Een wildvreemde op een forum mijn ordernummer sturen. Waarom?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:42 schreef koos_vriendloos het volgende:
Zou je mij je ordernummer kunnen dmen
Rare opmerking.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:42 schreef koos_vriendloos het volgende:
Zou je mij je ordernummer kunnen dmen
Metal praat in al zijn reacties tot nu toe poep.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:29 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Als je poep praat doe het dan wel goed, want dit is een beetje jammer van je. Niet alles wat ze je op Reddit wijsmaken is niet de waarheid hé. Wat jij hiervoor hebt beschreven is hoe het in Amerika werkt, maar niet hier in Nederland.
Als je niet krijgt wat je gekocht hebt, en je hebt de verkopende partij aangeschreven en de kans gegeven om het probleem op te lossen, dan kan je de aankoopovereenkomst ontbinden en moet de webshop jouw aankoop terugdraaien.
Maar recht hebben is iets anders dan recht krijgen, en daarom heb je een rechtsbijstandsverzekering of kan je terecht bij het Juridisch Loket om verdere stappen te nemen.
Wat er dan verder in de voorwaarden staat maakt verder niet zo veel uit,. Zou mooi zijn, al die dropshippers die van die generieke voorwaarden op hun site zetten dat ze niet aansprakelijk zijn als jouw product niet aankomt, zo werkt dat natuurlijk niet
Niet heel vreemd als behalve een geautoriseerd persoon niemand anders iets met zo'n ordernummer kanquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:45 schreef Oldboy43 het volgende:
[..]
Een wildvreemde op een forum mijn ordernummer sturen. Waarom?
Nee, geen unboxing. Aangifte nog niet aan gedacht.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:01 schreef DIR het volgende:
Shitshow van de BCC. Je hebt natuurlijk geen unboxing video neem ik aan? Tegenwoordig doe ik dat standaard met alle dure pakketjes, gewoon filmen terwijl je het openmaakt.
En inderdaad, het IMEI-nummer moet op de doos staan of bij BCC bekend zijn.
Sowieso raad ik aan om aangifte bij de politie te doen van verduistering. Niet omdat ik denk dat de politie iets doet, maar omdat je met een aangifte sterker staat en mogelijk wel dingen gedaan krijgt bij telecomproviders ofzo.
Probeer eens online aangifte te doen :-)
Was mij ook al opgevallen .......quote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:00 schreef Sodemieters het volgende:
Hoeveel variaties van ditzelfde topic hebben we inmiddels gehad?
Het is ook elke keer dezelfde TS met een ander account, waar een ander account van hem dan op reageert. Jammer welquote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:00 schreef Sodemieters het volgende:
Hoeveel variaties van ditzelfde topic hebben we inmiddels gehad?
Dat zijn jou ervaringen, ik heb alleen maar hoede ervaringen met coolblue en mediamarkt. Met bol overigens ookquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:07 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dat zijn beiden nou niet echt klantvriendelijke winkels als het om klachtenafhandeling gaat. Coolblue is daarvan veruit de slechste.
bol.com daarintegen stuurt je een nieuwe telefoon op als bol.com de verkoper was. Dat doen ze zonder vragen. Ik had dit een keer met een laptop. Ik kreeg gewoon een nieuwe en 2dagen later ontving ik er 2. Ik was zo eerlijk om dit te melden en stuurde de 2de terug en toen kreeg ik mijn geld terug. Ik was maar weer zo netjes om dit te melden en toen kreeg ik een cadeau bon van 25 euro.
Maar heb je ooit ook zoiets meegemaakt, dat een pakketje niet(goed) aan kwam?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:18 schreef Lienekien het volgende:
Ja, ook alleen maar goede ervaringen met BCC.
‘Kennelijk’. Precies.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:22 schreef PS. het volgende:
[..]
Maar heb je ooit ook zoiets meegemaakt, dat een pakketje niet(goed) aan kwam?
Als je wat besteld en het komt altijd goed aan, dan is je ervaring inderdaad goed. Maar de klantenservice is daar nogal belabberd kennelijk.
Hoe is dat boeiend? Nagenoeg iedereen komt op een forum terecht omdat die een vraag heeft. Niet omdat ze opzoek zijn naar een leuke slowchat.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hmm
Oldboy43
@:Oldboy43
waarom maak je speciaal hiervoor een account aan?
Yes, ik ook. Kwam vaker in de winkel en werd ik altijd prima geholpen. Alleen nu gaat het met levering mis.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:18 schreef Lienekien het volgende:
Ja, ook alleen maar goede ervaringen met BCC.
technisch zou dat kunnen kloppen. De partij die een overeenkomst met de vervoerder heeft is de verkoper. Die kan in ieder geval aangifte doen. Misschien dat jij dat recht ook hebt, ik vermoed dat het ingewikkeld ligt en ik ben geen jurist. Even ergens anders checken nog?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:42 schreef Oldboy43 het volgende:
Met politie gebeld. Die zeggen dat ik hier geen aangifte van kan doen?
Je laat toch geen fucking dure iPhone thuisbezorgen!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:41 schreef Oldboy43 het volgende:
[..]
Yes, ik ook. Kwam vaker in de winkel en werd ik altijd prima geholpen. Alleen nu gaat het met levering mis.
Ga ik doen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:45 schreef DIR het volgende:
[..]
technisch zou dat kunnen kloppen. De partij die een overeenkomst met de vervoerder heeft is de verkoper. Die kan in ieder geval aangifte doen. Misschien dat jij dat recht ook hebt, ik vermoed dat het ingewikkeld ligt en ik ben geen jurist. Even ergens anders checken nog?
In alle winkels in mijn stad waren die krengen niet op voorraad. Mediamarkt, telefoonwinkels verwijzen online. Dus nee, dan had ik hem bij apple rechtstreeks moeten bestellen. Online!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je laat toch geen fucking dure iPhone thuisbezorgen!
Dat is het laatste wat ik erover ga zeggen.
Meeste winkels kun je tegenwoordig geen iPhone direct meenemen. Bezorgen is de standaardquote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je laat toch geen fucking dure iPhone thuisbezorgen!
Dat is het laatste wat ik erover ga zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |