de winkel doorlezen en zoeken naar wat zij zeggen over diefstal.
Je gaat akkoord met de voorwaarden als je iets online bestelt. Staat diefstal er in en zegt dit zoiets als 'wij zijn niet aansprakelijk' dan ben je daar mee akkoord gegaan.
En dus is het een wijze les voor volgende keer om zulke kneiterdure en sentimenteel waardevolle aankopen voortaan op te halen.
Bolcom is de beste en meest klantvriendelijke shop. Ze geloven alles wat ook niet altijd goed is, maar je voelt je wel echt koning als klant. Ook al is het soms beetje duurder daar.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:07 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dat zijn beiden nou niet echt klantvriendelijke winkels als het om klachtenafhandeling gaat. Coolblue is daarvan veruit de slechste.
bol.com daarintegen stuurt je een nieuwe telefoon op als bol.com de verkoper was. Dat doen ze zonder vragen. Ik had dit een keer met een laptop. Ik kreeg gewoon een nieuwe en 2dagen later ontving ik er 2. Ik was zo eerlijk om dit te melden en stuurde de 2de terug en toen kreeg ik mijn geld terug. Ik was maar weer zo netjes om dit te melden en toen kreeg ik een cadeau bon van 25 euro.
Moet altijd lachen om de mensen die het altijd beter weten. Als je naar een winkel gaat krijg je 1,2,3 tegenwoordig omdat ze zoveel gestolen worden ze inderdaad niet 1,2,3 mee.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:09 schreef eudaemonia het volgende:
[..]![]()
Nee, gelukkig werkt Nederlands recht zo niet.
externe verkopers zijn inderdaad een drama bij bol.comquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:16 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Bolcom is de beste en meest klantvriendelijke shop. Ze geloven alles wat ook niet altijd goed is, maar je voelt je wel echt koning als klant. Ook al is het soms beetje duurder daar.
Blijf wel weg van de externe oplichters/verkopers/dropshippers
Check topics over bol eens in het verledenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:16 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Bolcom is de beste en meest klantvriendelijke shop. Ze geloven alles wat ook niet altijd goed is, maar je voelt je wel echt koning als klant. Ook al is het soms beetje duurder daar.
Blijf wel weg van de externe oplichters/verkopers/dropshippers
als ze uberhaupt al een voorraad hebben. Die kans is nihil.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:19 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Moet altijd lachen om de mensen die het altijd beter weten. Als je naar een winkel gaat krijg je 1,2,3 tegenwoordig omdat ze zoveel gestolen worden ze inderdaad niet 1,2,3 mee.
Dus ts is vrij weinig te verwijten.
Leuk die oneliner.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:09 schreef eudaemonia het volgende:
[..]![]()
Nee, gelukkig werkt Nederlands recht zo niet.
Je snapt toch wel dat het zo niet werkt?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:22 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Leuk die oneliner.
Heb je ook wat meer informatie hierover? Ik ben ook op zoek gegaan maar de resultaten stellen telkens 'pakket niet ontvangen', terwijl dat wel is gebeurd - alleen de inhoud mist. Daarnaast zegt de winkel dat het gewicht van het pakket overeenkomst met het gewicht van de bestelde producten, dus daar kunnen geen rechten aan worden ontleend (ten faveure van de koper).
Bij verkeerde levering of dat het pakket niet in ontvangst is genomen, dan is het wel aan de winkelier om het aankoopbedrag terug te storten.
Ik neem aan dat het pakket aan de deur is aangeboden en een handtekening is gezet bij ontvangst zodat de verkopende partij weet heeft van de aflevering.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:24 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat het zo niet werkt?
Webshop zal moeten aantonen dat het ontvangen is,
Zie boven.quote:en een gewicht is daarin helaas voor de webwinkel echt niet het walhalla waarom ze in hun recht staan.
Dat is iets wat jij WILT, niet wat GAANDE is.quote:Consumenten moet beschermt zijn tegen deze praktijken.
[Oh die hebben prima klantenservice joh,quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:25 schreef Oldboy43 het volgende:
Fuck it. Wat heb ik te verliezen webshop te zeggen. Het is bcc.
Wat een hoop nonsens. Alsof je ook maar de tijd hebt pakketje te checken.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:28 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het pakket aan de deur is aangeboden en een handtekening is gezet bij ontvangst zodat de verkopende partij weet heeft van de aflevering.
[..]
Zie boven.
[..]
Dat is iets wat jij WILT, niet wat GAANDE is.
? ik snap deze reactie niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:36 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Wat een hoop nonsens. Alsof je ook maar de tijd hebt pakketje te checken.
Wat snap je niet aan het feit dat de bezorger niet wacht op je? Of Woon je in een boerengehucht waar dd bezorger 5 minuten heeft per bestelling?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:46 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
? ik snap deze reactie niet.
Je doet het pakketje open na ontvangst.
BCC heb ik ook slechte ervaring mee. Heb nog liever een BBC in me reed dan nog een keer zaken doen met BCC.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:25 schreef Oldboy43 het volgende:
Fuck it. Wat heb ik te verliezen webshop te zeggen. Het is bcc.
Heb ik helemaal de tijd niet voor gehad.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:46 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
? ik snap deze reactie niet.
Je doet het pakketje open na ontvangst.
Dat is onzin natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:52 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
De voorwaarden van de winkel doorlezen en zoeken naar wat zij zeggen over diefstal.
Je gaat akkoord met de voorwaarden als je iets online bestelt. Staat diefstal er in en zegt dit zoiets als 'wij zijn niet aansprakelijk' dan ben je daar mee akkoord gegaan.
En dus is het een wijze les voor volgende keer om zulke kneiterdure en sentimenteel waardevolle aankopen voortaan op te halen.
Moet ook zeggen door die reclames van ze dacht ik, gun ze ook eens wat omzet……quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:47 schreef streamjohan het volgende:
[..]
BCC heb ik ook slechte ervaring mee. Heb nog liever een BBC in me reed dan nog een keer zaken doen met BCC.
Volgens metal wacht de bezorger op je om pakketje uit te pakken. Humor die gozerquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is onzin natuurlijk.
Het is aan de webshop om het product te leveren en ze zijn ook verantwoordelijkheid voor het transport naar de klant.
Ik heb soms nog net de tijd om de bezorger uit te zwaaien en dat is hetquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:50 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Volgens metal wacht de bezorger op je om pakketje uit te pakken. Humor die gozer
Klopt of ze gooien je hem toe.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik heb soms nog net de tijd om de bezorger uit te zwaaien en dat is het
DHL belt soms aan, dumpt het pakketje, kijkt of ik open doe en smeert hem.
Dat heb ik nergens gezegd.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:50 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Volgens metal wacht de bezorger op je om pakketje uit te pakken. Humor die gozer
Als je poep praat doe het dan wel goed, want dit is een beetje jammer van je. Niet alles wat ze je op Reddit wijsmaken is niet de waarheid hé. Wat jij hiervoor hebt beschreven is hoe het in Amerika werkt, maar niet hier in Nederland.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:22 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Leuk die oneliner.
Heb je ook wat meer informatie hierover? Ik ben ook op zoek gegaan maar de resultaten stellen telkens 'pakket niet ontvangen', terwijl dat wel is gebeurd - alleen de inhoud mist. Daarnaast zegt de winkel dat het gewicht van het pakket overeenkomst met het gewicht van de bestelde producten, dus daar kunnen geen rechten aan worden ontleend (ten faveure van de koper).
Bij verkeerde levering of dat het pakket niet in ontvangst is genomen, dan is het wel aan de winkelier om het aankoopbedrag terug te storten.
O en die kansloze smilies kun je weglaten, het is hier geen ONZ of KLB.
De meeste telefoonwinkels hebben geen eens meer dure telefoons in de winkel liggen. Je kunt er eentje kopen welke dan de volgende dag bij je wordt thuisbezorgd (als je geluk hebt).quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:45 schreef -Sigaartje het volgende:
Dit is een nachtmerrie. Ik moet eerlijk zeggen dat ik zo'n dure bestelling nooit zou laten bezorgen, al helemaal niet als je al weet dat het stelen van mobieltjes door bezorgers schering en inslag is. Begrijp me niet verkeerd, maar dit heb je niet zo handig gedaan. Was nou gewoon naar een telefoonwinkel gegaan en had het daar in ontvangst genomen.
Ik vrees dat je je geld gewoon kwijt bent.
Sorry, ik vind het gewoon dom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |