Maar een heleboel dus ook nietquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook niet helemaal waar
er zijn ook mensen die gewoon stoppen als ze genoeg hebben gehad
het boeit mij ook nietquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar een heleboel dus ook niet
Mij prima want zet jezelf maar voor schut
Als je daar zit drie biertjes nemen en vervolgens achteroverleunenquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
het boeit mij ook niet
gewoon drank erin
hebben wij wat te kijken
ik drink nietquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je daar zit drie biertjes nemen en vervolgens achteroverleunen
ja ze zitten te kezen en dartenquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:24 schreef Deisyy het volgende:
Doen jullie streams het wel?
De mijne blijft maar draaien
Veel leuker voor de streamersquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar een heleboel dus ook niet
Mij prima want zet jezelf maar voor schut
Dan mis ik gelukkig niet veelquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja ze zitten te kezen en darten
Na Mexx en Martinquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
precies
dus erik lekker naar huis
Met Mexx en Martinquote:
en doordeweeks wel?? Ik zie ze elke dag biertjes wegtikken. En 2 met alcohol eenheden per dag ben je alcoholistquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:05 schreef greysbones het volgende:
Erik wil geen drank meer bij feestjes
Ze even weer aangezet, en geen problemen.quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:24 schreef Deisyy het volgende:
Doen jullie streams het wel?
De mijne blijft maar draaien
hebben ze van hun zakgeld gehaaldquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:33 schreef schizolientje het volgende:
[..]
en doordeweeks wel?? Ik zie ze elke dag biertjes wegtikken. En 2 met alcohol eenheden per dag ben je alcoholist
ik heb ook moeite streams op te startenquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze even weer aangezet, en geen problemen.
Kratjes lijken ook niet leeg te gaan...quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:33 schreef schizolientje het volgende:
[..]
en doordeweeks wel?? Ik zie ze elke dag biertjes wegtikken. En 2 met alcohol eenheden per dag ben je alcoholist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |