Dat was ze bij JW niet gelukt ( hoopte ik)quote:Op donderdag 2 februari 2023 07:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ben er wel bang voor... die gasten willen ten aller tijde een vinger in de pap hebben.
Nee klopt, dat had wel goed gekomen.quote:Op donderdag 2 februari 2023 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was ze bij JW niet gelukt ( hoopte ik)
quote:Op donderdag 2 februari 2023 07:22 schreef Dotteke het volgende:
Ik versta er geen bal van wat JW zegt geluid is weer zo zacht
Erik ruimt her en der dingen op. Er is een lijst he wie wat moet doen op welke dag.quote:Op donderdag 2 februari 2023 07:27 schreef Frummelie het volgende:
Erik zou ook niet even spontaan die paar dingen afwassen.
Die mag wel blijven liggen mis je niets aanquote:
Aflikken bedoel jequote:Op donderdag 2 februari 2023 07:27 schreef Frummelie het volgende:
Erik zou ook niet even spontaan die paar dingen afwassen.
Hij is volgens mij ook weer terug...quote:Op donderdag 2 februari 2023 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die mag wel blijven liggen mis je niets aan
Ja her en der...quote:Op donderdag 2 februari 2023 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Erik ruimt her en der dingen op. Er is een lijst he wie wat moet doen op welke dag.
Ik moet altijd zo lachen om Erik als hij verteld over zijn "drukbezette"dagen.quote:Op donderdag 2 februari 2023 07:40 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja her en der...
Maar hij staat water in die kopjes te doen, verzet het 1 en ander, dan denk ik, hup even de afwas weg werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |