Als het gewicht niet overeenkomt zou je toch juist sterk moeten staan?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:01 schreef Oldboy43 het volgende:, en uit dat onderzoek zou zijn gebleken dat het gewicht niet overeen komt met de inhoud van de 2 artikelen.
Hiermee is volgens de winkel de kous af
Ik bedoel dat het gewicht wel overeenkomt met 2 artikelen. Het is vrijdagavond na 40 uur werken, pas het aanquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:06 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Omdat het gewicht niet overeenkomt zou je toch juist sterk moeten staan?
Zegt nog niet veel,Bezorger kan het ontvreemd hebben voor levering.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:07 schreef Oldboy43 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het gewicht wel overeenkomt met 2 artikelen. Het is vrijdagavond na 40 uur werken, pas het aan
Ben nu redelijk ten einde raad, ben al mijn tijd al kwijt na het heen en weer gebel na mijn werk en ze helpen me gewoon niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:21 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Zegt nog niet veel,Bezorger kan het ontvreemd hebben voor levering.
Doen ze niks mee, jij kan het ook opnieuw hebben ingepakt, bovendien zou ook juist verdacht zijn als je alles precies filmt.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:47 schreef streamjohan het volgende:
Kan ook gejat zijn na weging moment bij de bezorger. Zag de verpakking er niet opnieuw dichtgemaakt uit?
Wat ik altijd doe, en waar jij te laat mee bent, is een dure online koop filmen als je het uitpakt. Heb je nooit gezeik achteraf. Ook de verpakking goed filmen en ronddraaien voor camera.
De voorwaarden van de winkel doorlezen en zoeken naar wat zij zeggen over diefstal.quote:
neequote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:39 schreef sjorsie1982 het volgende:
helaas, beschouw het al leergeld... je hebt zeker geen rbv?
Nee?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:50 schreef PS. het volgende:
Kun je niks met het i-mei nummer? Die zou wel op de doos staan toch?
naief misschien maar dacht eey grote webshop, komt wel goed. nog nooit problemen gehadquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:47 schreef streamjohan het volgende:
Kan ook gejat zijn na weging moment bij de bezorger. Zag de verpakking er niet opnieuw dichtgemaakt uit?
Wat ik altijd doe, en waar jij te laat mee bent, is een dure online koop filmen als je het uitpakt. Heb je nooit gezeik achteraf. Ook de verpakking goed filmen en ronddraaien voor camera.
Ik kijk geen TV, maar ik gok Coolblue of de MM?quote:
als je betaalt met een credit card is er niks aan het handje hoorquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:45 schreef -Sigaartje het volgende:
Dit is een nachtmerrie. Ik moet eerlijk zeggen dat ik zo'n dure bestelling nooit zou laten bezorgen, al helemaal niet als je al weet dat het stelen van mobieltjes door bezorgers schering en inslag is. Begrijp me niet verkeerd, maar dit heb je niet zo handig gedaan. Was nou gewoon naar een telefoonwinkel gegaan en had het daar in ontvangst genomen.
Ik vrees dat je je geld gewoon kwijt bent.
Sorry, ik vind het gewoon dom.
Hoe wordt dat dan geregeld. Ik kan me voorstellen dat een medewerker denkt van "Ja, die vent heeft die telefoon er zelf uitgehaald en doorverkocht".quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:02 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
als je betaalt met een credit card is er niks aan het handje hoor
Telefoonwinkels hebben vaak die toestellen niet eens meer op voorraad, omdat het nogal roofgoed is, dus uiteindelijk zullen ze het ook bezorgen.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:45 schreef -Sigaartje het volgende:
Dit is een nachtmerrie. Ik moet eerlijk zeggen dat ik zo'n dure bestelling nooit zou laten bezorgen, al helemaal niet als je al weet dat het stelen van mobieltjes door bezorgers schering en inslag is. Begrijp me niet verkeerd, maar dit heb je niet zo handig gedaan. Was nou gewoon naar een telefoonwinkel gegaan en had het daar in ontvangst genomen.
Ik vrees dat je je geld gewoon kwijt bent.
Sorry, ik vind het gewoon dom.
niks is waterdicht omdat je leeft.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:04 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Hoe wordt dat dan geregeld. Ik kan me voorstellen dat een medewerker denkt van "Ja, die vent heeft die telefoon er zelf uitgehaald en doorverkocht".
Het is allemaal niet waterdicht.
dat zijn beiden nou niet echt klantvriendelijke winkels als het om klachtenafhandeling gaat. Coolblue is daarvan veruit de slechste.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:58 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Ik kijk geen TV, maar ik gok Coolblue of de MM?
De zaak had de telefoon niet in de winkel op voorraad, dus moest hem wel online kopen, werd verwezen door verkoper na de sitequote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:04 schreef PS. het volgende:
[..]
Telefoonwinkels hebben vaak die toestellen niet eens meer op voorraad, omdat het nogal roofgoed is, dus uiteindelijk zullen ze het ook bezorgen.
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:52 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
De voorwaarden van de winkel doorlezen en zoeken naar wat zij zeggen over diefstal.
Je gaat akkoord met de voorwaarden als je iets online bestelt. Staat diefstal er in en zegt dit zoiets als 'wij zijn niet aansprakelijk' dan ben je daar mee akkoord gegaan.
En dus is het een wijze les voor volgende keer om zulke kneiterdure en sentimenteel waardevolle aankopen voortaan op te halen.
Bolcom is de beste en meest klantvriendelijke shop. Ze geloven alles wat ook niet altijd goed is, maar je voelt je wel echt koning als klant. Ook al is het soms beetje duurder daar.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:07 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dat zijn beiden nou niet echt klantvriendelijke winkels als het om klachtenafhandeling gaat. Coolblue is daarvan veruit de slechste.
bol.com daarintegen stuurt je een nieuwe telefoon op als bol.com de verkoper was. Dat doen ze zonder vragen. Ik had dit een keer met een laptop. Ik kreeg gewoon een nieuwe en 2dagen later ontving ik er 2. Ik was zo eerlijk om dit te melden en stuurde de 2de terug en toen kreeg ik mijn geld terug. Ik was maar weer zo netjes om dit te melden en toen kreeg ik een cadeau bon van 25 euro.
Moet altijd lachen om de mensen die het altijd beter weten. Als je naar een winkel gaat krijg je 1,2,3 tegenwoordig omdat ze zoveel gestolen worden ze inderdaad niet 1,2,3 mee.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:09 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Nee, gelukkig werkt Nederlands recht zo niet.
externe verkopers zijn inderdaad een drama bij bol.comquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:16 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Bolcom is de beste en meest klantvriendelijke shop. Ze geloven alles wat ook niet altijd goed is, maar je voelt je wel echt koning als klant. Ook al is het soms beetje duurder daar.
Blijf wel weg van de externe oplichters/verkopers/dropshippers
Check topics over bol eens in het verleden nee, zo klantvriendelijk zijn ze niet…quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:16 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Bolcom is de beste en meest klantvriendelijke shop. Ze geloven alles wat ook niet altijd goed is, maar je voelt je wel echt koning als klant. Ook al is het soms beetje duurder daar.
Blijf wel weg van de externe oplichters/verkopers/dropshippers
als ze uberhaupt al een voorraad hebben. Die kans is nihil.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:19 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Moet altijd lachen om de mensen die het altijd beter weten. Als je naar een winkel gaat krijg je 1,2,3 tegenwoordig omdat ze zoveel gestolen worden ze inderdaad niet 1,2,3 mee.
Dus ts is vrij weinig te verwijten.
Leuk die oneliner.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:09 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Nee, gelukkig werkt Nederlands recht zo niet.
Je snapt toch wel dat het zo niet werkt?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:22 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Leuk die oneliner.
Heb je ook wat meer informatie hierover? Ik ben ook op zoek gegaan maar de resultaten stellen telkens 'pakket niet ontvangen', terwijl dat wel is gebeurd - alleen de inhoud mist. Daarnaast zegt de winkel dat het gewicht van het pakket overeenkomst met het gewicht van de bestelde producten, dus daar kunnen geen rechten aan worden ontleend (ten faveure van de koper).
Bij verkeerde levering of dat het pakket niet in ontvangst is genomen, dan is het wel aan de winkelier om het aankoopbedrag terug te storten.
Ik neem aan dat het pakket aan de deur is aangeboden en een handtekening is gezet bij ontvangst zodat de verkopende partij weet heeft van de aflevering.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:24 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat het zo niet werkt?
Webshop zal moeten aantonen dat het ontvangen is,
Zie boven.quote:en een gewicht is daarin helaas voor de webwinkel echt niet het walhalla waarom ze in hun recht staan.
Dat is iets wat jij WILT, niet wat GAANDE is.quote:Consumenten moet beschermt zijn tegen deze praktijken.
[Oh die hebben prima klantenservice joh,quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:25 schreef Oldboy43 het volgende:
Fuck it. Wat heb ik te verliezen webshop te zeggen. Het is bcc.
Wat een hoop nonsens. Alsof je ook maar de tijd hebt pakketje te checken.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:28 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het pakket aan de deur is aangeboden en een handtekening is gezet bij ontvangst zodat de verkopende partij weet heeft van de aflevering.
[..]
Zie boven.
[..]
Dat is iets wat jij WILT, niet wat GAANDE is.
? ik snap deze reactie niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:36 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Wat een hoop nonsens. Alsof je ook maar de tijd hebt pakketje te checken.
Wat snap je niet aan het feit dat de bezorger niet wacht op je? Of Woon je in een boerengehucht waar dd bezorger 5 minuten heeft per bestelling?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:46 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
? ik snap deze reactie niet.
Je doet het pakketje open na ontvangst.
BCC heb ik ook slechte ervaring mee. Heb nog liever een BBC in me reed dan nog een keer zaken doen met BCC.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:25 schreef Oldboy43 het volgende:
Fuck it. Wat heb ik te verliezen webshop te zeggen. Het is bcc.
Heb ik helemaal de tijd niet voor gehad.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:46 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
? ik snap deze reactie niet.
Je doet het pakketje open na ontvangst.
Dat is onzin natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:52 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
De voorwaarden van de winkel doorlezen en zoeken naar wat zij zeggen over diefstal.
Je gaat akkoord met de voorwaarden als je iets online bestelt. Staat diefstal er in en zegt dit zoiets als 'wij zijn niet aansprakelijk' dan ben je daar mee akkoord gegaan.
En dus is het een wijze les voor volgende keer om zulke kneiterdure en sentimenteel waardevolle aankopen voortaan op te halen.
Moet ook zeggen door die reclames van ze dacht ik, gun ze ook eens wat omzet……quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:47 schreef streamjohan het volgende:
[..]
BCC heb ik ook slechte ervaring mee. Heb nog liever een BBC in me reed dan nog een keer zaken doen met BCC.
Volgens metal wacht de bezorger op je om pakketje uit te pakken. Humor die gozerquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is onzin natuurlijk.
Het is aan de webshop om het product te leveren en ze zijn ook verantwoordelijkheid voor het transport naar de klant.
Ik heb soms nog net de tijd om de bezorger uit te zwaaien en dat is hetquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:50 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Volgens metal wacht de bezorger op je om pakketje uit te pakken. Humor die gozer
Klopt of ze gooien je hem toe.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik heb soms nog net de tijd om de bezorger uit te zwaaien en dat is het
DHL belt soms aan, dumpt het pakketje, kijkt of ik open doe en smeert hem.
Dat heb ik nergens gezegd.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:50 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Volgens metal wacht de bezorger op je om pakketje uit te pakken. Humor die gozer
Als je poep praat doe het dan wel goed, want dit is een beetje jammer van je. Niet alles wat ze je op Reddit wijsmaken is niet de waarheid hé. Wat jij hiervoor hebt beschreven is hoe het in Amerika werkt, maar niet hier in Nederland.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:22 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Leuk die oneliner.
Heb je ook wat meer informatie hierover? Ik ben ook op zoek gegaan maar de resultaten stellen telkens 'pakket niet ontvangen', terwijl dat wel is gebeurd - alleen de inhoud mist. Daarnaast zegt de winkel dat het gewicht van het pakket overeenkomst met het gewicht van de bestelde producten, dus daar kunnen geen rechten aan worden ontleend (ten faveure van de koper).
Bij verkeerde levering of dat het pakket niet in ontvangst is genomen, dan is het wel aan de winkelier om het aankoopbedrag terug te storten.
O en die kansloze smilies kun je weglaten, het is hier geen ONZ of KLB.
De meeste telefoonwinkels hebben geen eens meer dure telefoons in de winkel liggen. Je kunt er eentje kopen welke dan de volgende dag bij je wordt thuisbezorgd (als je geluk hebt).quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:45 schreef -Sigaartje het volgende:
Dit is een nachtmerrie. Ik moet eerlijk zeggen dat ik zo'n dure bestelling nooit zou laten bezorgen, al helemaal niet als je al weet dat het stelen van mobieltjes door bezorgers schering en inslag is. Begrijp me niet verkeerd, maar dit heb je niet zo handig gedaan. Was nou gewoon naar een telefoonwinkel gegaan en had het daar in ontvangst genomen.
Ik vrees dat je je geld gewoon kwijt bent.
Sorry, ik vind het gewoon dom.
Een wildvreemde op een forum mijn ordernummer sturen. Waarom?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:42 schreef koos_vriendloos het volgende:
Zou je mij je ordernummer kunnen dmen
Rare opmerking.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:42 schreef koos_vriendloos het volgende:
Zou je mij je ordernummer kunnen dmen
Metal praat in al zijn reacties tot nu toe poep.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:29 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Als je poep praat doe het dan wel goed, want dit is een beetje jammer van je. Niet alles wat ze je op Reddit wijsmaken is niet de waarheid hé. Wat jij hiervoor hebt beschreven is hoe het in Amerika werkt, maar niet hier in Nederland.
Als je niet krijgt wat je gekocht hebt, en je hebt de verkopende partij aangeschreven en de kans gegeven om het probleem op te lossen, dan kan je de aankoopovereenkomst ontbinden en moet de webshop jouw aankoop terugdraaien.
Maar recht hebben is iets anders dan recht krijgen, en daarom heb je een rechtsbijstandsverzekering of kan je terecht bij het Juridisch Loket om verdere stappen te nemen.
Wat er dan verder in de voorwaarden staat maakt verder niet zo veel uit,. Zou mooi zijn, al die dropshippers die van die generieke voorwaarden op hun site zetten dat ze niet aansprakelijk zijn als jouw product niet aankomt, zo werkt dat natuurlijk niet
Niet heel vreemd als behalve een geautoriseerd persoon niemand anders iets met zo'n ordernummer kanquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:45 schreef Oldboy43 het volgende:
[..]
Een wildvreemde op een forum mijn ordernummer sturen. Waarom?
Nee, geen unboxing. Aangifte nog niet aan gedacht.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:01 schreef DIR het volgende:
Shitshow van de BCC. Je hebt natuurlijk geen unboxing video neem ik aan? Tegenwoordig doe ik dat standaard met alle dure pakketjes, gewoon filmen terwijl je het openmaakt.
En inderdaad, het IMEI-nummer moet op de doos staan of bij BCC bekend zijn.
Sowieso raad ik aan om aangifte bij de politie te doen van verduistering. Niet omdat ik denk dat de politie iets doet, maar omdat je met een aangifte sterker staat en mogelijk wel dingen gedaan krijgt bij telecomproviders ofzo.
Probeer eens online aangifte te doen :-)
Was mij ook al opgevallen .......quote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:00 schreef Sodemieters het volgende:
Hoeveel variaties van ditzelfde topic hebben we inmiddels gehad?
Het is ook elke keer dezelfde TS met een ander account, waar een ander account van hem dan op reageert. Jammer welquote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:00 schreef Sodemieters het volgende:
Hoeveel variaties van ditzelfde topic hebben we inmiddels gehad?
Dat zijn jou ervaringen, ik heb alleen maar hoede ervaringen met coolblue en mediamarkt. Met bol overigens ookquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:07 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dat zijn beiden nou niet echt klantvriendelijke winkels als het om klachtenafhandeling gaat. Coolblue is daarvan veruit de slechste.
bol.com daarintegen stuurt je een nieuwe telefoon op als bol.com de verkoper was. Dat doen ze zonder vragen. Ik had dit een keer met een laptop. Ik kreeg gewoon een nieuwe en 2dagen later ontving ik er 2. Ik was zo eerlijk om dit te melden en stuurde de 2de terug en toen kreeg ik mijn geld terug. Ik was maar weer zo netjes om dit te melden en toen kreeg ik een cadeau bon van 25 euro.
Maar heb je ooit ook zoiets meegemaakt, dat een pakketje niet(goed) aan kwam?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:18 schreef Lienekien het volgende:
Ja, ook alleen maar goede ervaringen met BCC.
‘Kennelijk’. Precies.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:22 schreef PS. het volgende:
[..]
Maar heb je ooit ook zoiets meegemaakt, dat een pakketje niet(goed) aan kwam?
Als je wat besteld en het komt altijd goed aan, dan is je ervaring inderdaad goed. Maar de klantenservice is daar nogal belabberd kennelijk.
Hoe is dat boeiend? Nagenoeg iedereen komt op een forum terecht omdat die een vraag heeft. Niet omdat ze opzoek zijn naar een leuke slowchat.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hmm
Oldboy43
geregistreerd op: vrijdag 3 februari 2023 @ 18:47
@:Oldboy43
waarom maak je speciaal hiervoor een account aan?
Yes, ik ook. Kwam vaker in de winkel en werd ik altijd prima geholpen. Alleen nu gaat het met levering mis.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:18 schreef Lienekien het volgende:
Ja, ook alleen maar goede ervaringen met BCC.
technisch zou dat kunnen kloppen. De partij die een overeenkomst met de vervoerder heeft is de verkoper. Die kan in ieder geval aangifte doen. Misschien dat jij dat recht ook hebt, ik vermoed dat het ingewikkeld ligt en ik ben geen jurist. Even ergens anders checken nog?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:42 schreef Oldboy43 het volgende:
Met politie gebeld. Die zeggen dat ik hier geen aangifte van kan doen?
Je laat toch geen fucking dure iPhone thuisbezorgen!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:41 schreef Oldboy43 het volgende:
[..]
Yes, ik ook. Kwam vaker in de winkel en werd ik altijd prima geholpen. Alleen nu gaat het met levering mis.
Ga ik doen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:45 schreef DIR het volgende:
[..]
technisch zou dat kunnen kloppen. De partij die een overeenkomst met de vervoerder heeft is de verkoper. Die kan in ieder geval aangifte doen. Misschien dat jij dat recht ook hebt, ik vermoed dat het ingewikkeld ligt en ik ben geen jurist. Even ergens anders checken nog?
In alle winkels in mijn stad waren die krengen niet op voorraad. Mediamarkt, telefoonwinkels verwijzen online. Dus nee, dan had ik hem bij apple rechtstreeks moeten bestellen. Online!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je laat toch geen fucking dure iPhone thuisbezorgen!
Dat is het laatste wat ik erover ga zeggen.
Meeste winkels kun je tegenwoordig geen iPhone direct meenemen. Bezorgen is de standaardquote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je laat toch geen fucking dure iPhone thuisbezorgen!
Dat is het laatste wat ik erover ga zeggen.
Fear of missing out. FoMO.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:15 schreef Irri-tante het volgende:
Je kan toch ophalen in BCC winkels?
Waarom zou je zulke zaken per post laten versturen?
Ik vrees dat het een wel-niet spel gaat worden.
Toestel is 5 maanden oud, dan had ik hem in september 2022 wel gehaald. Geen fomo dus.en mijn iPhone 6S heeft de langste tijd gehad.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Fear of missing out. FoMO.
De BCC had het toestel niet in voorraad en je moet zo'n toestel nu eenmaal snel hebben voordat Apple een nieuwe uitbrengt.
de BCC staat bekend om zijn slechte oplossingen bij klachten, net zoals coolblue en zalando. Maar als je nooit klachten hebt dan snap ik dat je tevreden kan zijn met een bedrijf. Wacht maar tot er iets gebeurd....quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:22 schreef PS. het volgende:
[..]
Maar heb je ooit ook zoiets meegemaakt, dat een pakketje niet(goed) aan kwam?
Als je wat besteld en het komt altijd goed aan, dan is je ervaring inderdaad goed. Maar de klantenservice is daar nogal belabberd kennelijk.
klopt, tenzij dit oplichtng is, maar je kan moeilijk een agent hiervan overtuigen in deze case. Dit is dan ook een civiele zaak en je zult naar een civiele rechter moeten gaan met alle bijkomende kosten, tenzij je juridisch bent onderlegd. Ik heb meerdere rechtzaken meegemaakt en dacht wel 1% juridische kennis te hebben, maar wat was ik god dankbaar dat ik een advocaat had. Ik zou compleet worden ingemaaklt zonder enige schijn van kans.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:42 schreef Oldboy43 het volgende:
Met politie gebeld. Die zeggen dat ik hier geen aangifte van kan doen?
Dat bedoel ik inderdaad met mijn post te zeggenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:35 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
de BCC staat bekend om zijn slechte oplossingen bij klachten, net zoals coolblue en zalando. Maar als je nooit klachten hebt dan snap ik dat je tevreden kan zijn met een bedrijf. Wacht maar tot er iets gebeurd....
Ja zoiets zeiden ze ook.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:37 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
klopt, tenzij dit oplichtng is, maar je kan moeilijk een agent hiervan overtuigen in deze case. Dit is dan ook een civiele zaak en je zult naar een civiele rechter moeten gaan met alle bijkomende kosten, tenzij je juridisch bent onderlegd. Ik heb meerdere rechtzaken meegemaakt en dacht wel 1% juridische kennis te hebben, maar wat was ik god dankbaar dat ik een advocaat had. Ik zou compleet worden ingemaaklt zonder enige schijn van kans.
Wat is dat?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:39 schreef sjorsie1982 het volgende:
ik zou een klacht indienen bij thuiswinkel.nl
BCC is daar aangesloten.
Sterker nog; de vraag is wie hier nou eigenlijk de oplichter is. Misschien is het TS zelf wel.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:37 schreef sjorsie1982 het volgende:
klopt, tenzij dit oplichtng is, maar je kan moeilijk een agent hiervan overtuigen in deze case.
dan zal BCC de agent hiervan moeten overtuigen als zij aangifte gaan doen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:42 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Sterker nog; de vraag is wie hier nou eigenlijk de oplichter is. Misschien is het TS zelf wel.
zie mijn aanvulling. Omdat BCC daar is aangesloten kan je hun inschakelen en eventueel naar de geschillencommissie gaan. Dat is een best goed en goedkoop alternatief voor een eigen aangespannen rechtzaak.quote:
Leg uitquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:26 schreef etuiedelapiel het volgende:
Je hebt de koper, verkoper en transporteur. Dat is 1 partij teveel.
Succes ermee en leer ervan.
Dank, je helpt me. Fijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:44 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
zie mijn aanvulling. Omdat BCC daar is aangesloten kan je hun inschakelen en eventueel naar de geschillencommissie gaan. Dat is een best goed en goedkoop alternatief voor een eigen aangespannen rechtzaak.
het kost je wel 52,50 euro, maar die krijg je terug als je wint.quote:
Huh, klacht indienen zie ik is toch gratis?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:13 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
het kost je wel 52,50 euro, maar die krijg je terug als je wint.
ja maar de geschillencommissie niet. Dat kost je 52,50 euro die de verliezer moet betalen, maar jij als indiener moet dit voorschieten.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:15 schreef Oldboy43 het volgende:
[..]
Huh, klacht indienen zie ik is toch gratis?
Klacht ingediend thuiswinkel waarborg. Bedankt nogmaals voor de tip.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:16 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ja maar de geschillencommissie niet. Dat kost je 52,50 euro die de verliezer moet betalen, maar jij als indiener moet dit voorschieten.
Dit.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je laat toch geen fucking dure iPhone thuisbezorgen!
Dat is het laatste wat ik erover ga zeggen.
Het is toch raar dat dat niet meer kan?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je laat toch geen fucking dure iPhone thuisbezorgen!
Dat is het laatste wat ik erover ga zeggen.
Er is één uitzondering waar vrijwel geen webshop mee werkt en die goud is: Fedexquote:Op zaterdag 4 februari 2023 18:06 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Dit.
Bcc heeft ook bestellen en ophalen in de winkel.
Kocht laatst een laptop online, (niet bij bcc) volgende dag heb ik die afgehaald in de winkel.
Ik kan er, werkelijk waar, met mijn pet niet bij om dure en kwetsbare producten via welke pakketjesbezorgboer dan ook te laten bezorgen😖
Maakt niet uit ...quote:Op zaterdag 4 februari 2023 18:14 schreef DIR het volgende:
[..]
Er is één uitzondering waar vrijwel geen webshop mee werkt en die goud is: Fedex
Knettersduur, maar uiterst betrouwbaar. Ik heb peperdure spullen uit de VS laten komen en voor de zekerheid Fedex gekozen omdat ik PostNL niet vertrouw met unieke en onvervangbare zaken. Verzendkosten: $550...slik
Was het wel van platteland VS naar platteland NL in drie dagen bezorgd!
Zoooo dan😳 maar dat doe je natuurlijk niet voor een telefoon van 13 in een dozijn. Maar fijn dat er iig nog een betrouwbare bezorgdienst is.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 18:14 schreef DIR het volgende:
[..]
Er is één uitzondering waar vrijwel geen webshop mee werkt en die goud is: Fedex
Knettersduur, maar uiterst betrouwbaar. Ik heb peperdure spullen uit de VS laten komen en voor de zekerheid Fedex gekozen omdat ik PostNL niet vertrouw met unieke en onvervangbare zaken. Verzendkosten: $550...slik
Was het wel van platteland VS naar platteland NL in drie dagen bezorgd!
Als er voor twintigduizend euro aan onvervangbare zaken inzit dan ga je het niet met PostNL sturenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:32 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Zoooo dan😳 maar dat doe je natuurlijk niet voor een telefoon van 13 in een dozijn. Maar fijn dat er iig nog een betrouwbare bezorgdienst is.
Oh, mijn aangetekende brief is kwijt. Ook best wel knap, eigenlijk
Toch is 83% echt ontevreden over FedExquote:Op zondag 5 februari 2023 09:33 schreef DIR het volgende:
Ze houden ook alles in eigen beheer. Er is geen overdracht van en naar andere bezorgdiensten en ze werken alleen met eigen mensen die een fatsoenlijke training gehad hebben. Niet met een of ander 18 jarig petje die tijdens de vakantie een PostNL-busje meekrijgt als ZZP'er voor ¤7,83 per uur. Dan vraag je erom.
Maar goed, in het leven is het vaak zo dat je 2 van onderstaande 3 mag kiezen:
1) goed
2) goedkoop
3) snel
Fedex is goed, snel en knettersduur (tenzij je een contract met ze hebt voor grote volumes, dan gaan de prijzen echt gigantisch omlaag).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |