Ook in 3 minuten zo'n bord vol naar binnen stouwen ....quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:01 schreef lojanda het volgende:
Als ik met een man uit eten zou gaan en die eet dan op de manier als GJ dan was ik al klaar.. wat een afknapper is die man.
quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zo begon dat stokje ooit:
En toch vind ik het een mooie sport.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Belangrijk verschil jaquote:Op woensdag 1 februari 2023 18:55 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Kort hiervoor:
Esther: "Heb je nog die 2 biertjes van ze (Matin) terug gekregen?"
JW: "Ja zeker"
Esther: "Attent van ze"
JW: "Nee, als je 2 biertjes leent moet je ze terugbrengen."
Dat ja!!!quote:Op woensdag 1 februari 2023 18:00 schreef OmaJacky het volgende:
En toch luister ik liever naar Jef met z'n grootspraak en denkt dat hij alles weet en alles kan maar toch niet alles doorheeft hoe t spel gespeeld wordt, dan naar een Ester die alleen maar zeikt en Wanda die d'r vriendje onder de duim probeert te houden ,de Bro's die alleen maar bandjes proberen te maken door mensen te manipuleren, eunice die iedereen zen wil proberen te krijgen.
Tijdens de spelen wil ik er ook wel eens naar kijken. Vind het wel knap, ik doe het ze niet naquote:Op woensdag 1 februari 2023 19:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En toch vind ik het een mooie sport.
Dit is verspringen, niet hoog.quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tijdens de spelen wil ik er ook wel eens naar kijken. Vind het wel knap, ik doe het ze niet na
quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zo begon dat stokje ooit:
Dat zijn de schoenen die hij nu in de loods draagt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is verspringen, niet hoog.
Ja mogen wij niet zienquote:Op woensdag 1 februari 2023 17:38 schreef engine het volgende:
Esther: "Kim heeft Jeff ook al een paar keer geslagen"
Wat doet die daar nog?
Zag je de aasgieren?quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:14 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Lol, tot zover Sasha die als eerste wilde kijken
Dan zal ze zo wel weer flink chagrijnig zijn en zo weer op haar bed liggen.quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:14 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Lol, tot zover Sasha die als eerste wilde kijken
Dat heeft toch geen zin?quote:
quote:
Je lijkt nu sprekend JW.quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:17 schreef engine het volgende:
Oh er is natuurlijk ook weer een nieuwe die entertainmentboekdie pot moet leeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |