Ik kijk niet naar de uitzendingen, de eerste week er mssn 2 gezienquote:Op donderdag 2 februari 2023 01:23 schreef freaky40 het volgende:
In de uitzending maken ze er nog wat van door een soort van soap van te maken met echte mensen, maar maak er dan gewoon Utopia 3.0 van. Daar gebeurde meer op een dag dan daar.
gewoon later op de avond, bijv. 10 uur en dan idd alles of zoa goed als alles gewoon laten zien.quote:Op donderdag 2 februari 2023 01:33 schreef Kakadylo het volgende:
Ga je de straat op dan kennen maar weinigen EJVJL maar vervolgens wel 900k pakken terwijl Utopia of BB de 100k niet eens haalt. In theorie kunnen ze het zelfs na tien maanden stoppen. Ben hier eigenlijk het meest benieuwd naar. Totale flop mijns inziens. Zou het ook op een ander tijdslot hebben gegooid en zolang er niets grensoverschrijdend gebeurt het gewoon grotendeels uitzenden. Daarnaast het dusdanig verkopen dat je samenwerkt met bijv. (praat)programma's op je eigen zender.
Qua uitvoering is het wel een tegenvaller maar qua kijkcijfers is het nog steeds erg goed. Er kijken steeds meer mensen ondanks het tijdslot maar veelal niet lineair. Dus ik denk dat je dit soort TV beter on demand kunt aanbieden, maar dat denk ik ook bij BB.quote:Op donderdag 2 februari 2023 01:33 schreef Kakadylo het volgende:
Ga je de straat op dan kennen maar weinigen EJVJL maar vervolgens wel 900k pakken terwijl Utopia of BB de 100k niet eens haalt. In theorie kunnen ze het zelfs na tien maanden stoppen. Ben hier eigenlijk het meest benieuwd naar. Totale flop mijns inziens. Zou het ook op een ander tijdslot hebben gegooid en zolang er niets grensoverschrijdend gebeurt het gewoon grotendeels uitzenden. Daarnaast het dusdanig verkopen dat je samenwerkt met bijv. (praat)programma's op je eigen zender.
ALs er niets op de streams te doen is valt er hier natuurlijk ook niet veel te doenquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kodiiiii![]()
![]()
tis hier ook wat matig savonds
saai
Scheelt wel in het terug lezenquote:Op donderdag 2 februari 2023 06:40 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Was een rustig avondje heb ik gelezen, nou ja het kan niet elke dag feest zijn...![]()
Kijken wat vandaag gaat brengen onder leiding van onze nieuwe manager..
Haha ja dat is waarquote:Op donderdag 2 februari 2023 06:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Scheelt wel in het terug lezen![]()
Ja eens zien hoe ze het gaat doen bij conflicten
Ja dat ook, en wie gaat haar assistentquote:Op donderdag 2 februari 2023 07:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja dat is waar![]()
Ben ik ook wel benieuwd naar en hoe ze leiding gaat geven bij de spelletjes
De bro's denk ik...quote:Op donderdag 2 februari 2023 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat ook, en wie gaat haar assistentzijn
Komen we daar nooit meer van afquote:
Ben er wel bang voor... die gasten willen ten aller tijde een vinger in de pap hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |