Fear of missing out. FoMO.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:15 schreef Irri-tante het volgende:
Je kan toch ophalen in BCC winkels?
Waarom zou je zulke zaken per post laten versturen?
Ik vrees dat het een wel-niet spel gaat worden.
Toestel is 5 maanden oud, dan had ik hem in september 2022 wel gehaald. Geen fomo dus.en mijn iPhone 6S heeft de langste tijd gehad.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Fear of missing out. FoMO.
De BCC had het toestel niet in voorraad en je moet zo'n toestel nu eenmaal snel hebben voordat Apple een nieuwe uitbrengt.
de BCC staat bekend om zijn slechte oplossingen bij klachten, net zoals coolblue en zalando. Maar als je nooit klachten hebt dan snap ik dat je tevreden kan zijn met een bedrijf. Wacht maar tot er iets gebeurd....quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:22 schreef PS. het volgende:
[..]
Maar heb je ooit ook zoiets meegemaakt, dat een pakketje niet(goed) aan kwam?
Als je wat besteld en het komt altijd goed aan, dan is je ervaring inderdaad goed. Maar de klantenservice is daar nogal belabberd kennelijk.
klopt, tenzij dit oplichtng is, maar je kan moeilijk een agent hiervan overtuigen in deze case. Dit is dan ook een civiele zaak en je zult naar een civiele rechter moeten gaan met alle bijkomende kosten, tenzij je juridisch bent onderlegd. Ik heb meerdere rechtzaken meegemaakt en dacht wel 1% juridische kennis te hebben, maar wat was ik god dankbaar dat ik een advocaat had. Ik zou compleet worden ingemaaklt zonder enige schijn van kans.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:42 schreef Oldboy43 het volgende:
Met politie gebeld. Die zeggen dat ik hier geen aangifte van kan doen?
Dat bedoel ik inderdaad met mijn post te zeggenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:35 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
de BCC staat bekend om zijn slechte oplossingen bij klachten, net zoals coolblue en zalando. Maar als je nooit klachten hebt dan snap ik dat je tevreden kan zijn met een bedrijf. Wacht maar tot er iets gebeurd....
Ja zoiets zeiden ze ook.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:37 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
klopt, tenzij dit oplichtng is, maar je kan moeilijk een agent hiervan overtuigen in deze case. Dit is dan ook een civiele zaak en je zult naar een civiele rechter moeten gaan met alle bijkomende kosten, tenzij je juridisch bent onderlegd. Ik heb meerdere rechtzaken meegemaakt en dacht wel 1% juridische kennis te hebben, maar wat was ik god dankbaar dat ik een advocaat had. Ik zou compleet worden ingemaaklt zonder enige schijn van kans.
Wat is dat?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:39 schreef sjorsie1982 het volgende:
ik zou een klacht indienen bij thuiswinkel.nl
BCC is daar aangesloten.
Sterker nog; de vraag is wie hier nou eigenlijk de oplichter is. Misschien is het TS zelf wel.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:37 schreef sjorsie1982 het volgende:
klopt, tenzij dit oplichtng is, maar je kan moeilijk een agent hiervan overtuigen in deze case.
dan zal BCC de agent hiervan moeten overtuigen als zij aangifte gaan doen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:42 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Sterker nog; de vraag is wie hier nou eigenlijk de oplichter is. Misschien is het TS zelf wel.
zie mijn aanvulling. Omdat BCC daar is aangesloten kan je hun inschakelen en eventueel naar de geschillencommissie gaan. Dat is een best goed en goedkoop alternatief voor een eigen aangespannen rechtzaak.quote:
Leg uitquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:26 schreef etuiedelapiel het volgende:
Je hebt de koper, verkoper en transporteur. Dat is 1 partij teveel.
Succes ermee en leer ervan.
Dank, je helpt me. Fijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:44 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
zie mijn aanvulling. Omdat BCC daar is aangesloten kan je hun inschakelen en eventueel naar de geschillencommissie gaan. Dat is een best goed en goedkoop alternatief voor een eigen aangespannen rechtzaak.
het kost je wel 52,50 euro, maar die krijg je terug als je wint.quote:
Huh, klacht indienen zie ik is toch gratis?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:13 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
het kost je wel 52,50 euro, maar die krijg je terug als je wint.
ja maar de geschillencommissie niet. Dat kost je 52,50 euro die de verliezer moet betalen, maar jij als indiener moet dit voorschieten.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:15 schreef Oldboy43 het volgende:
[..]
Huh, klacht indienen zie ik is toch gratis?
Klacht ingediend thuiswinkel waarborg. Bedankt nogmaals voor de tip.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:16 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ja maar de geschillencommissie niet. Dat kost je 52,50 euro die de verliezer moet betalen, maar jij als indiener moet dit voorschieten.
Dit.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je laat toch geen fucking dure iPhone thuisbezorgen!
Dat is het laatste wat ik erover ga zeggen.
Het is toch raar dat dat niet meer kan?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je laat toch geen fucking dure iPhone thuisbezorgen!
Dat is het laatste wat ik erover ga zeggen.
Er is één uitzondering waar vrijwel geen webshop mee werkt en die goud is: Fedexquote:Op zaterdag 4 februari 2023 18:06 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Dit.
Bcc heeft ook bestellen en ophalen in de winkel.
Kocht laatst een laptop online, (niet bij bcc) volgende dag heb ik die afgehaald in de winkel.
Ik kan er, werkelijk waar, met mijn pet niet bij om dure en kwetsbare producten via welke pakketjesbezorgboer dan ook te laten bezorgen😖
Maakt niet uit ...quote:Op zaterdag 4 februari 2023 18:14 schreef DIR het volgende:
[..]
Er is één uitzondering waar vrijwel geen webshop mee werkt en die goud is: Fedex
Knettersduur, maar uiterst betrouwbaar. Ik heb peperdure spullen uit de VS laten komen en voor de zekerheid Fedex gekozen omdat ik PostNL niet vertrouw met unieke en onvervangbare zaken. Verzendkosten: $550...slik
Was het wel van platteland VS naar platteland NL in drie dagen bezorgd!
Zoooo dan😳 maar dat doe je natuurlijk niet voor een telefoon van 13 in een dozijn. Maar fijn dat er iig nog een betrouwbare bezorgdienst is.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 18:14 schreef DIR het volgende:
[..]
Er is één uitzondering waar vrijwel geen webshop mee werkt en die goud is: Fedex
Knettersduur, maar uiterst betrouwbaar. Ik heb peperdure spullen uit de VS laten komen en voor de zekerheid Fedex gekozen omdat ik PostNL niet vertrouw met unieke en onvervangbare zaken. Verzendkosten: $550...slik
Was het wel van platteland VS naar platteland NL in drie dagen bezorgd!
Als er voor twintigduizend euro aan onvervangbare zaken inzit dan ga je het niet met PostNL sturenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:32 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Zoooo dan😳 maar dat doe je natuurlijk niet voor een telefoon van 13 in een dozijn. Maar fijn dat er iig nog een betrouwbare bezorgdienst is.
Oh, mijn aangetekende brief is kwijt. Ook best wel knap, eigenlijk
Toch is 83% echt ontevreden over FedExquote:Op zondag 5 februari 2023 09:33 schreef DIR het volgende:
Ze houden ook alles in eigen beheer. Er is geen overdracht van en naar andere bezorgdiensten en ze werken alleen met eigen mensen die een fatsoenlijke training gehad hebben. Niet met een of ander 18 jarig petje die tijdens de vakantie een PostNL-busje meekrijgt als ZZP'er voor ¤7,83 per uur. Dan vraag je erom.
Maar goed, in het leven is het vaak zo dat je 2 van onderstaande 3 mag kiezen:
1) goed
2) goedkoop
3) snel
Fedex is goed, snel en knettersduur (tenzij je een contract met ze hebt voor grote volumes, dan gaan de prijzen echt gigantisch omlaag).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |