Wanda praat als een middelbare scholier die in alles wat ze zegt en doet opzichtig laat blijken dat ze zéér geïnteresseerd isquote:Op dinsdag 31 januari 2023 01:50 schreef Flow3r het volgende:
Wanda nieuwsgierig naar de relaties van jappie
Precies ditquote:Op dinsdag 31 januari 2023 01:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wanda praat als een middelbare scholier die in alles wat ze zegt en doet opzichtig laat blijken dat ze zéér geïnteresseerd is
Als dat jouw vriendin is dan weet je echt wel ruim genoeg en telkens komt die bevestiging weerquote:
Wanda wil niets liever dan. Dat mag toch wel duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 01:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wanda praat als een middelbare scholier die in alles wat ze zegt en doet opzichtig laat blijken dat ze zéér geïnteresseerd is
Zonder al die verrekijkers op haar gericht was het al reeds gebeurdquote:Op dinsdag 31 januari 2023 02:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wanda wil niets liever dan. Dat mag toch wel duidelijk zijn.
Monster Energy en Red Bull vechten elkaar inmiddels de tent uit om Jasper te mogen sponsorenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 02:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zonder al die verrekijkers op haar gericht was het al reeds gebeurd
Blijkbaar laat die Ivor nooit van zich horen ''dus dan zal het wel goed zitten'' heeft K5 gezegdquote:Op dinsdag 31 januari 2023 02:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik kan hier niet langer naar kijken. Heb het gevoel dat ik naar twee pubers van 15 aan het luisteren ben. Trusten
ze kan haar ogen niet van hem afhoudenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 02:07 schreef puzziepie het volgende:
Kirren giechelen bitchen drammen paaien kleineren
Jappie heeft het ook allemaal door en je ziet dat ie er lol in heeft waarbij drank op zulke momenten handig van pas komtquote:Op dinsdag 31 januari 2023 02:07 schreef puzziepie het volgende:
Kirren giechelen bitchen drammen paaien kleineren
Nee , dat toontje en haar non-verbale houding zeggen veelquote:Op dinsdag 31 januari 2023 02:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze kan haar ogen niet van hem afhouden
Als haar vriend daar zou liggen met een of andere vrouw dan zou zij dat ook heel erg normaal vinden al stream kijkendequote:Op dinsdag 31 januari 2023 02:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee , dat toontje en haar non-verbale houding zeggen veel
Jappie zoekt bewust ieder fysiek contact en Wanda weet/voelt dat ook dondersgoedquote:
Echt welquote:Op dinsdag 31 januari 2023 02:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jappie zoekt bewust fysiek contact en Wanda weet/voelt dat ook dondersgoed
Wat een mensquote:Op dinsdag 31 januari 2023 02:17 schreef Flow3r het volgende:
Nou Jap zeg dan dat ZIJ de ideale vrouw is, daar vist ze toch naar
nee voor mij kim met een een laag iq en haar eq komt met vlagen wat haar iq toelaat!quote:Op dinsdag 31 januari 2023 02:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Filmpje van KimD die huilt om Esther. KimD is een lieve meid, met een hoog EQ. Ik had ook even een brok in mijn keel toen ik de podcast van Ester zat te volgen, toen ze vertelde over het moment van de euthanasie .
Kim D heeft een hele grote bek, maar een heel klein hartje, dat siert haar en maakt mijn sympathie voor haar meer en meer.
Een beetje vergelijkbaar met toen KimD Jeff wilde koppelen aan haar zusje. Terwijl ze gewoon haar verliefdheid onderdrukte en hem hiermee zo toch dicht bij huis kon houden. Deze zin klinkt wat gek maar zij zat dus in een relatie en dan denk je raar.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 02:18 schreef puzziepie het volgende:
Wanda wil iemand voor Jappie vinden ... want dat kan hij zelf niet ... maar vooral omdat ze dan denkt de controle te hebben
Erg eigenlijk welquote:Op dinsdag 31 januari 2023 02:24 schreef Flow3r het volgende:
Hij moet ook naar bed want stel je voor dat hij daar nog even blijft liggen, dan kan ie zomaar bij Wendy in bed kruipen
Ja!!quote:Op dinsdag 31 januari 2023 02:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Een beetje vergelijkbaar met toen KimD Jeff wilde koppelen aan haar zusje. Terwijl ze gewoon haar verliefdheid onderdrukte en hem hiermee toch dicht bij huis kon houden. Deze zin klinkt wat gek maar ze zat dus in een relatie en dan denk je raar.
Een belangrijke toevoeging jaquote:Op dinsdag 31 januari 2023 02:22 schreef Thorelf het volgende:
[..]
nee voor mij kim met een een laag iq en haar eq komt met vlagen wat haar iq toelaat!
Ik hoop dat hij het doet, alleen voor Wendy vind ik het dan wel weer sneuquote:Op dinsdag 31 januari 2023 02:34 schreef Flow3r het volgende:
ze wil gewoon zeker weten dat ie niet bij Wendy in bed kruipt
'Ik ben ook verliefd op jou, dus als je bij een andere vrouw ligt doet me dat pijn'quote:Op dinsdag 31 januari 2023 02:34 schreef Flow3r het volgende:
ze wil gewoon zeker weten dat ie niet bij Wendy in bed kruipt
Hij doet er net zo hard aan meequote:Op dinsdag 31 januari 2023 02:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Please Wanda, laat die knul met rust. Hij is jou geen enige verantwoording schuldig! Jij hebt een vent thuis, denk daar maar eens over na
Hij is verliefd, kan het hem niet helemaal kwalijk nemen. Zij geeft hem hoop en voedt zijn gevoelens.quote:
Ze houden elkaar in stand , Hij is niet onschuldigquote:Op dinsdag 31 januari 2023 02:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij is verliefd, kan het hem niet helemaal kwalijk nemen. Zij geeft hem hoop en voedt zijn gevoelens.
Verrekquote:Op dinsdag 31 januari 2023 02:36 schreef Flow3r het volgende:
dikke vette muis in de keuken
[ afbeelding ]
Zeker niet, maar hij is vrijgezel en Wanda niet. Zij heeft thuis iemand zitten die haar vertrouwd en waar ze tot op zekere hoogte misbruik van maaktquote:Op dinsdag 31 januari 2023 02:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze houden elkaar in stand , Hij is niet onschuldig
Als je in een relatie zit dan zou ik sowieso nooit deelnemen want egoïstische keuze en links- of rechtsom negatief voor beidenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 02:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zeker niet, maar hij is vrijgezel en Wanda niet. Zij heeft thuis iemand zitten die haar vertrouwd en waar ze tot op zekere hoogte misbruik van maakt
Jappie kruipt in zijn eigen bed
Sommigen zouden zeggen, als je een goede relatie hebt, moet dat kunnen. Ik zeg, als je een goede relatie hebt, wil je niet een half jaar, een jaar zonder elkaar, zonder elkaar te zien te spreken. Moet er niet aan denken!quote:Op dinsdag 31 januari 2023 02:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je in een relatie zit dan zou ik sowieso nooit deelnemen want egoïstische keuze en links- of rechtsom negatief voor beiden
Jappie heeft zelf vaak geroepen dat Wanda en hij een vriendschap met elkaar hebben , dat hij haar oprecht mag en het zelfs vervelend vond dat de mensen 'buiten' er wat anders van makenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 02:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zeker niet, maar hij is vrijgezel en Wanda niet. Zij heeft thuis iemand zitten die haar vertrouwd en waar ze tot op zekere hoogte misbruik van maakt
Jappie kruipt in zijn eigen bed
Wesley had een vriendin, Imadidin had een vriendin, Isaac heeft een vriendin, Bert was getrouwdquote:Bij de mannen kan ik er geen eentje opnoemen die de loods inging terwijl thuis een vriendin!
Het was weer een heerlijk avondjequote:Op dinsdag 31 januari 2023 03:38 schreef engine het volgende:
Het was weer gezellig zeuren over Wanda
Allemaal vertrokken of een nieuwe relatie aangegaan dusquote:Op dinsdag 31 januari 2023 03:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Wesley had een vriendin, Imadidin had een vriendin, Isaac heeft een vriendin, Bert was getrouwd
Mooizoquote:
ZOu nog maar niet te hard juichen, ze kan nog anders besluitenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 06:29 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen.....
Vandaag is de dag dat ik Kim Kont uitzwaaien mag....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee gaat ze niet doen.... ze gaat echt..quote:Op dinsdag 31 januari 2023 06:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOu nog maar niet te hard juichen, ze kan nog anders besluiten
Gaat er wel weer een stukje vuurwerk uit de loodsquote:Op dinsdag 31 januari 2023 06:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nee gaat ze niet doen.... ze gaat echt..
Ik geloof het pas als ik het zie....en ik zit er klaar voor om het te zienquote:Op dinsdag 31 januari 2023 06:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nee gaat ze niet doen.... ze gaat echt..
Ja dat is waar... maar er staat altijd wel weer een op die voor vuurwerk kan zorgen...quote:Op dinsdag 31 januari 2023 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat er wel weer een stukje vuurwerk uit de loods
Laila gaf vuurwerk, Kimw en KimD twee zijn er al uit
Zie dat bji die andere dames nog niet zo gebeurenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 06:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat is waar... maar er staat altijd wel weer een op die voor vuurwerk kan zorgen...
Nou Dot, ik zie nog wel een paar dames die voor opschudding kunnen zorgen... ik vond de opschudding die Kim K bracht wel erg heftig met haar dood verwensingen... dat hoeft voor mij niet meer..quote:Op dinsdag 31 januari 2023 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie dat bji die andere dames nog niet zo gebeuren
Ben wel van mening dat niemand onmisbaar is.
Er zal zoals je zegt wel weer iets voor terug komen.
Maar het was wel een dame die duidelijk van zich liet horen
Lief dat je ook zorgen hebt over Wandaquote:Op dinsdag 31 januari 2023 07:24 schreef R0T29 het volgende:
Ik ben vooral benieuwd hoe Wanda dit verder vol gaat houden. Ze heeft alleen nog maar Kenzi, die meer naar Mirthe trekt en Jappie, waarvan ze juist afstand wilde nemen.
Mogge...quote:Op dinsdag 31 januari 2023 07:38 schreef danaqui het volgende:
[..]
2de keer al ze is net ookal geweest.
Mogge![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 07:27 schreef engine het volgende:
[..]
Lief dat je ook zorgen hebt over Wandamaar het is een sterke en sociale meid dus komt vast goed.
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 07:38 schreef danaqui het volgende:
[..]
2de keer al ze is net ookal geweest.
Mogge![]()
Ja ddww...quote:Op dinsdag 31 januari 2023 07:41 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Gewoon twee keer douchen achter elkaar. Going out in style
doet hij al vanaf het begin. Ik heb nog nooit eerder een rls meegemaakt dat er zoveel camerabewustzijn is geweest. Plus en public praten over de productie/regiequote:Op dinsdag 31 januari 2023 07:49 schreef Frummelie het volgende:
Isaac zit vaak naar de stand van de camera's te kijken valt me steeds vaker op..
Niet echt zorgen...meer een soort van leedvermaakquote:Op dinsdag 31 januari 2023 07:27 schreef engine het volgende:
[..]
Lief dat je ook zorgen hebt over Wandamaar het is een sterke en sociale meid dus komt vast goed.
De buren kunnen er ook wat vanquote:Op dinsdag 31 januari 2023 07:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
doet hij al vanaf het begin. Ik heb nog nooit eerder een rls meegemaakt dat er zoveel camerabewustzijn is geweest. Plus en public praten over de productie/regie
Ja maar ook net of hij iets wil zeggen maar even controleert of het wel kan... beetje vaag.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 07:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
doet hij al vanaf het begin. Ik heb nog nooit eerder een rls meegemaakt dat er zoveel camerabewustzijn is geweest. Plus en public praten over de productie/regie
Dat hoeft voor mij ook niet, ik zie weinig dames ja Kim D maar verder niet echtquote:Op dinsdag 31 januari 2023 07:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou Dot, ik zie nog wel een paar dames die voor opschudding kunnen zorgen... ik vond de opschudding die Kim K bracht wel erg heftig met haar dood verwensingen... dat hoeft voor mij niet meer..
Ik dacht al wat een koele reactie...quote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano : Waarom ben je niet blij?
KimK : Omdat ik een zin lees, waarvan ik denk ...... what the ..
Marciano : Ik zal het uitleggen.
Traantjes bij KimK.
Nog even en we zijn van 1 van de fluisterfeeksen verlostquote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Nog meer gefluister ... en de febo is de ruisonderdrukking weer eens kwijt.
Nog een laatste wipjequote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:23 schreef Dotteke het volgende:
Dikke knuffelerij tussen Marciano en KimW
Knap dat jij nog dingen verstaat er vanquote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Nog meer gefluister ... en de febo is de ruisonderdrukking weer eens kwijt.
Wel waar. De hele cos zit er klaar voorquote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Ik moet er ook goed uitzien, m'n bakkes komt op tv straks ... Kim verlaat EJVJL, iedereen zit gekluisterd aan de buis.
[ afbeelding ]
Misschien bedenkt Kim zich dan toch nogquote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:36 schreef Dotteke het volgende:
En nog maar eens kusjes geven, die Marciano is weer helemaal in to kimlulletje rozenwater en weer kusjes
Ze lijkt heel blij weg te gaan, maar je weet het nooit zeker tot ze echt weg zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:37 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien bedenkt Kim zich dan toch nog
toch vind ik dat niet vreemd. Ze hebben daar een aantal maanden in een relatie gezeten en nu gaat er een van de twee de loods uit.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:36 schreef Dotteke het volgende:
En nog maar eens kusjes geven, die Marciano is weer helemaal in to kimlulletje rozenwater en weer kusjes
Nee ik ook niet. Hopelijk kan ik de eliminatie vanmiddag wel zienquote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze lijkt heel blij weg te gaan, maar je weet het nooit zeker tot ze echt weg zijn.
Ga het vertrek waarschijnlijk niet zien
IK vind het wel vreemd, dat je elkaar even knuffelt dan bij het weggaan vind ik wel normaal.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:38 schreef Verida het volgende:
[..]
toch vind ik dat niet vreemd. Ze hebben daar een aantal maanden in een relatie gezeten en nu gaat er een van de twee de loods uit.
Die is denk ik vanmiddag niet, zeker nu niet nu er een uitgaat denk ikquote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:39 schreef engine het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Hopelijk kan ik de eliminatie vanmiddag wel zien
Wanda eerder al om mascara, Marciano al om zalfquote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:44 schreef Frummelie het volgende:
Bedelkenzy vraagt om een shirtje van Kim K
Zou de dan toch eerder gaan dan 11 uurquote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano : Kom Kim, anders red je het niet..
Ze moeten blijkbaar eerst nog in de tuin wandelen... oh nee, ze moet eerst nog mutsen zegt ze.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou de dan toch eerder gaan dan 11 uur
Ja dat hoorde ik....quote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wanda eerder al om mascara, Marciano al om zalf
11.00 was de planning.... ze wil nog van alles doen.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou de dan toch eerder gaan dan 11 uur
Ja ik hoor het net nog even een spelletje ook doenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
11.00 was de planning.... ze wil nog van alles doen
Ja..quote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik hoor het net nog even een spelletje ook doen
Wie niet?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:50 schreef Deisyy het volgende:
Marciano is blij als de patiënt straks opgerot is.
Ze maakt nog even een peukje. Niet denken laat maar liggen voor de anderen ik kan straks roken wat ik wilquote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:49 schreef Deisyy het volgende:
Kim W is blij dat ze de huzarensalade niet meer hoeft te eten, eet ze nooit, vindt ze echt vreselijk.
Ik heb ook het idee dat hij er zo overheen is...quote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:50 schreef Deisyy het volgende:
Nou hij zit bijna aan haar vastgeplakt vanmorgen.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:50 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb het vanmorgen niet gezien, maar hij is nu afstandelijk, zoekt geen oogcontact met haar.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou hij zit bijna aan haar vastgeplakt vanmorgen.
Mexxx blijft gewoon nog hoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:54 schreef Silves het volgende:
Wat een heugelijke dag vandaag..het verwaand verwend en veeleisende tokkie pleiten!!
Hij blijft nog lekker in haar buurt tot ze daadwerkelijk de poort uitlooptquote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:50 schreef Deisyy het volgende:
O ze hebben al heel wat afgeknuffelt en gezoend. Hij heeft haar ook een brief gegevenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het vanmorgen niet gezien, maar hij is nu afstandelijk, zoekt geen oogcontact met haar.
Nou die rolt er ook wel uit als hij bij haar isquote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij blijft nog lekker in haar buurt tot ze daadwerkelijk de poort uitloopt![]()
hij zal willen voorkomen dat er nog een domme opmerking ofzoiets uitrolt bij Kim
Ontslag briefquote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ze hebben al heel wat afgeknuffelt en gezoend. Hij heeft haar ook een brief gegeven
Die was niet naar mevrouw's zin toch?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ze hebben al heel wat afgeknuffelt en gezoend. Hij heeft haar ook een brief gegeven
hij is al wat meer afstandelijk sinds dat feestje. Hij tolereert haar nog, maar ook gisteren liet hij het zich allemaal een beetje aanleunen, ging niet echt op haar gezoen en geknuffel in.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het vanmorgen niet gezien, maar hij is nu afstandelijk, zoekt geen oogcontact met haar.
Er stond een zinnetje in, maar wat voor zinnetje geen ideequote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die was niet naar mevrouw's zin toch?
Ik denk dat hij het goed af wil sluiten.
Marciano vraagt waar ze wil hangen op het hek.
Die indruk krijg ik ook van Marciano, dat hij het zichzelf aan laat leunen omdat hij toch weet dat ze bijna weg is.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:57 schreef Verida het volgende:
[..]
hij is al wat meer afstandelijk sinds dat feestje. Hij tolereert haar nog, maar ook gisteren liet hij het zich allemaal een beetje aanleunen, ging niet echt op haar gezoen en geknuffel in.
Ontslagbrief?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Fritsiequote:
Huh, pooltafel? Is daar voor gestemd?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:02 schreef Silves het volgende:
Vandaag de stelling van Bep..100 a 150 euro voor kleren, voor het 6 maanden feest..iedereen gaat mee behalve Erik..iedereen die hem geholpen heeft met op groen staan voor zijn pooltafel..ja de egotripper zei ik heb genoeg kleren.
Ik ookquote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:00 schreef R0T29 het volgende:
Heerlijk filosofisch gesprek tussen Erik en Martin over het ontstaan van het heelal, kwantumfysica en zo. Ik hou ervan
Biljarttafel toch?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:02 schreef Silves het volgende:
Vandaag de stelling van Bep..100 a 150 euro voor kleren, voor het 6 maanden feest..iedereen gaat mee behalve Erik..iedereen die hem geholpen heeft met op groen staan voor zijn pooltafel..ja de egotripper zei ik heb genoeg kleren.
Biljarttafel, drie op rood de rest op groenquote:
dat is toch zijn goed recht?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:02 schreef Silves het volgende:
Is best wel zwaar ..quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:05 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja een biljart tafel..heeft hij gisteren in het centraal gegooid..
Gelukkig is het een kleintje.quote:
Die stemming heb ik gemistquote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Biljarttafel, drie op rood de rest op groen
Ah, die had ik idd gemist, straks even terugkijkenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:05 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja een biljart tafel..heeft hij gisteren in het centraal gegooid..
Ook nog een kindermodel zei de hebberd..quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:07 schreef D. het volgende:
[..]
Die stemming heb ik gemist
En jammer dat het geen pooltafel is. Denk dat dat voor de groep leuker is, en gok dat de helft daar denkt dat een biljarttafel een pooltafel is
Scheelt 6 gaten toch?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:07 schreef D. het volgende:
[..]
Die stemming heb ik gemist
En jammer dat het geen pooltafel is. Denk dat dat voor de groep leuker is, en gok dat de helft daar denkt dat een biljarttafel een pooltafel is
Hebbert zou hij zijn als hij iets had gevraagd wat alleen door hem gebruikt zou kunnen worden.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:09 schreef Silves het volgende:
[..]
Ook nog een kindermodel zei de hebberd..
Detail.quote:
Vanaf dag 1 is hij aan het azen op deze tafel..samen met JW.het gaat erom dat hij de kleren niet gunt aan andere.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:10 schreef Verida het volgende:
[..]
Hebbert zou hij zijn als hij iets had gevraagd wat alleen door hem gebruikt zou kunnen worden.
Laat Erik maar een berg ondergoed kopen.. dan hoeft hij z'n bambooshit niet meer uit te laten waaien...quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:02 schreef Silves het volgende:
Echt hoor .. eigenlijk zou het me niet moeten verbazen ...maar dat heb ik soms welquote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:38 schreef Verida het volgende:
[..]
toch vind ik dat niet vreemd. Ze hebben daar een aantal maanden in een relatie gezeten en nu gaat er een van de twee de loods uit.
Hij wil een kindermodel? Zodat Eunice er ook bij kan?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:09 schreef Silves het volgende:
[..]
Ook nog een kindermodel zei de hebberd..
Is goedkoper.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:13 schreef D. het volgende:
[..]
Hij wil een kindermodel? Zodat Eunice er ook bij kan?
ik vind het niet zo vreemd dat hij vanaf het begin aan het azen is op een pool/biljartafel.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:11 schreef Silves het volgende:
[..]
Vanaf dag 1 is hij aan het azen op deze tafel..samen met JW.het gaat erom dat hij de kleren niet gunt aan andere.
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt hoor .. eigenlijk zou het me niet moeten verbazen ...maar dat heb ik soms wel![]()
Ik vind het vrij normaal dat hij de laatste uren van haar verblijf nog zoveel mogelijk met haar wil zijn, haar wil knuffelen en kussen. Ze hebben bijna een half jaar met elkaar in die loods gewoond ,verliefd geworden en lief (en vooral leed) met elkaar gedeeld , dat het anders is gelopen was imo te verwachten.
Kim heeft de juiste beslissing gemaakt . Ze geven om elkaar en weten dat ze elkaar de komende maanden niet meer gaan zien. Logisch dat ze nog met elkaar willen doorbrengen . Marciano is gek met haar en gaat haar missen , maar dat kan niet want dan ben je een lulletje rozenwater
die had de geweldige manager Jeff geregeld.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:15 schreef D. het volgende:
[..]
Net als die voetbaltafel ja, maar da’s ook geen gezicht
10:00 uur volgens mijquote:
Je mist een belangrijk detail, Marciano is redelijk afstandelijk...quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt hoor .. eigenlijk zou het me niet moeten verbazen ...maar dat heb ik soms wel![]()
Ik vind het vrij normaal dat hij de laatste uren van haar verblijf nog zoveel mogelijk met haar wil zijn, haar wil knuffelen en kussen. Ze hebben bijna een half jaar met elkaar in die loods gewoond ,verliefd geworden en lief (en vooral leed) met elkaar gedeeld , dat het anders is gelopen was imo te verwachten.
Kim heeft de juiste beslissing gemaakt . Ze geven om elkaar en weten dat ze elkaar de komende maanden niet meer gaan zien. Logisch dat ze nog met elkaar willen doorbrengen . Marciano is gek met haar en gaat haar missen , maar dat kan niet want dan ben je een lulletje rozenwater
Maar dat was een foutje geloof ikquote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:16 schreef Verida het volgende:
[..]
die had de geweldige manager Jeff geregeld.
Ik lees toch echt iets andersquote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Je mist een belangrijk detail, Marciano is redelijk afstandelijk...
Ik reageerde op wat er werd gezegdquote:
Ik vind het ook niet raar, ik zou het wel raar vinden als hij haar ineens had laten vallen en niet meer naar haar omgekeken had. Hij geeft om haar door alles wat ze de afgelopen maanden samen hebben gedeeld.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
We hebben een verschillende mening... en dat mag..quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik reageerde op wat er werd gezegd
en daarnaast zie ik ze ook samen , ik zag ze net kussen, knuffelen ,relaxt met elkaar de spullen inpakken en kletsen.
.Zij hebben hun eigen manier ,ik zie het probleem niet.
Wat een nare beschuldigingquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:27 schreef Frummelie het volgende:
Wat zegt Babette nou... dat m'n voorbeeld weg gaat of zoiets..
Ik wist even niet wat ik hoorde...quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:37 schreef juul. het volgende:
[..]wat een kwijl, die kan je ook niet meer serieus nemen
Ik ben nooit zo knuffelig met mijn ex geweest, zelfs niet na een huwelijke van 12,5 jaar en een paar kinderenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet raar, ik zou het wel raar vinden als hij haar ineens had laten vallen en niet meer naar haar omgekeken had. Hij geeft om haar door alles wat ze de afgelopen maanden samen hebben gedeeld.
Wat ik soms zo jammer vind is dat wij gedrag van mensen be/veroordelen vanuit onze eigen verwachtingenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
We hebben een verschillende mening... en dat mag..
Maar niet iedereen is hetzelfdequote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo knuffelig met mijn ex geweest, zelfs niet na een huwelijke van 12,5 jaar en een paar kinderen
Maar dat wil natuurlijk dan niet zeggen dat iemand die wel knuffelig is dan raar genoemd kan wordenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo knuffelig met mijn ex geweest, zelfs niet na een huwelijke van 12,5 jaar en een paar kinderen
Dat is waar en van mij mogen ze hoor. Alleen ik vind het raar zoals ze van de week praten en hoe ze nu doen.quote:
Dat mag ik zeggen dat is commentaar op streamsquote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar dat wil natuurlijk dan niet zeggen dat iemand die wel knuffelig is dan raar genoemd kan worden
Ik vind Marciano gewoon afstandelijk, gisteren ook al, misschien heeft hij nagedacht over hun toekomst ivm het toch wel lastige karakter van Kim, dat is geen vooroordeel dat is een feit..quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat ik soms zo jammer vind is dat wij gedrag van mensen be/veroordelen vanuit onze eigen verwachtingen
Niet naar wie zij zijn
Hij staat er wel anders in dan hoe hij er eerst in stond. Dat is zeker waar.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind Marciano gewoon afstandelijk, gisteren ook al, misschien heeft hij nagedacht over hun toekomst ivm het toch wel lastige karakter van Kim, dat is geen vooroordeel dat is een feit..
Misschien zit ik fout maar dat is gewoon zoals ik het nu zie..
Ik vind dit eigenlijk een prima voorbeeld voor zijn kinderen, Marciano heeft na het hele gebeuren afgelopen weekend afstand genomen, maar Kim W heeft aangegeven het heel moeilijk te hebben (wij kunnen niet oordelen of dat terecht is of niet) en hij laat haar dan niet als een baksteen vallen, hij begeleidt haar op haar weg naar buiten, omdat hij om haar geeft en dit netjes wil laten lopen. Ik vind dat een heel mooi voorbeeld.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar en van mij mogen ze hoor. Alleen ik vind het raar zoals ze van de week praten en hoe ze nu doen.
En hij zei zelf dat hij een lulletje rozenwater was als hij weer achter haar aan zou gaan, dat voorbeeld wilde hij niet voor zijn kinderen zijn
Maar goed in de keuken zijn de dames aan het afwassen en brood smeren
Ik heb het idee dat hij haar met een goed gevoel wil laten vertrekken.... en dan...quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij staat er wel anders in dan hoe hij er eerst in stond. Dat is zeker waar.
mooi verwoord.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk een prima voorbeeld voor zijn kinderen, Marciano heeft na het hele gebeuren afgelopen weekend afstand genomen, maar Kim W heeft aangegeven het heel moeilijk te hebben (wij kunnen niet oordelen of dat terecht is of niet) en hij laat haar dan niet als een baksteen vallen, hij begeleidt haar op haar weg naar buiten, omdat hij om haar geeft en dit netjes wil laten lopen. Ik vind dat een heel mooi voorbeeld.
Ik vind Marciano ook afstandelijk, maar hij was in het openbaar nooit degene die initiatief toonde in het knuffelen en zoenen, dat ging vooral van Kim uit.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind Marciano gewoon afstandelijk, gisteren ook al, misschien heeft hij nagedacht over hun toekomst ivm het toch wel lastige karakter van Kim, dat is geen vooroordeel dat is een feit..
Na een weekje is hij alweer over Kim heen. Ik denk dat hun relatie na vandaag voorbij is. Ik zie Marciano niet meer verder gaan met Kim als hij de loods verlaat.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat is ook mooi. Maar je kan ook aardig en lief zijn zonder gezoen toch?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk een prima voorbeeld voor zijn kinderen, Marciano heeft na het hele gebeuren afgelopen weekend afstand genomen, maar Kim W heeft aangegeven het heel moeilijk te hebben (wij kunnen niet oordelen of dat terecht is of niet) en hij laat haar dan niet als een baksteen vallen, hij begeleidt haar op haar weg naar buiten, omdat hij om haar geeft en dit netjes wil laten lopen. Ik vind dat een heel mooi voorbeeld.
Met een feit zit je nooit fout.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Klopt maar na dat akkefietje van zaterdag is het iets stroever.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Marciano ook afstandelijk, maar hij was in het openbaar nooit degene die initiatief toonde in het knuffelen en zoenen, dat ging vooral van Kim uit.
Marciano is vanaf het begin zo geweestquote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja , die boert ook zo ranzigquote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:57 schreef Frummelie het volgende:
Dat smerige geboer ga ik zeker niet missen maar.... we hebben Kenzy nog...
En Mexx nog voor onze dagelijkse portie blote billenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:57 schreef Frummelie het volgende:
Dat smerige geboer ga ik zeker niet missen maar.... we hebben Kenzy nog...
Ik zeg ook nergens dat hij niet om haar geeft, hij geeft ook om haar... maar ik denk meer om wat ze gehad hebben in de loods en niet hier buiten..quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Marciano is vanaf het begin zo geweest![]()
maar door de manager maand ben ik hem juist heel anders gaan zien, nu met Kim ook . Hij geeft duidelijk veel om haar
Zo is hetquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:58 schreef engine het volgende:
[..]
En Mexx nog voor onze dagelijkse portie blote billen
Shownieuws en Rtl boulevard zekerquote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:05 schreef Korak het volgende:
Gisteren hadden de dames het er nog over wat je tegen de toegestroomde pers moest zeggen als je naar buiten ging ...
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:11 schreef juul. het volgende:
Lieve Wendy gaat nog de haren föhnen van Kim K
Je gaat ook maar één keer wegquote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:15 schreef Li0nHeart het volgende:
De lakeien zijn druk aan het werk voor de prinses.
Wendy is en blijft een schatje...quote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:11 schreef juul. het volgende:
Lieve Wendy gaat nog de haren föhnen van Kim K
Ze geniet!quote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:15 schreef Li0nHeart het volgende:
De lakeien zijn druk aan het werk voor de prinses.
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Schijnt het zonnetje naar binnen
Mja , kaarten is niet echt te vergelijken met balletquote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:16 schreef FreshFruit het volgende:
Wanda heeft zin om te slaan omdat ze ballet aan het doen zijn.Wat is het verschil met kaarten?
Gisteren tijdens een gesprek tussen de tweequote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:20 schreef StephanL het volgende:
Lief van Wendy ja.
Heeft ze haar excuus al aangeboden aan haar eigenlijk?
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:20 schreef StephanL het volgende:
Lief van Wendy ja.
Heeft ze haar excuus al aangeboden aan haar eigenlijk?
quote:Op maandag 30 januari 2023 20:04 schreef Hoempah het volgende:
30-01-23 | #2 | KimW gaat met Wendy praten [18 min 02 sec]
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |