Maar een heleboel dus ook nietquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook niet helemaal waar
er zijn ook mensen die gewoon stoppen als ze genoeg hebben gehad
het boeit mij ook nietquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar een heleboel dus ook niet
Mij prima want zet jezelf maar voor schut
Als je daar zit drie biertjes nemen en vervolgens achteroverleunenquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
het boeit mij ook niet
gewoon drank erin
hebben wij wat te kijken
ik drink nietquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je daar zit drie biertjes nemen en vervolgens achteroverleunen
ja ze zitten te kezen en dartenquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:24 schreef Deisyy het volgende:
Doen jullie streams het wel?
De mijne blijft maar draaien
Veel leuker voor de streamersquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar een heleboel dus ook niet
Mij prima want zet jezelf maar voor schut
Dan mis ik gelukkig niet veelquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja ze zitten te kezen en darten
Na Mexx en Martinquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
precies
dus erik lekker naar huis
Met Mexx en Martinquote:
en doordeweeks wel?? Ik zie ze elke dag biertjes wegtikken. En 2 met alcohol eenheden per dag ben je alcoholistquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:05 schreef greysbones het volgende:
Erik wil geen drank meer bij feestjes
Ze even weer aangezet, en geen problemen.quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:24 schreef Deisyy het volgende:
Doen jullie streams het wel?
De mijne blijft maar draaien
hebben ze van hun zakgeld gehaaldquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:33 schreef schizolientje het volgende:
[..]
en doordeweeks wel?? Ik zie ze elke dag biertjes wegtikken. En 2 met alcohol eenheden per dag ben je alcoholist
ik heb ook moeite streams op te startenquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze even weer aangezet, en geen problemen.
Kratjes lijken ook niet leeg te gaan...quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:33 schreef schizolientje het volgende:
[..]
en doordeweeks wel?? Ik zie ze elke dag biertjes wegtikken. En 2 met alcohol eenheden per dag ben je alcoholist
Kodiiiiiquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wens hem veel succes de kwaliteit dit jaar is weer matig
Leuk voor ze, maar dit is verder niet om aan te glurenquote:
das stimmtquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Leuk voor ze, maar dit is verder niet om aan te gluren
Greysquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kodiiiii![]()
![]()
tis hier ook wat matig savonds
saai
Leuk dat je er ook bentquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kodiiiii![]()
![]()
saai
quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:01 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]ik zit voornamelijk bij de buren maar hier ook zo nu en dan
Een alcoholist die een anti alcoholist aan de ranja krijgt...wat een avond weerquote:Op woensdag 1 februari 2023 22:01 schreef schizolientje het volgende:
ik hoor de excuses van een alcoholist, beter op dan als ik er morgen niet meer ben enz enz
de FEBO had al die spellen nooit binnen moeten halenquote:Op woensdag 1 februari 2023 22:08 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Goed plan, die klaverjas-lessen
quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:09 schreef KinKiJan het volgende:
Nee Sasha, dat domme gezicht van GJ wordt absoluut geen meme
die hadden we al die tijd alquote:Op woensdag 1 februari 2023 22:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Slaat de censuur hier bij de FEBO ook al toe?
Een beetje, maar sommige overdrijven alles en noemen graag FEBOquote:Op woensdag 1 februari 2023 22:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Slaat de censuur hier bij de FEBO ook al toe?
Dit hoofd doelde Sasha opquote:Op woensdag 1 februari 2023 22:12 schreef greysbones het volgende:
GJ heeft ook gewoon een onsympathiek hoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Droef Droef! Toet! Droef Toet! Toet Toet! Droef!" ~ Rupert
quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dit hoofd doelde Sasha op
*klikken op eigen risico** greysbones rent naar de wcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
Nee, die kop van Jeff is sympathiekquote:Op woensdag 1 februari 2023 22:12 schreef greysbones het volgende:
GJ heeft ook gewoon een onsympathiek hoofd
dan mag eerst Esther heel snel naar huisquote:Op woensdag 1 februari 2023 22:14 schreef Kakadylo het volgende:
JW kan ik ontzettend goed hebben
Mag van mij bij de laatste tien zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:15 schreef Flow3r het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
Geen idee wat die ermee te maken heeft, maar als we dan toch random namen droppen dan drop ik het onsympathieke hoofd vanquote:Op woensdag 1 februari 2023 22:15 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nee, die kop van Jeff is sympathiek![]()
-knip- die zit niet in EJVJLquote:Op woensdag 1 februari 2023 22:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen idee wat die ermee te maken heeft, maar als we dan toch random namen droppen dan drop ik het onsympathieke hoofd van Baudet. Heb ik al bingo ?
Ik heb daar eigenlijk ook alleen maar 'last' van als hij eet/eten uit zn tanden zuigt in een gesprek.quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:14 schreef Kakadylo het volgende:
JW kan ik ontzettend goed hebben
Mag van mij bij de laatste tien zitten
Eh geen idee heb je?? Soms is die ook op de stream (Jeff dan he 0quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen idee wat die ermee te maken heeft, maar als we dan toch random namen droppen dan drop ik het onsympathieke hoofd van -knip-. Heb ik al bingo ?
Luiheid bij de FEBOquote:Op woensdag 1 februari 2023 22:19 schreef greysbones het volgende:
snap werkelijk ook niet waarom de FEBO die kaartende mensen laat zien
quote:
Och ja, dom van me .. Maar had ik nou bingo of wat?quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:18 schreef mangalie het volgende:
[..]
Eh geen idee heb je?? Soms is die ook op de stream (Jeff dan he 0
quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Och ja, dom van me .. Maar had ik nou bingo of wat?
100%broquote:Op woensdag 1 februari 2023 22:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Och ja, dom van me .. Maar had ik nou bingo of wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
hij vindt zelf van welquote:Op woensdag 1 februari 2023 22:31 schreef IkFok het volgende:
Erik en moppen vertellen gaat niet goed samen
Beetje ongemakkelijk iddquote:Op woensdag 1 februari 2023 22:31 schreef IkFok het volgende:
Erik en moppen vertellen gaat niet goed samen
quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:33 schreef KinKiJan het volgende:
Ow nou komt het hoor. JW en Erik gaan driebanden.... Met wat borrelnootjes op de bank.
het toppunt van triestigheidquote:
Zou John de Mol dit bedoeld hebben met 'als ze denken dat ze zomaar op de bank kunnen hangen hebben ze het mis' .. Er is bankbiljart, das niet zomaar bankhangen hequote:Op woensdag 1 februari 2023 22:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
het toppunt van triestigheid
ik vind het welletjes
quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb tot nu toe alleen dit fragment kunnen vinden ....![]()
[ afbeelding ]
Jeff over het wisselen van zijn stem - 1 februari 2023.Jeff lult echt dom uit zijn nekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof je Zoe of Mexx hoort pratenWees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb tot nu toe alleen dit fragment kunnen vinden ....![]()
[ afbeelding ]
Jeff over het wisselen van zijn stem - 1 februari 2023.Eigenlijk best wel triest dat iemand denkt zo'n goede grap te maken...En zichzelf zo geweldig vindt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelijk heb je, hoop spellen en e-mails sturen met Kenzy.quote:Op woensdag 1 februari 2023 23:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Uurfilmpjes gaan traag, tot 1200 uur staat zo online maar skip de rest ...
WTF?quote:
hahhah ze halen wat seizoenen door elkaar...Weet wel dat ene Tanja ooit bevallen is in BB, die vroeg toen meteen om een sigaretjequote:
Ze zeggen het ook zo stelligquote:Op woensdag 1 februari 2023 23:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
WTF?Wat een onzin, hoe oud was Mirthe toen? En Zoe volgens mij niet eens geboren
Oh ja! Das wel lang geleden ook, 2005/2006 ofzo?quote:Op woensdag 1 februari 2023 23:21 schreef mangalie het volgende:
[..]
hahhah ze halen wat seizoenen door elkaar...Weet wel dat ene Tanja ooit bevallen is in BB, die vroeg toen meteen om een sigaretje
Ik vind het ook geen aantrekkelijke vrouwquote:
Niet zo boos kijken altijdquote:Op woensdag 1 februari 2023 23:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Uurfilmpjes gaan traag, tot 1200 uur staat zo online maar skip de rest ...
Klopt. Heug mij dat als de dag van gisteren.quote:Op woensdag 1 februari 2023 23:24 schreef mangalie het volgende:
Tanja BB was 2005 ff snel gegoogled...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik hoor Bep over combinaties met klaverjassen, denk dat ze nu naar bed gaan![]()
Beter had het programma vijf maanden geduurd met een prijzenpot van 250k ofzo en dan the grande finale op 1-1quote:Op donderdag 2 februari 2023 01:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik mis de tijd dat er vaak nog laat mensen op stream waren, waaronder Jeff en anderen, lol maken, praten. Streamers hadden genoeg te posten in de COS.
Tegenwoordig liggen ze allemaal al vroeg op 1 oor, tenminste, dat is wat wij te zien krijgen.
Als ze zo doorgaan, brand dit programma als een nachtkaars uit. Boksen, judo, sporten, kaarten en kezen hebben we nu wel gezien!! En een voorspelbare managersverkiezing met weer iemand uit kamer 3, onder leiding van Isaac.
Eens, ik denk dat we na een half jaar de meesten wel zat zijn., Niemand heeft nog wat te vertellen, alleen roddelen en praten over eliminaties, die we ook niet krijgen, omdat er steeds iemand vrijwillig weg loopt (wat ik me eigenlijk wel kan voorstellen)quote:Op donderdag 2 februari 2023 01:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Beter had het programma vijf maanden geduurd met een prijzenpot van 250k ofzo en dan the grande finale op 1-1
Die zijn gewoon gehersenspoeld en weten zelf niet eens meer dat ze spelletjes aan het spelen zijn aan die tafels. Dat gaat zonder nadenken. Het is een soort aangeleerde dwang.quote:Op donderdag 2 februari 2023 01:18 schreef Flow3r het volgende:
Ik hoop dat ze bewoners het op een gegeven moment zelf zo zat zijn om steeds maar weer te moeten kaarten en spelletjes te moeten spelen dat ze er vanzelf mee stoppen
Zo kun je ook meerdere seizoenen produceren waarnaar uit te kijken en zit het tempo erin met amper vrijwillige vertrekkersquote:Op donderdag 2 februari 2023 01:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eens, ik denk dat we na een half jaar de meesten wel zat zijn., Niemand heeft nog wat te vertellen, alleen roddelen en praten over eliminaties, die we ook niet krijgen, omdat er steeds iemand vrijwillig weg loopt (wat ik me eigenlijk wel kan voorstellen)
Slaapstreams op beide streams om ontopic te blijven. Steeds vroeger in bed en later eruit om de tijd vol te maken.
Mijn streams doen het wel, stream 1 een slapende Wanda, stream 2 Martin in slaapstandquote:
Eerder zorgde je dan dat je op tijd de stream aanhad, nu boeit het me niet eens meer, simpele kutspelletjes. Ze zitten langer op de kamer, dan die spelletjes duren.quote:Op donderdag 2 februari 2023 01:21 schreef freaky40 het volgende:
Verwacht straks trouwens wel iets van een opdracht. Lousy verdienopdracht ofzo.
Ik kijk niet naar de uitzendingen, de eerste week er mssn 2 gezienquote:Op donderdag 2 februari 2023 01:23 schreef freaky40 het volgende:
In de uitzending maken ze er nog wat van door een soort van soap van te maken met echte mensen, maar maak er dan gewoon Utopia 3.0 van. Daar gebeurde meer op een dag dan daar.
gewoon later op de avond, bijv. 10 uur en dan idd alles of zoa goed als alles gewoon laten zien.quote:Op donderdag 2 februari 2023 01:33 schreef Kakadylo het volgende:
Ga je de straat op dan kennen maar weinigen EJVJL maar vervolgens wel 900k pakken terwijl Utopia of BB de 100k niet eens haalt. In theorie kunnen ze het zelfs na tien maanden stoppen. Ben hier eigenlijk het meest benieuwd naar. Totale flop mijns inziens. Zou het ook op een ander tijdslot hebben gegooid en zolang er niets grensoverschrijdend gebeurt het gewoon grotendeels uitzenden. Daarnaast het dusdanig verkopen dat je samenwerkt met bijv. (praat)programma's op je eigen zender.
Qua uitvoering is het wel een tegenvaller maar qua kijkcijfers is het nog steeds erg goed. Er kijken steeds meer mensen ondanks het tijdslot maar veelal niet lineair. Dus ik denk dat je dit soort TV beter on demand kunt aanbieden, maar dat denk ik ook bij BB.quote:Op donderdag 2 februari 2023 01:33 schreef Kakadylo het volgende:
Ga je de straat op dan kennen maar weinigen EJVJL maar vervolgens wel 900k pakken terwijl Utopia of BB de 100k niet eens haalt. In theorie kunnen ze het zelfs na tien maanden stoppen. Ben hier eigenlijk het meest benieuwd naar. Totale flop mijns inziens. Zou het ook op een ander tijdslot hebben gegooid en zolang er niets grensoverschrijdend gebeurt het gewoon grotendeels uitzenden. Daarnaast het dusdanig verkopen dat je samenwerkt met bijv. (praat)programma's op je eigen zender.
ALs er niets op de streams te doen is valt er hier natuurlijk ook niet veel te doenquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kodiiiii![]()
![]()
saai
Scheelt wel in het terug lezenquote:Op donderdag 2 februari 2023 06:40 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Was een rustig avondje heb ik gelezen, nou ja het kan niet elke dag feest zijn...![]()
Kijken wat vandaag gaat brengen onder leiding van onze nieuwe manager..
Haha ja dat is waarquote:Op donderdag 2 februari 2023 06:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Scheelt wel in het terug lezen![]()
Ja eens zien hoe ze het gaat doen bij conflicten
Ja dat ook, en wie gaat haar assistentquote:Op donderdag 2 februari 2023 07:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja dat is waar![]()
Ben ik ook wel benieuwd naar en hoe ze leiding gaat geven bij de spelletjes
De bro's denk ik...quote:Op donderdag 2 februari 2023 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat ook, en wie gaat haar assistentzijn
Komen we daar nooit meer van afquote:
Ben er wel bang voor... die gasten willen ten aller tijde een vinger in de pap hebben.quote:
Dat was ze bij JW niet gelukt ( hoopte ik)quote:Op donderdag 2 februari 2023 07:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ben er wel bang voor... die gasten willen ten aller tijde een vinger in de pap hebben.
Nee klopt, dat had wel goed gekomen.quote:Op donderdag 2 februari 2023 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was ze bij JW niet gelukt ( hoopte ik)
quote:Op donderdag 2 februari 2023 07:22 schreef Dotteke het volgende:
Ik versta er geen bal van wat JW zegt geluid is weer zo zacht
Erik ruimt her en der dingen op. Er is een lijst he wie wat moet doen op welke dag.quote:Op donderdag 2 februari 2023 07:27 schreef Frummelie het volgende:
Erik zou ook niet even spontaan die paar dingen afwassen.
Die mag wel blijven liggen mis je niets aanquote:
Aflikken bedoel jequote:Op donderdag 2 februari 2023 07:27 schreef Frummelie het volgende:
Erik zou ook niet even spontaan die paar dingen afwassen.
Hij is volgens mij ook weer terug...quote:Op donderdag 2 februari 2023 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die mag wel blijven liggen mis je niets aan
Ja her en der...quote:Op donderdag 2 februari 2023 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Erik ruimt her en der dingen op. Er is een lijst he wie wat moet doen op welke dag.
Ik moet altijd zo lachen om Erik als hij verteld over zijn "drukbezette"dagen.quote:Op donderdag 2 februari 2023 07:40 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja her en der...
Maar hij staat water in die kopjes te doen, verzet het 1 en ander, dan denk ik, hup even de afwas weg werken.
quote:Op donderdag 2 februari 2023 07:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen om Erik als hij verteld over zijn "drukbezette"dagen.
Het mooie is wanneer een dan vraagt wat hij precies heeft gedaan.quote:Op donderdag 2 februari 2023 07:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]ja alles van de ene naar de andere kant schuiven.. poe hejj..
quote:Op donderdag 2 februari 2023 07:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het mooie is wanneer een dan vraagt wat hij precies heeft gedaan.
Beetje sporten,beetje kaarten,beetje euhhhhh.Eigenlijk helemaal niks.![]()
![]()
Dit is waar u het mee moet doenquote:Op donderdag 2 februari 2023 07:40 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja her en der...
Maar hij staat water in die kopjes te doen, verzet het 1 en ander, dan denk ik, hup even de afwas weg werken.
Breaking.quote:Op donderdag 2 februari 2023 07:56 schreef Frummelie het volgende:
Nee het is niet waar, dit kan niet waar zijn... ik ga nu roeptoeteren.... Kenzy de manager is wakker.......
Wat ook bestond uit nutteloze taken. Onderzetters zagen (project loopt nog geloof ik) en piepende deuren repareren (loopt ook nog, er moet deursmeer besteld worden).quote:Op donderdag 2 februari 2023 07:53 schreef Frummelie het volgende:
Erik had eerder wel taken als een soort van huismeesters maar dat is vrij rustig.. hij is vooral bezig met zijn challenge dingetjes..
Zijn letter project staat ook on hold.quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:08 schreef engine het volgende:
[..]
Wat ook bestond uit nutteloze taken. Onderzetters zagen (project loopt nog geloof ik) en piepende deuren repareren (loopt ook nog, er moet deursmeer besteld worden).
Echt.. vandaag?quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:05 schreef FreshFruit het volgende:
Straks Kenzy haar eerste weekbespreking.Tiano en Wanda vuren nu al allemaal vragen op haar af.
Voor 9 uur benedenquote:Op donderdag 2 februari 2023 07:56 schreef Frummelie het volgende:
Nee het is niet waar, dit kan niet waar zijn... ik ga nu roeptoeteren.... Kenzy de manager is wakker.......
Echt vandaag,ik denk om 11 uur.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn letter project staat ook on hold.
Ooh nice...quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:07 schreef FreshFruit het volgende:
De stelling is: Schoonmaakmiddelen en uiterlijke verzorging uit de prijzenpot.
Ben benieuwd.
Zoe wil al haarverf van 25 euro.
Hij heeft daar lijm voor,en repareert ze voor een tegenprestatie.quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:11 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Hij repareert ook nog schoenen. Volgens mij lukt dat wat beter.
Ooh dat had ik helemaal niet meegekregen...👍quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt vandaag,ik denk om 11 uur.
Tegenprestatie?quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij heeft daar lijm voor,en repareert ze voor een tegenprestatie.
Opzich wel slim bedacht want het is geen eten en drinken.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:08 schreef engine het volgende:
[..]
Wat ook bestond uit nutteloze taken. Onderzetters zagen (project loopt nog geloof ik) en piepende deuren repareren (loopt ook nog, er moet deursmeer besteld worden).
Dat is zeker een goeie... slim bedacht... ben benieuwd hoe Bern en Erik reageren..quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Opzich wel slim bedacht want het is geen eten en drinken.
Zo krijg je meer ruimte budget huishoudpot.
Die kennen dat plan alquote:Op donderdag 2 februari 2023 08:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat is zeker een goeie... slim bedacht... ben benieuwd hoe Bern en Erik reageren..
Dat wordt nog geinig dan..quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die kennen dat plan al
Is van JW
Die wilde dat gebruiken als hij manager werd
Kenzi was er tegen
Het geld is al op uit de huishoudpot dus alles wat ergens anders vandaan komt is welkom denk ikquote:
Ja dat lijkt me wel... ik hoorde Wanda net al over een verdienopdracht dus de zoemer zal wel gaan vandaag..quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het geld is al op uit de huishoudpot dus alles wat ergens anders vandaan komt is welkom denk ik
O dat s iets wat JW ook wilde doenquote:Op donderdag 2 februari 2023 08:07 schreef FreshFruit het volgende:
De stelling is: Schoonmaakmiddelen en uiterlijke verzorging uit de prijzenpot.
Ben benieuwd.
Zoe wil al haarverf van 25 euro.
Daar gaan ze wel vanuitquote:Op donderdag 2 februari 2023 08:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me wel... ik hoorde Wanda net al over een verdienopdracht dus de zoemer zal wel gaan vandaag..
Je maakt mijn dag nu al goed!quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:17 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Het ideale cadeau voor ICE![]()
Goedemorgen cossers
Ziekelijk is het bijnaquote:
Is dit Patty Brard ??quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:27 schreef FreshFruit het volgende:
Uitzicht van pappa.
[ afbeelding ]
Dit ging even heel raar.quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zag jij users die er niet zijn
Of gewoon de prijzenpot aanspreken, die discussie wil ik ook wel eens zien... laat het maar gebeuren..quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar gaan ze wel vanuit
Ik hoop dat de FEBO eens denkt laat ze maar hongerlijden
Daar hoop ik al maanden op.quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Of gewoon de prijzenpot aanspreken, die discussie wil ik ook wel eens zien... laat het maar gebeuren..
Ik haat groen, dus afschuwelijk...quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:36 schreef FreshFruit het volgende:
Vraagje: Hoe vinden jullie de kleur van Kenzy`s shirt.
Thanks,is ook niet mijn kleur.quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik haat groen, dus afschuwelijk...
Wat een sneaky figuur is dat gewordenquote:Op donderdag 2 februari 2023 08:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Sas mag van mij ook wel naar huis daar zit echt helemaal niks bij...
Hij moet judo geven vandaagquote:
Ja dat is ze wel, zit overal bij... waait met alle winden mee..quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat een sneaky figuur is dat geworden
Eerst bijna nietszeggend en nu
Die heeft volgens mij echt issuesquote:Op donderdag 2 februari 2023 08:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat is ze wel, zit overal bij... waait met alle winden mee..
Maar ook zo nukkig, moeilijk mens..
Zo is ze gewoon.quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die heeft volgens mij echt issues
In de badkamer begon het al.quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:46 schreef Harry het volgende:
Wanda spaart Kenzy niet. Ze heeft op de slaapkamer al tal van kritische vragen en opmerkingen.
Het feit dat ze agressief wordt( tenminste dat is wat ze elke keer zegt) als mensen te dichtbij komenquote:
Jij weet beter.quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Moet ze tijdens de vergadering doen
Ze behandelen haar ook met zijden handschoentjes.quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het feit dat ze agressief wordt( tenminste dat is wat ze elke keer zegt) als mensen te dichtbij komen
Doet mij anders vermoeden
Ja want anders ontploft zequote:Op donderdag 2 februari 2023 08:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze behandelen haar ook met zijden handschoentjes.
OMG,een ex van me had van die lafen.quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:49 schreef greysbones het volgende:
Wanda heeft alles van de Efteling
Dat vind ik zooooo lelijkquote:Op donderdag 2 februari 2023 08:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
OMG,een ex van me had van die lafen.![]()
Die kwamen dus mijn huis niet binnen,no way.
Ik zie daar kansen.quote:
Ze zijn wat dat aangaat erg lief voor elkaarquote:
Gaat in BB wel anders.quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zijn wat dat aangaat erg lief voor elkaar
Rekening houdend met elkaar
Dat is volgens mij weer een ander uiterstequote:
En de shakes.quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:57 schreef greysbones het volgende:
Matin heeft kramp in zijn maag..
misschien door alle pilletjes en poedertjes die hij tot zich neemt de hele dag
Vind het zo’n waanzinquote:
Alarm fase 1 nuquote:Op donderdag 2 februari 2023 08:57 schreef Harry het volgende:
Pas maar op, de Mod's hier schieten in de meest hoge alarmfase als ze het woord BB lezen.
BB is op tv zeer vermakelijk, voor streams kies ik blijvend EJVJL.
Wat is de hoogste ?quote:
1quote:Op donderdag 2 februari 2023 09:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat is de hoogste ?![]()
Iedereen loopt al etend door die loods heen..
Ga ff zitten ofzo
Is ook wel het allermoeilijkste om te makenquote:Op donderdag 2 februari 2023 09:02 schreef FreshFruit het volgende:
Eerlijk is eerlijk de omelet van Mattin zag er prima uit.
Is vrij normale prijs.quote:Op donderdag 2 februari 2023 09:10 schreef Dotteke het volgende:
Janet heeft een kapitaal uit gegeven voor het harsen van haar hele lijf. Koste 65 euo per keer
Nu willen ze zo’n laserding?quote:Op donderdag 2 februari 2023 09:10 schreef Dotteke het volgende:
Janet heeft een kapitaal uit gegeven voor het harsen van haar hele lijf. Koste 65 euo per keer
Hoe moeilijk het was in het begin om geld uit de pot te geven zo makkelijk denken ze er nu overquote:Op donderdag 2 februari 2023 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nu willen ze zo’n laserding?
Ook onzin.
Zitten er geen supplementen voor de bros bij deze maand?quote:Op donderdag 2 februari 2023 09:12 schreef greysbones het volgende:
Isaak zit weer stom te grijnzen
Want die heeft het hele gesprek afgeluisterd
Bizar voor echt luxe dingenquote:Op donderdag 2 februari 2023 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe moeilijk het was in het begin om geld uit de pot te geven zo makkelijk denken ze er nu over
Ze hebben zakken volquote:Op donderdag 2 februari 2023 09:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Zitten er geen supplementen voor de bros bij deze maand?
Kenzy overlegt nu met Isaac om weer iets van de prijzenpot te doen, of dat kanquote:
Ook geen mooie sportieve glijbaan voor in de tuin a 2500?quote:Op donderdag 2 februari 2023 09:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben zakken vol
Voordat ze dat ophebben
Het klimrek is denk ik ingegraven door de FEBO nuquote:Op donderdag 2 februari 2023 09:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook geen mooie sportieve glijbaan voor in de tuin a 2500?
Dat was toch JWs idee?quote:Op donderdag 2 februari 2023 09:15 schreef greysbones het volgende:
Kenzi over de prijzenpot aanbreken voor schoonmaakartikelen
Ja waar kenzi tegen wasquote:
Ieehhh meidquote:Op donderdag 2 februari 2023 09:22 schreef Flow3r het volgende:
Esther : "ik weet niet wat ik verkeerd doe meid "
Wendy : "nou dit dus " en loopt weg
Op rood gaan staan... zal weinig effect hebben denk ikquote:Op donderdag 2 februari 2023 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja waar kenzi tegen was
Dat had ik haar voor de voeten gegooid als ik JW was
Dan moet je van te voren zorgen dat je meer dan 12 mensen mee krijgtquote:Op donderdag 2 februari 2023 09:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Op rood gaan staan... zal weinig effect hebben denk ik
De bro’s willen de touwtjes weer in handen hebbenquote:
Welke gele kaarten?quote:Op donderdag 2 februari 2023 09:16 schreef greysbones het volgende:
Ze wil nu de gele kaarten als buffer voor de prijzenpot gaan gebruiken
Dom
Want dan straf je anderen
Isaak weet dit ook
Die van Mexx Kim djediquote:Op donderdag 2 februari 2023 09:28 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Welke gele kaarten?
Dat speelt heel geen rol meer en dat weten zij ook
Oh de oude, jemig.quote:
Er zal vast nog wel eenquote:Op donderdag 2 februari 2023 09:30 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh de oude, jemig.
Zwak argument van de heren
2 van de 3 al pleite.
En nieuwe zullen er niet komen
Zou voor de verandering wel een keer fijn zijn, maar dan ook dat het echt invloed heeft idd.quote:Op donderdag 2 februari 2023 09:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zal vast nog wel eenkomen
Voor een stompzinnig iets
Mexx nog eenquote:Op donderdag 2 februari 2023 09:32 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zou voor de verandering wel een keer fijn zijn, maar dan ook dat het echt invloed heeft idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |