Ik reageerde op wat er werd gezegdquote:
Ik vind het ook niet raar, ik zou het wel raar vinden als hij haar ineens had laten vallen en niet meer naar haar omgekeken had. Hij geeft om haar door alles wat ze de afgelopen maanden samen hebben gedeeld.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt hoor .. eigenlijk zou het me niet moeten verbazen ...maar dat heb ik soms wel![]()
Ik vind het vrij normaal dat hij de laatste uren van haar verblijf nog zoveel mogelijk met haar wil zijn, haar wil knuffelen en kussen. Ze hebben bijna een half jaar met elkaar in die loods gewoond ,verliefd geworden en lief (en vooral leed) met elkaar gedeeld , dat het anders is gelopen was imo te verwachten.
Kim heeft de juiste beslissing gemaakt . Ze geven om elkaar en weten dat ze elkaar de komende maanden niet meer gaan zien. Logisch dat ze nog met elkaar willen doorbrengen . Marciano is gek met haar en gaat haar missen , maar dat kan niet want dan ben je een lulletje rozenwater
We hebben een verschillende mening... en dat mag..quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik reageerde op wat er werd gezegd
en daarnaast zie ik ze ook samen , ik zag ze net kussen, knuffelen ,relaxt met elkaar de spullen inpakken en kletsen.
.Zij hebben hun eigen manier ,ik zie het probleem niet.
Wat een nare beschuldigingquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:27 schreef Frummelie het volgende:
Wat zegt Babette nou... dat m'n voorbeeld weg gaat of zoiets..
Ik wist even niet wat ik hoorde...quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:37 schreef juul. het volgende:
[..]wat een kwijl, die kan je ook niet meer serieus nemen
Ik ben nooit zo knuffelig met mijn ex geweest, zelfs niet na een huwelijke van 12,5 jaar en een paar kinderenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet raar, ik zou het wel raar vinden als hij haar ineens had laten vallen en niet meer naar haar omgekeken had. Hij geeft om haar door alles wat ze de afgelopen maanden samen hebben gedeeld.
Wat ik soms zo jammer vind is dat wij gedrag van mensen be/veroordelen vanuit onze eigen verwachtingenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
We hebben een verschillende mening... en dat mag..
Maar niet iedereen is hetzelfdequote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo knuffelig met mijn ex geweest, zelfs niet na een huwelijke van 12,5 jaar en een paar kinderen
Maar dat wil natuurlijk dan niet zeggen dat iemand die wel knuffelig is dan raar genoemd kan wordenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo knuffelig met mijn ex geweest, zelfs niet na een huwelijke van 12,5 jaar en een paar kinderen
Dat is waar en van mij mogen ze hoor. Alleen ik vind het raar zoals ze van de week praten en hoe ze nu doen.quote:
Dat mag ik zeggen dat is commentaar op streamsquote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar dat wil natuurlijk dan niet zeggen dat iemand die wel knuffelig is dan raar genoemd kan worden
Ik vind Marciano gewoon afstandelijk, gisteren ook al, misschien heeft hij nagedacht over hun toekomst ivm het toch wel lastige karakter van Kim, dat is geen vooroordeel dat is een feit..quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat ik soms zo jammer vind is dat wij gedrag van mensen be/veroordelen vanuit onze eigen verwachtingen
Niet naar wie zij zijn
Hij staat er wel anders in dan hoe hij er eerst in stond. Dat is zeker waar.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind Marciano gewoon afstandelijk, gisteren ook al, misschien heeft hij nagedacht over hun toekomst ivm het toch wel lastige karakter van Kim, dat is geen vooroordeel dat is een feit..
Misschien zit ik fout maar dat is gewoon zoals ik het nu zie..
Ik vind dit eigenlijk een prima voorbeeld voor zijn kinderen, Marciano heeft na het hele gebeuren afgelopen weekend afstand genomen, maar Kim W heeft aangegeven het heel moeilijk te hebben (wij kunnen niet oordelen of dat terecht is of niet) en hij laat haar dan niet als een baksteen vallen, hij begeleidt haar op haar weg naar buiten, omdat hij om haar geeft en dit netjes wil laten lopen. Ik vind dat een heel mooi voorbeeld.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar en van mij mogen ze hoor. Alleen ik vind het raar zoals ze van de week praten en hoe ze nu doen.
En hij zei zelf dat hij een lulletje rozenwater was als hij weer achter haar aan zou gaan, dat voorbeeld wilde hij niet voor zijn kinderen zijn
Maar goed in de keuken zijn de dames aan het afwassen en brood smeren
Ik heb het idee dat hij haar met een goed gevoel wil laten vertrekken.... en dan...quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij staat er wel anders in dan hoe hij er eerst in stond. Dat is zeker waar.
mooi verwoord.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk een prima voorbeeld voor zijn kinderen, Marciano heeft na het hele gebeuren afgelopen weekend afstand genomen, maar Kim W heeft aangegeven het heel moeilijk te hebben (wij kunnen niet oordelen of dat terecht is of niet) en hij laat haar dan niet als een baksteen vallen, hij begeleidt haar op haar weg naar buiten, omdat hij om haar geeft en dit netjes wil laten lopen. Ik vind dat een heel mooi voorbeeld.
Ik vind Marciano ook afstandelijk, maar hij was in het openbaar nooit degene die initiatief toonde in het knuffelen en zoenen, dat ging vooral van Kim uit.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind Marciano gewoon afstandelijk, gisteren ook al, misschien heeft hij nagedacht over hun toekomst ivm het toch wel lastige karakter van Kim, dat is geen vooroordeel dat is een feit..
Na een weekje is hij alweer over Kim heen. Ik denk dat hun relatie na vandaag voorbij is. Ik zie Marciano niet meer verder gaan met Kim als hij de loods verlaat.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat is ook mooi. Maar je kan ook aardig en lief zijn zonder gezoen toch?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk een prima voorbeeld voor zijn kinderen, Marciano heeft na het hele gebeuren afgelopen weekend afstand genomen, maar Kim W heeft aangegeven het heel moeilijk te hebben (wij kunnen niet oordelen of dat terecht is of niet) en hij laat haar dan niet als een baksteen vallen, hij begeleidt haar op haar weg naar buiten, omdat hij om haar geeft en dit netjes wil laten lopen. Ik vind dat een heel mooi voorbeeld.
Met een feit zit je nooit fout.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Klopt maar na dat akkefietje van zaterdag is het iets stroever.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Marciano ook afstandelijk, maar hij was in het openbaar nooit degene die initiatief toonde in het knuffelen en zoenen, dat ging vooral van Kim uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |