Ik vind het ook geen aantrekkelijke vrouwquote:
Niet zo boos kijken altijdquote:Op woensdag 1 februari 2023 23:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Uurfilmpjes gaan traag, tot 1200 uur staat zo online maar skip de rest ...
Klopt. Heug mij dat als de dag van gisteren.quote:Op woensdag 1 februari 2023 23:24 schreef mangalie het volgende:
Tanja BB was 2005 ff snel gegoogled...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik hoor Bep over combinaties met klaverjassen, denk dat ze nu naar bed gaan![]()
Beter had het programma vijf maanden geduurd met een prijzenpot van 250k ofzo en dan the grande finale op 1-1quote:Op donderdag 2 februari 2023 01:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik mis de tijd dat er vaak nog laat mensen op stream waren, waaronder Jeff en anderen, lol maken, praten. Streamers hadden genoeg te posten in de COS.
Tegenwoordig liggen ze allemaal al vroeg op 1 oor, tenminste, dat is wat wij te zien krijgen.
Als ze zo doorgaan, brand dit programma als een nachtkaars uit. Boksen, judo, sporten, kaarten en kezen hebben we nu wel gezien!! En een voorspelbare managersverkiezing met weer iemand uit kamer 3, onder leiding van Isaac.
Eens, ik denk dat we na een half jaar de meesten wel zat zijn., Niemand heeft nog wat te vertellen, alleen roddelen en praten over eliminaties, die we ook niet krijgen, omdat er steeds iemand vrijwillig weg loopt (wat ik me eigenlijk wel kan voorstellen)quote:Op donderdag 2 februari 2023 01:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Beter had het programma vijf maanden geduurd met een prijzenpot van 250k ofzo en dan the grande finale op 1-1
Die zijn gewoon gehersenspoeld en weten zelf niet eens meer dat ze spelletjes aan het spelen zijn aan die tafels. Dat gaat zonder nadenken. Het is een soort aangeleerde dwang.quote:Op donderdag 2 februari 2023 01:18 schreef Flow3r het volgende:
Ik hoop dat ze bewoners het op een gegeven moment zelf zo zat zijn om steeds maar weer te moeten kaarten en spelletjes te moeten spelen dat ze er vanzelf mee stoppen
Zo kun je ook meerdere seizoenen produceren waarnaar uit te kijken en zit het tempo erin met amper vrijwillige vertrekkersquote:Op donderdag 2 februari 2023 01:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eens, ik denk dat we na een half jaar de meesten wel zat zijn., Niemand heeft nog wat te vertellen, alleen roddelen en praten over eliminaties, die we ook niet krijgen, omdat er steeds iemand vrijwillig weg loopt (wat ik me eigenlijk wel kan voorstellen)
Slaapstreams op beide streams om ontopic te blijven. Steeds vroeger in bed en later eruit om de tijd vol te maken.
Mijn streams doen het wel, stream 1 een slapende Wanda, stream 2 Martin in slaapstandquote:
Eerder zorgde je dan dat je op tijd de stream aanhad, nu boeit het me niet eens meer, simpele kutspelletjes. Ze zitten langer op de kamer, dan die spelletjes duren.quote:Op donderdag 2 februari 2023 01:21 schreef freaky40 het volgende:
Verwacht straks trouwens wel iets van een opdracht. Lousy verdienopdracht ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |