Ook geen mooie sportieve glijbaan voor in de tuin a 2500?quote:Op donderdag 2 februari 2023 09:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben zakken vol
Voordat ze dat ophebben
Het klimrek is denk ik ingegraven door de FEBO nuquote:Op donderdag 2 februari 2023 09:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook geen mooie sportieve glijbaan voor in de tuin a 2500?
Dat was toch JWs idee?quote:Op donderdag 2 februari 2023 09:15 schreef greysbones het volgende:
Kenzi over de prijzenpot aanbreken voor schoonmaakartikelen
Ja waar kenzi tegen wasquote:
Ieehhh meidquote:Op donderdag 2 februari 2023 09:22 schreef Flow3r het volgende:
Esther : "ik weet niet wat ik verkeerd doe meid "
Wendy : "nou dit dus " en loopt weg
Op rood gaan staan... zal weinig effect hebben denk ikquote:Op donderdag 2 februari 2023 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja waar kenzi tegen was
Dat had ik haar voor de voeten gegooid als ik JW was
Dan moet je van te voren zorgen dat je meer dan 12 mensen mee krijgtquote:Op donderdag 2 februari 2023 09:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Op rood gaan staan... zal weinig effect hebben denk ik
De bro’s willen de touwtjes weer in handen hebbenquote:
Welke gele kaarten?quote:Op donderdag 2 februari 2023 09:16 schreef greysbones het volgende:
Ze wil nu de gele kaarten als buffer voor de prijzenpot gaan gebruiken
Dom
Want dan straf je anderen
Isaak weet dit ook
Die van Mexx Kim djediquote:Op donderdag 2 februari 2023 09:28 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Welke gele kaarten?
Dat speelt heel geen rol meer en dat weten zij ook
Oh de oude, jemig.quote:
Er zal vast nog wel eenquote:Op donderdag 2 februari 2023 09:30 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh de oude, jemig.
Zwak argument van de heren
2 van de 3 al pleite.
En nieuwe zullen er niet komen
Zou voor de verandering wel een keer fijn zijn, maar dan ook dat het echt invloed heeft idd.quote:Op donderdag 2 februari 2023 09:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zal vast nog wel eenkomen
Voor een stompzinnig iets
Mexx nog eenquote:Op donderdag 2 februari 2023 09:32 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zou voor de verandering wel een keer fijn zijn, maar dan ook dat het echt invloed heeft idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |