En de shakes.quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:57 schreef greysbones het volgende:
Matin heeft kramp in zijn maag..
misschien door alle pilletjes en poedertjes die hij tot zich neemt de hele dag
Vind het zo’n waanzinquote:
Alarm fase 1 nuquote:Op donderdag 2 februari 2023 08:57 schreef Harry het volgende:
Pas maar op, de Mod's hier schieten in de meest hoge alarmfase als ze het woord BB lezen.
BB is op tv zeer vermakelijk, voor streams kies ik blijvend EJVJL.
Wat is de hoogste ?quote:
1quote:Op donderdag 2 februari 2023 09:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat is de hoogste ?![]()
Iedereen loopt al etend door die loods heen..
Ga ff zitten ofzo
Is ook wel het allermoeilijkste om te makenquote:Op donderdag 2 februari 2023 09:02 schreef FreshFruit het volgende:
Eerlijk is eerlijk de omelet van Mattin zag er prima uit.
Is vrij normale prijs.quote:Op donderdag 2 februari 2023 09:10 schreef Dotteke het volgende:
Janet heeft een kapitaal uit gegeven voor het harsen van haar hele lijf. Koste 65 euo per keer
Nu willen ze zo’n laserding?quote:Op donderdag 2 februari 2023 09:10 schreef Dotteke het volgende:
Janet heeft een kapitaal uit gegeven voor het harsen van haar hele lijf. Koste 65 euo per keer
Hoe moeilijk het was in het begin om geld uit de pot te geven zo makkelijk denken ze er nu overquote:Op donderdag 2 februari 2023 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nu willen ze zo’n laserding?
Ook onzin.
Zitten er geen supplementen voor de bros bij deze maand?quote:Op donderdag 2 februari 2023 09:12 schreef greysbones het volgende:
Isaak zit weer stom te grijnzen
Want die heeft het hele gesprek afgeluisterd
Bizar voor echt luxe dingenquote:Op donderdag 2 februari 2023 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe moeilijk het was in het begin om geld uit de pot te geven zo makkelijk denken ze er nu over
Ze hebben zakken volquote:Op donderdag 2 februari 2023 09:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Zitten er geen supplementen voor de bros bij deze maand?
Kenzy overlegt nu met Isaac om weer iets van de prijzenpot te doen, of dat kanquote:
Ook geen mooie sportieve glijbaan voor in de tuin a 2500?quote:Op donderdag 2 februari 2023 09:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben zakken vol
Voordat ze dat ophebben
Het klimrek is denk ik ingegraven door de FEBO nuquote:Op donderdag 2 februari 2023 09:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook geen mooie sportieve glijbaan voor in de tuin a 2500?
Dat was toch JWs idee?quote:Op donderdag 2 februari 2023 09:15 schreef greysbones het volgende:
Kenzi over de prijzenpot aanbreken voor schoonmaakartikelen
Ja waar kenzi tegen wasquote:
Ieehhh meidquote:Op donderdag 2 februari 2023 09:22 schreef Flow3r het volgende:
Esther : "ik weet niet wat ik verkeerd doe meid "
Wendy : "nou dit dus " en loopt weg
Op rood gaan staan... zal weinig effect hebben denk ikquote:Op donderdag 2 februari 2023 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja waar kenzi tegen was
Dat had ik haar voor de voeten gegooid als ik JW was
Dan moet je van te voren zorgen dat je meer dan 12 mensen mee krijgtquote:Op donderdag 2 februari 2023 09:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Op rood gaan staan... zal weinig effect hebben denk ik
De bro’s willen de touwtjes weer in handen hebbenquote:
Welke gele kaarten?quote:Op donderdag 2 februari 2023 09:16 schreef greysbones het volgende:
Ze wil nu de gele kaarten als buffer voor de prijzenpot gaan gebruiken
Dom
Want dan straf je anderen
Isaak weet dit ook
Die van Mexx Kim djediquote:Op donderdag 2 februari 2023 09:28 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Welke gele kaarten?
Dat speelt heel geen rol meer en dat weten zij ook
Oh de oude, jemig.quote:
Er zal vast nog wel eenquote:Op donderdag 2 februari 2023 09:30 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh de oude, jemig.
Zwak argument van de heren
2 van de 3 al pleite.
En nieuwe zullen er niet komen
Zou voor de verandering wel een keer fijn zijn, maar dan ook dat het echt invloed heeft idd.quote:Op donderdag 2 februari 2023 09:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zal vast nog wel eenkomen
Voor een stompzinnig iets
Mexx nog eenquote:Op donderdag 2 februari 2023 09:32 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zou voor de verandering wel een keer fijn zijn, maar dan ook dat het echt invloed heeft idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |