Worstelenquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:11 schreef Harry het volgende:
Stream 1
Isaac herinnert Erik eraan dat ze een keer gaan judoen.
Erik zegt, dat hij dat destijds na het worstelen met Mirthe heeft gezegd, dat Mirthe geen partij voor hem was, maar Isaac wel.
Isaac lacht er een beetje om, maar Erik zal alles geven.....
Ze gaan nu de Judomaand openen.
Geen managerquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:47 schreef greysbones het volgende:
Tiano is nog nooit zo lang beneden geweest
quincyquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:54 schreef Kakadylo het volgende:
Besefte me zojuist weer dat Jeff de enige (!) daar is die de dictatoriale macht heeft gehad om één iemand weg te sturen
De dieven, en degene die niks doet.quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:51 schreef Judiwi het volgende:
O jee JW is nijdig. Rupie, imaddidin en Moraima moeten eruit.
Van de mensen nog daarquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
quincy
maar die is zelf daarna naar huis gegaan
JW moet zelf eens wat gaan doen in plaats vanaf zijn troon zitten neulenquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:55 schreef Harry het volgende:
[..]
De dieven, en degene die niks doet.
Dat zegt hij al lange tijd.
dat was 2 a 3 weken geleden ook een natte scheetquote:
Jeff heeft afgedaan bij JW en noemt hem zelfs passéquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat was 2 a 3 weken geleden ook een natte scheet
@Hoempah @DGK_Tegengasquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:59 schreef woxxel het volgende:
Is er een opname van jw die er achter komt dat jeff anders heeft gestemd? @:DGK
?
beter dan constant als schaap achter de grote leider aanlopenquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:00 schreef Kakadylo het volgende:
Echt een serieus domme actie van Jeff
En kamer 1 moet kapotquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:59 schreef Harry het volgende:
Stream 1
JW en Babette praten
Van JW mogen het ongeleid projectiel Martin en Mexx er ook uit.
En niets met Mirthe delen..... Want die is niet betrouwbaar.
Een tactische blunder die jou (of indirect via jouw vriendin) zomaar uiteindelijk je kop kan gaan kostenquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
beter dan constant als schaap achter de grote leider aanlopen
Sas werkt in Zwolle?quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:03 schreef KinKiJan het volgende:
Esther: "En hebben julie wel toekomst samen?"
Bern: "Jahaa ja"
E: "Is het de bedoeling dat je gelijk samenwoont of eh"
B: "Nou ja wel gewoon samen blijven na dit programma en dan eh elkaar"
E: "Ieder z'n eigen huisje"
B: "Ja ieder z'n eigen huisje dat wel maar wel de relatie voortzetten, dat is wel de bedoeling"
E: "En heeft Sas wel werk?"
B: "Ja die heeft werk, haar werk zit echt, das heel toevallig maar haar werk zit om de hoek bij mij."
dat is dan maarzoquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Een tactische blunder die jou (of indirect via jouw vriendin) zomaar je kop kan gaan kosten
Dan had ie wederom op JW moeten stemmenquote:
Als iemand een tijdstip en stream heeft wil ik wel even zoeken ....quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:59 schreef woxxel het volgende:
Is er een opname van jw die er achter komt dat jeff anders heeft gestemd? @:DGK
?
Nou, zo strikt was het niet.quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:05 schreef greysbones het volgende:
Erik wil geen drank meer bij feestjes
Partypooperquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:05 schreef greysbones het volgende:
Erik wil geen drank meer bij feestjes
Is er ook een filmpje van de uitbarsting van Kim of was dat niet on stream? Ik heb je 2 filmpjes gekeken uit het filmpjestopic wel al gekeken.quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Als iemand een tijdstip en stream heeft wil ik wel even zoeken ....
dat wil hij welquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:07 schreef Harry het volgende:
[..]
Nou, zo strikt was het niet.
Alsof Erik dat nu af gaat dwingen.
Drie is ook genoeg lijkt mequote:Op woensdag 1 februari 2023 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat wil hij wel
of niet meer dan 3
ik drink nietquote:
Nee, was niet op stream volgens mij ....quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:08 schreef Deisyy het volgende:
Is er ook een filmpje van de uitbarsting van Kim of was dat niet on stream?
Ik heb je 2 filmpjes gekeken uit het filmpjestopic wel al gekeken.
Jammerquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, was niet op stream volgens mij ....
Gooi er alcohol in en mensen hebben geen grens meerquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik drink niet
maar er zijn er genoeg die meer drinken
en wie is Erik om te verbieden dat ze meer als 3 te drinken
Gooi er alcohol in en er komt bonjequote:Op woensdag 1 februari 2023 21:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Gooi er alcohol in en mensen hebben geen grens meer
ook niet helemaal waarquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Gooi er alcohol in en mensen hebben geen grens meer
Totale censuurquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, was niet op stream volgens mij ....
Die blijf ook doorzeveren om niks.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die blijf ook doorzeveren om niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |