Als het gewicht niet overeenkomt zou je toch juist sterk moeten staan?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:01 schreef Oldboy43 het volgende:, en uit dat onderzoek zou zijn gebleken dat het gewicht niet overeen komt met de inhoud van de 2 artikelen.
Hiermee is volgens de winkel de kous af
Ik bedoel dat het gewicht wel overeenkomt met 2 artikelen. Het is vrijdagavond na 40 uur werken, pas het aanquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:06 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Omdat het gewicht niet overeenkomt zou je toch juist sterk moeten staan?
Zegt nog niet veel,Bezorger kan het ontvreemd hebben voor levering.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:07 schreef Oldboy43 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het gewicht wel overeenkomt met 2 artikelen. Het is vrijdagavond na 40 uur werken, pas het aan
Ben nu redelijk ten einde raad, ben al mijn tijd al kwijt na het heen en weer gebel na mijn werk en ze helpen me gewoon niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:21 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Zegt nog niet veel,Bezorger kan het ontvreemd hebben voor levering.
Doen ze niks mee, jij kan het ook opnieuw hebben ingepakt, bovendien zou ook juist verdacht zijn als je alles precies filmt.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:47 schreef streamjohan het volgende:
Kan ook gejat zijn na weging moment bij de bezorger. Zag de verpakking er niet opnieuw dichtgemaakt uit?
Wat ik altijd doe, en waar jij te laat mee bent, is een dure online koop filmen als je het uitpakt. Heb je nooit gezeik achteraf. Ook de verpakking goed filmen en ronddraaien voor camera.
De voorwaarden van de winkel doorlezen en zoeken naar wat zij zeggen over diefstal.quote:
neequote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:39 schreef sjorsie1982 het volgende:
helaas, beschouw het al leergeld... je hebt zeker geen rbv?
Nee?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:50 schreef PS. het volgende:
Kun je niks met het i-mei nummer? Die zou wel op de doos staan toch?
naief misschien maar dacht eey grote webshop, komt wel goed. nog nooit problemen gehadquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:47 schreef streamjohan het volgende:
Kan ook gejat zijn na weging moment bij de bezorger. Zag de verpakking er niet opnieuw dichtgemaakt uit?
Wat ik altijd doe, en waar jij te laat mee bent, is een dure online koop filmen als je het uitpakt. Heb je nooit gezeik achteraf. Ook de verpakking goed filmen en ronddraaien voor camera.
Ik kijk geen TV, maar ik gok Coolblue of de MM?quote:
als je betaalt met een credit card is er niks aan het handje hoorquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:45 schreef -Sigaartje het volgende:
Dit is een nachtmerrie. Ik moet eerlijk zeggen dat ik zo'n dure bestelling nooit zou laten bezorgen, al helemaal niet als je al weet dat het stelen van mobieltjes door bezorgers schering en inslag is. Begrijp me niet verkeerd, maar dit heb je niet zo handig gedaan. Was nou gewoon naar een telefoonwinkel gegaan en had het daar in ontvangst genomen.
Ik vrees dat je je geld gewoon kwijt bent.
Sorry, ik vind het gewoon dom.
Hoe wordt dat dan geregeld. Ik kan me voorstellen dat een medewerker denkt van "Ja, die vent heeft die telefoon er zelf uitgehaald en doorverkocht".quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:02 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
als je betaalt met een credit card is er niks aan het handje hoor
Telefoonwinkels hebben vaak die toestellen niet eens meer op voorraad, omdat het nogal roofgoed is, dus uiteindelijk zullen ze het ook bezorgen.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:45 schreef -Sigaartje het volgende:
Dit is een nachtmerrie. Ik moet eerlijk zeggen dat ik zo'n dure bestelling nooit zou laten bezorgen, al helemaal niet als je al weet dat het stelen van mobieltjes door bezorgers schering en inslag is. Begrijp me niet verkeerd, maar dit heb je niet zo handig gedaan. Was nou gewoon naar een telefoonwinkel gegaan en had het daar in ontvangst genomen.
Ik vrees dat je je geld gewoon kwijt bent.
Sorry, ik vind het gewoon dom.
niks is waterdicht omdat je leeft.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:04 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Hoe wordt dat dan geregeld. Ik kan me voorstellen dat een medewerker denkt van "Ja, die vent heeft die telefoon er zelf uitgehaald en doorverkocht".
Het is allemaal niet waterdicht.
dat zijn beiden nou niet echt klantvriendelijke winkels als het om klachtenafhandeling gaat. Coolblue is daarvan veruit de slechste.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:58 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Ik kijk geen TV, maar ik gok Coolblue of de MM?
De zaak had de telefoon niet in de winkel op voorraad, dus moest hem wel online kopen, werd verwezen door verkoper na de sitequote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:04 schreef PS. het volgende:
[..]
Telefoonwinkels hebben vaak die toestellen niet eens meer op voorraad, omdat het nogal roofgoed is, dus uiteindelijk zullen ze het ook bezorgen.
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:52 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
De voorwaarden van de winkel doorlezen en zoeken naar wat zij zeggen over diefstal.
Je gaat akkoord met de voorwaarden als je iets online bestelt. Staat diefstal er in en zegt dit zoiets als 'wij zijn niet aansprakelijk' dan ben je daar mee akkoord gegaan.
En dus is het een wijze les voor volgende keer om zulke kneiterdure en sentimenteel waardevolle aankopen voortaan op te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |