Babs zei tegen GJ dat ze Wendy na het programma hooguit gaat appen ofzoquote:Op woensdag 1 februari 2023 17:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het is er 1tje hoor die Babette, kan je zo lekker van op aan...
Ooh echt, wat lelijk van Babette!quote:Op woensdag 1 februari 2023 17:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs zei tegen GJ dat ze Wendy na het programma hooguit gaat appen ofzo
Kim..quote:Op woensdag 1 februari 2023 17:39 schreef Frummelie het volgende:
Wat zat Esther nou te meuten over een gele kaart wat betreft Wendy...
Esther is een vieze stokerquote:Op woensdag 1 februari 2023 17:39 schreef Frummelie het volgende:
Wat zat Esther nou te meuten over een gele kaart wat betreft Wendy...
Dat weet je helemaal niet want er was geen open stemmingquote:Op woensdag 1 februari 2023 17:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Anders had Marciano het gedaan..
Babbel doet waar Babbel goed in is.quote:
Als Jeff niet veranderd was van stem had de stand waarschijnlijk weer 11-11 geweest en dan had Marciano de knoop door moeten hakken..quote:Op woensdag 1 februari 2023 17:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet want er was geen open stemming
Ooh jeee is het weer zover..quote:Op woensdag 1 februari 2023 17:41 schreef engine het volgende:
Ik hoef mij helemaal niet te verantwoorden. Nooit niet.
quote:Op woensdag 1 februari 2023 17:41 schreef engine het volgende:
Dan zijn het allemaal geitenwollensokkenneukers hier.
bij een tweede gelijke stand had marciano de beslissende stem gehad, en dat was dan gewoon voor iedereen te horen geweest.quote:Op woensdag 1 februari 2023 17:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet want er was geen open stemming
En JW en Essie zullen ook wat minder fan zijn na vandaag.quote:Op woensdag 1 februari 2023 17:49 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff heeft alleen KimD en andersom ook
Jappie kwijt aan Wanda en Isaac naar Tiano
En Esther aan JWquote:Op woensdag 1 februari 2023 17:49 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff heeft alleen KimD en andersom ook
Jappie kwijt aan Wanda en Isaac naar Tiano
JW zegt enkel Erik en Esther te vertrouwenquote:Op woensdag 1 februari 2023 17:50 schreef engine het volgende:
[..]
En JW en Essie zullen ook wat minder fan zijn na vandaag.
Hij heeft toch op Kenzy gestemd?quote:Op woensdag 1 februari 2023 17:46 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff heeft zich met z'n stem op JW buiten die groep geplaatst en dat kunnen de bro's niet waarderen. Onbetrouwbaar. Vervolgens bij de tweede stemming alsnog op Kenzy gestemd. Kan me inbeelden dat ie slim dacht te zijn maar nu 'spijt' heeft.
Op beidenquote:Op woensdag 1 februari 2023 17:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij heeft toch op Kenzy gestemd?
Nietquote:Op woensdag 1 februari 2023 17:54 schreef pingu66 het volgende:
Babbel vindt weer iets van mensen die een bepaald proces doorgaan.
En vindt het super mooi dat mensen talent hebben voor smaak.
Wat kookt Babbel thuis in hemelsnaam.
'Klik hier om te bestellen!'quote:Op woensdag 1 februari 2023 17:54 schreef pingu66 het volgende:
Maar het is niet eens met een knipoogquote:Op woensdag 1 februari 2023 17:57 schreef pingu66 het volgende:
Jaaaahaaaa Jeff
Nu weten we het wel...
Dat dacht ik eerst ook maar hij meent alles wat ie zegt..quote:Op woensdag 1 februari 2023 17:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar het is niet eens met een knipoog
Die kant vind ik mooi aan KimDquote:Op woensdag 1 februari 2023 17:56 schreef engine het volgende:
Kim "schat, ben respectvol, dat kan je niet zeggen"
Kan genieten van gezonde arrogantie maar je kunt er ook in doorslaan waardoor het haast zielig isquote:Op woensdag 1 februari 2023 18:00 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook maar hij meent alles wat ie zegt..
Zoals ze ook met Jeff omgaat als die weer loopt te flippen want ze geeft hem dan telkens als een klein kind gelijkquote:Op woensdag 1 februari 2023 18:03 schreef engine het volgende:
Babbel net wel gezellig aan het buurten met Janet. Daar is ze dan toch ook wel goed in.
Ik kan haar niet aanhoren die. Babette vind haar vreselijkquote:Op woensdag 1 februari 2023 18:03 schreef engine het volgende:
Babbel net wel gezellig aan het buurten met Janet. Daar is ze dan toch ook wel goed in.
Ja soms wel. Wisselt bij mij nog al eens hoe ik over Babette denkquote:Op woensdag 1 februari 2023 18:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan haar niet aanhoren die. Babette vind haar vreselijk
Bemoeizuchtige mens is hetquote:Op woensdag 1 februari 2023 18:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ja soms wel. Wisselt bij mij nog al eens hoe ik over Babette denk
Andersom werkt dat net zo. Isaac voor de stemming over Jeff, en Isaac na de stemming met Jeff. Ook 2 wereldenquote:Op woensdag 1 februari 2023 18:10 schreef schizolientje het volgende:
nu Jeff weer in de slijm modus bij de broo s op kamer
Niks..quote:Op woensdag 1 februari 2023 17:54 schreef pingu66 het volgende:
quote:
Ja lullen kan ze wel dat heeft ze wel bewezen...quote:Op woensdag 1 februari 2023 18:03 schreef engine het volgende:
quote:Op woensdag 1 februari 2023 18:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja lullen kan ze wel dat heeft ze wel bewezen...
Gisteren met Jeff werkte dat averechts. Met die drugs opmerking uit het niks en weer naar hem toe toen ie in bed lag. Dat tranenzuigen trek ik ook niet zo.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2023 18:03 schreef engine het volgende:
Er is schijnbaar een Gerard die Janet leuk vindt.....maar die heeft geen tv
Babs neemt ook recreatief een pilletje ,vaak herken je eea bij een anderquote:Op woensdag 1 februari 2023 18:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gisteren met Jeff werkte dat averechts. Met die drugs opmerking uit het niks en weer naar hem toe toen ie in bed lag. Dat tranenzuigen trek ik ook niet zo.
Neemt niet weg dat ze soms ook wel interessante gesprekken kan hebben met mensen over hun leven buiten de loods.
Dat heb ik niet mee gekregen. `Kan die stem en die lach niet echt meer aanhoren. `ze is zo langdradigquote:Op woensdag 1 februari 2023 18:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gisteren met Jeff werkte dat averechts. Met die drugs opmerking uit het niks en weer naar hem toe toen ie in bed lag. Dat tranenzuigen trek ik ook niet zo.
Neemt niet weg dat ze soms ook wel interessante gesprekken kan hebben met mensen over hun leven buiten de loods.
Ik vind Babette zo'n heerlijke fladderaar, ik kan haar ook wel hebben...quote:
Dat verbaast me niks!quote:Op woensdag 1 februari 2023 18:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Babs neemt ook recreatief een pilletje ,vaak herken je eea bij een ander
Ik ookquote:Op woensdag 1 februari 2023 18:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind Babette zo'n heerlijke fladderaar, ik kan haar ook wel hebben...
Ja echt minimaal behulpzaam ...quote:Op woensdag 1 februari 2023 18:23 schreef pingu66 het volgende:
Gewoon ik de keuken staan kletsen terwijl je Wendy zou meehelpen
" ik kom zo.....1 seconde,"
Wat een zinquote:Op woensdag 1 februari 2023 18:03 schreef engine het volgende:
Er is schijnbaar een Gerard die Janet leuk vindt.....maar die heeft geen tv
Wat is het probleem?quote:
Het las weg als bejaardenfanmail terwijl dus geeneens televisiequote:
Das gezondquote:Op woensdag 1 februari 2023 18:32 schreef Loveable het volgende:
Volgens mij straks wel meer andijvie dan aardappels
Staat nog een op tafelquote:
Niet alleen uit de keukenquote:Op woensdag 1 februari 2023 18:37 schreef chufi het volgende:
Die GJ moeten ze sws uit de keuken bannen ...
Ze kreeg het er zelfs warm vanquote:Op woensdag 1 februari 2023 18:40 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Babs schept zowaar het eten op!
B: "Voel me net of ik in de gevangenis sta zo" ..
Het is wel woensdag. En we weten allemaal wat dat betekent ......quote:
Met de pollepel die GJ net nog met zn vingers heeft af lopen likkenquote:Op woensdag 1 februari 2023 18:40 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Babs schept zowaar het eten op!
B: "Voel me net of ik in de gevangenis sta zo" ..
quote:Op woensdag 1 februari 2023 18:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Het is wel woensdag. En we weten allemaal wat dat betekent ......![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2023 18:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Met de pollepel die GJ net nog met zn vingers heeft af lopen likken
Oh shit ....quote:Op woensdag 1 februari 2023 18:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Het is wel woensdag. En we weten allemaal wat dat betekent ......![]()
Denk het wel hollandse potquote:Op woensdag 1 februari 2023 18:43 schreef Ebinas het volgende:
Helaas, ik kom wss niet te weten of dit wel naar Esthers smaak is.
Denk het ook, daarom ben ik zo benieuwd hoe ze dat dan brengt.quote:
maar hij heeft ook gelijk..quote:Op woensdag 1 februari 2023 18:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoals ze ook met Jeff omgaat als die weer loopt te flippen want ze geeft hem dan telkens als een klein kind gelijk
Maar wel gemaakt door Wendy, en daar had ze nog een eitje appeltje mee te schillenquote:
Oh waarom dat dan?quote:Op woensdag 1 februari 2023 18:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar wel gemaakt door Wendy, en daar had ze nog een eitje appeltje mee te schillen
Hoe het precies zit weet ik niet, maar er was wat irritatie geweest tussen haar en Wendy over een ei.quote:
Redelijk dankbaar ook, dat ze in ieder geval nog wat te vreten heeft. Dom kindquote:
De kook ploegen zouden een keer twee weken moeten staken. Kijken wat de rest ervan maakt.quote:Op woensdag 1 februari 2023 18:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Redelijk dankbaar ook, dat ze in ieder geval nog wat te vreten heeft. Dom kind
Ah ok..quote:Op woensdag 1 februari 2023 18:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoe het precies zit weet ik niet, maar er was wat irritatie geweest tussen haar en Wendy over een ei.
Ze zal het vast nog wel een keer tegen iemand vertellen.quote:
Vast wel jaquote:Op woensdag 1 februari 2023 18:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze zal het vast nog wel een keer tegen iemand vertellen.
quote:Op woensdag 1 februari 2023 18:52 schreef Ebinas het volgende:
Ja nu Esther in beeld, nu hoeft het niet meer
Iets met rauw eigeel wat ze kreeg, Esther gaf het aan Erik het salmonella ding.quote:Op woensdag 1 februari 2023 18:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze zal het vast nog wel een keer tegen iemand vertellen.
Nee, bij een weer gelijke stand had Marciano de beslissende stem voor Kenzy gehad.quote:Op woensdag 1 februari 2023 17:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff heeft dus Kenzy van K3 eigenhandig manager gemaakt
Ze zei:"gewone hollandse pot is toch het lekkerst".quote:Op woensdag 1 februari 2023 18:52 schreef Ebinas het volgende:
Ja nu Esther in beeld, nu hoeft het niet meer
Ze kan het welquote:Op woensdag 1 februari 2023 18:55 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ze zei:"gewone hollandse pot is toch het lekkerst".
Dus ze was tevreden
Niet alleen JWquote:Op woensdag 1 februari 2023 18:55 schreef Harry het volgende:
[..]
Nee, bij een weer gelijke stand had Marciano de beslissende stem voor Kenzy gehad.
Maar nu kon de almachtige Jeffrey shinen...... En daar genoot hij zichtbaar van. Heeft alleen 'vriend' JW ermee verloren.
Ik verbaas me daar in elke RLS over hoe vreemd mensen kunnen eten.quote:Op woensdag 1 februari 2023 18:56 schreef lojanda het volgende:
Wat hebben ze toch allemaal een rara eetgewoonten.. overal gooien ze mayo en curry op . GJ zie je zijn slavink in hele kleine stukjes snijden en daar een dot mayo weer op en dan eten met een lepel.. dat doen trouwens de meesten daar eten met een lepel, of ze nou rijst macaroni of aardappelen hebben, ze scheppen met een lepel alles naar binnen.
Komt allemaal door die kuur johquote:Op woensdag 1 februari 2023 18:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Redelijk dankbaar ook, dat ze in ieder geval nog wat te vreten heeft. Dom kind
Erik hergebruikt alles toch?? Hij wast zijn kleding maar eens in de twee maanden en dan heb ik het over zijn overhemden broeken sokken en ondergoed.. beetje luchten en dan kan dat gewoon dus waarom dan elke keer wel een nieuwe tandenstoker gebruiken.quote:Op woensdag 1 februari 2023 18:56 schreef pingu66 het volgende:
Erik stopt zijn gebruikte tandenstoker in zijn broekzak.
quote:Op woensdag 1 februari 2023 18:59 schreef Ebinas het volgende:
Het lijkt niet echt, maar toch denk ik bij Esther steeds aan muppet Beaker
Denk door haar afhangende mondhoeken
Zo begon dat stokje ooitquote:Op woensdag 1 februari 2023 18:56 schreef pingu66 het volgende:
Erik stopt zijn gebruikte tandenstoker in zijn broekzak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Droef Droef! Toet! Droef Toet! Toet Toet! Droef!" ~ Rupert
En Sas zit naast hem te glunderenquote:Op woensdag 1 februari 2023 19:01 schreef Ebinas het volgende:
Gedaan met de rust bij de banken.
Isaac zit er nu te blaten
Door zijn rare gedrag heeft ie juist veel krediet verspeeld bij beide kampenquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zo begon dat stokje ooit:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 1 februari 2023 19:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Door zijn rare gedrag heeft ie krediet verspeeld bij beide kampen
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Life's a Bitch"
Ook in 3 minuten zo'n bord vol naar binnen stouwen ....quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:01 schreef lojanda het volgende:
Als ik met een man uit eten zou gaan en die eet dan op de manier als GJ dan was ik al klaar.. wat een afknapper is die man.
[..]
En toch vind ik het een mooie sport.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Belangrijk verschil jaquote:Op woensdag 1 februari 2023 18:55 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Kort hiervoor:
Esther: "Heb je nog die 2 biertjes van ze (Matin) terug gekregen?"
JW: "Ja zeker"
Esther: "Attent van ze"
JW: "Nee, als je 2 biertjes leent moet je ze terugbrengen."
Dat ja!!!quote:Op woensdag 1 februari 2023 18:00 schreef OmaJacky het volgende:
En toch luister ik liever naar Jef met z'n grootspraak en denkt dat hij alles weet en alles kan maar toch niet alles doorheeft hoe t spel gespeeld wordt, dan naar een Ester die alleen maar zeikt en Wanda die d'r vriendje onder de duim probeert te houden ,de Bro's die alleen maar bandjes proberen te maken door mensen te manipuleren, eunice die iedereen zen wil proberen te krijgen.
Tijdens de spelen wil ik er ook wel eens naar kijken. Vind het wel knap, ik doe het ze niet naquote:Op woensdag 1 februari 2023 19:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En toch vind ik het een mooie sport.
Dit is verspringen, niet hoog.quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tijdens de spelen wil ik er ook wel eens naar kijken. Vind het wel knap, ik doe het ze niet na
[..]
Dat zijn de schoenen die hij nu in de loods draagt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is verspringen, niet hoog.
Ja mogen wij niet zienquote:Op woensdag 1 februari 2023 17:38 schreef engine het volgende:
Esther: "Kim heeft Jeff ook al een paar keer geslagen"
Wat doet die daar nog?
Zag je de aasgieren?quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:14 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Lol, tot zover Sasha die als eerste wilde kijken
Dan zal ze zo wel weer flink chagrijnig zijn en zo weer op haar bed liggen.quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:14 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Lol, tot zover Sasha die als eerste wilde kijken
Dat heeft toch geen zin?quote:
quote:
Je lijkt nu sprekend JW.quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:17 schreef engine het volgende:
Oh er is natuurlijk ook weer een nieuwe die entertainmentboekdie pot moet leeg.
Maar mij maakt het niet uitquote:
quote:
Ow jee dit is wel ergquote:
🤢🤮quote:Op woensdag 1 februari 2023 18:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Erik hergebruikt alles toch?? Hij wast zijn kleding maar eens in de twee maanden en dan heb ik het over zijn overhemden broeken sokken en ondergoed.. beetje luchten en dan kan dat gewoon dus waarom dan elke keer wel een nieuwe tandenstoker gebruiken.
quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:26 schreef Harry het volgende:
Iemand heeft zijn een stukje nagel op de tafel laten liggen, en is het kwijt......
Ik denk dat er nog veel meer dingen klaarliggen om te gebruiken.. ze mogen zoveel aanpassen wat ze willen..quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:32 schreef Harry het volgende:
Ik ben wel nieuwsgierig of DIE entertainmentboek al voor het begin van de serie bedacht is geweest. Of dat het tussentijds toegepast is.
Dat hoor je soms ook bij Marciano en Moraima.. zo wordt het op de Antillen uitgesproken..quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:36 schreef Harry het volgende:
En, dat niemand Isaac erop wijst dat hij de lidwoorden verkeerd gebruikt. Of niet gebruikt.
Zo van, "Jongen, je doet dit nu al maanden totaal verkeerd. Straks gaan je kinderen het ook zo doen."
Maar dan moet je je kinderen natuurlijk wel zien......
Ik heb het idee dat hij dit expres doet..quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:36 schreef Harry het volgende:
En, dat niemand Isaac erop wijst dat hij de lidwoorden verkeerd gebruikt. Of niet gebruikt.
Zo van, "Jongen, je doet dit nu al maanden totaal verkeerd. Straks gaan je kinderen het ook zo doen."
Maar dan moet je je kinderen natuurlijk wel zien......
Nee dat denk ik niet..quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:38 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij dit expres doet..
quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:40 schreef lojanda het volgende:
Morgen gaan ze judoën.. geen olie vraagt Mirthehoe wereldvreemd is dat kind eigenlijk??
Er is niet veel gebeurd vandaag behalve de stemming voor manager van de maand. Die was ook niet echt spannend want wisten van te voren al dat het Kenzy zou worden.quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, nog niets terug gelezen maar weinig de moeite waard vandaag zo te zien ?
ben benieuwd of Bern er wat van kanquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:11 schreef Harry het volgende:
Stream 1
Isaac herinnert Erik eraan dat ze een keer gaan judoen.
Erik zegt, dat hij dat na het worstelen met Mirthe heeft gezegd, dat Mirthe geen partij voor hem was, maar Isaac wel.
Ze gaan nu de Judomaand openen.
geen ideequote:Op woensdag 1 februari 2023 20:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze komen niets tekort ... Wat staat er morgen op het menu ?
je hebt me alleen gelatenquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt me alleen gelaten
met GJ
en Wanda
en Kenzi![]()
![]()
ik denk dat het wel meevaltquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
[..]
Van 'beste maten'
Naar 'een gebiedsverbod'
De afstand kon niet groterquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat het wel meevalt
ze hebben elkaar ook nodig
jammer dat ze de hele tijd zit te bulkenquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:45 schreef engine het volgende:
Het ziet er wel professioneel uit![]()
[ afbeelding ]
Geluid uit genotquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
jammer dat ze de hele tijd zit te bulken
Worstelenquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:11 schreef Harry het volgende:
Stream 1
Isaac herinnert Erik eraan dat ze een keer gaan judoen.
Erik zegt, dat hij dat destijds na het worstelen met Mirthe heeft gezegd, dat Mirthe geen partij voor hem was, maar Isaac wel.
Isaac lacht er een beetje om, maar Erik zal alles geven.....
Ze gaan nu de Judomaand openen.
Geen managerquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:47 schreef greysbones het volgende:
Tiano is nog nooit zo lang beneden geweest
quincyquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:54 schreef Kakadylo het volgende:
Besefte me zojuist weer dat Jeff de enige (!) daar is die de dictatoriale macht heeft gehad om één iemand weg te sturen
De dieven, en degene die niks doet.quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:51 schreef Judiwi het volgende:
O jee JW is nijdig. Rupie, imaddidin en Moraima moeten eruit.
Van de mensen nog daarquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
quincy
maar die is zelf daarna naar huis gegaan
JW moet zelf eens wat gaan doen in plaats vanaf zijn troon zitten neulenquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:55 schreef Harry het volgende:
[..]
De dieven, en degene die niks doet.
Dat zegt hij al lange tijd.
dat was 2 a 3 weken geleden ook een natte scheetquote:
Jeff heeft afgedaan bij JW en noemt hem zelfs passéquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat was 2 a 3 weken geleden ook een natte scheet
@Hoempah @DGK_Tegengasquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:59 schreef woxxel het volgende:
Is er een opname van jw die er achter komt dat jeff anders heeft gestemd? @:DGK
?
beter dan constant als schaap achter de grote leider aanlopenquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:00 schreef Kakadylo het volgende:
Echt een serieus domme actie van Jeff
En kamer 1 moet kapotquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:59 schreef Harry het volgende:
Stream 1
JW en Babette praten
Van JW mogen het ongeleid projectiel Martin en Mexx er ook uit.
En niets met Mirthe delen..... Want die is niet betrouwbaar.
Een tactische blunder die jou (of indirect via jouw vriendin) zomaar uiteindelijk je kop kan gaan kostenquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
beter dan constant als schaap achter de grote leider aanlopen
Sas werkt in Zwolle?quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:03 schreef KinKiJan het volgende:
Esther: "En hebben julie wel toekomst samen?"
Bern: "Jahaa ja"
E: "Is het de bedoeling dat je gelijk samenwoont of eh"
B: "Nou ja wel gewoon samen blijven na dit programma en dan eh elkaar"
E: "Ieder z'n eigen huisje"
B: "Ja ieder z'n eigen huisje dat wel maar wel de relatie voortzetten, dat is wel de bedoeling"
E: "En heeft Sas wel werk?"
B: "Ja die heeft werk, haar werk zit echt, das heel toevallig maar haar werk zit om de hoek bij mij."
dat is dan maarzoquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Een tactische blunder die jou (of indirect via jouw vriendin) zomaar je kop kan gaan kosten
Dan had ie wederom op JW moeten stemmenquote:
Als iemand een tijdstip en stream heeft wil ik wel even zoeken ....quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:59 schreef woxxel het volgende:
Is er een opname van jw die er achter komt dat jeff anders heeft gestemd? @:DGK
?
Nou, zo strikt was het niet.quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:05 schreef greysbones het volgende:
Erik wil geen drank meer bij feestjes
Partypooperquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:05 schreef greysbones het volgende:
Erik wil geen drank meer bij feestjes
Is er ook een filmpje van de uitbarsting van Kim of was dat niet on stream? Ik heb je 2 filmpjes gekeken uit het filmpjestopic wel al gekeken.quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Als iemand een tijdstip en stream heeft wil ik wel even zoeken ....
dat wil hij welquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:07 schreef Harry het volgende:
[..]
Nou, zo strikt was het niet.
Alsof Erik dat nu af gaat dwingen.
Drie is ook genoeg lijkt mequote:Op woensdag 1 februari 2023 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat wil hij wel
of niet meer dan 3
ik drink nietquote:
Nee, was niet op stream volgens mij ....quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:08 schreef Deisyy het volgende:
Is er ook een filmpje van de uitbarsting van Kim of was dat niet on stream?
Ik heb je 2 filmpjes gekeken uit het filmpjestopic wel al gekeken.
Jammerquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, was niet op stream volgens mij ....
Gooi er alcohol in en mensen hebben geen grens meerquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik drink niet
maar er zijn er genoeg die meer drinken
en wie is Erik om te verbieden dat ze meer als 3 te drinken
Gooi er alcohol in en er komt bonjequote:Op woensdag 1 februari 2023 21:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Gooi er alcohol in en mensen hebben geen grens meer
ook niet helemaal waarquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Gooi er alcohol in en mensen hebben geen grens meer
Totale censuurquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, was niet op stream volgens mij ....
Die blijf ook doorzeveren om niks.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die blijf ook doorzeveren om niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |