Marciano is vanaf het begin zo geweestquote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind Marciano gewoon afstandelijk, gisteren ook al, misschien heeft hij nagedacht over hun toekomst ivm het toch wel lastige karakter van Kim, dat is geen vooroordeel dat is een feit..
Misschien zit ik fout maar dat is gewoon zoals ik het nu zie..
Ja , die boert ook zo ranzigquote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:57 schreef Frummelie het volgende:
Dat smerige geboer ga ik zeker niet missen maar.... we hebben Kenzy nog...
En Mexx nog voor onze dagelijkse portie blote billenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:57 schreef Frummelie het volgende:
Dat smerige geboer ga ik zeker niet missen maar.... we hebben Kenzy nog...
Ik zeg ook nergens dat hij niet om haar geeft, hij geeft ook om haar... maar ik denk meer om wat ze gehad hebben in de loods en niet hier buiten..quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Marciano is vanaf het begin zo geweest
maar door de manager maand ben ik hem juist heel anders gaan zien, nu met Kim ook . Hij geeft duidelijk veel om haar
Zo is hetquote:
ben blij voor jou..quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:58 schreef engine het volgende:
[..]
En Mexx nog voor onze dagelijkse portie blote billen
Shownieuws en Rtl boulevard zekerquote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:05 schreef Korak het volgende:
Gisteren hadden de dames het er nog over wat je tegen de toegestroomde pers moest zeggen als je naar buiten ging ...
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:11 schreef juul. het volgende:
Lieve Wendy gaat nog de haren föhnen van Kim K
Je gaat ook maar één keer wegquote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:15 schreef Li0nHeart het volgende:
De lakeien zijn druk aan het werk voor de prinses.
Wendy is en blijft een schatje...quote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:11 schreef juul. het volgende:
Lieve Wendy gaat nog de haren föhnen van Kim K
Schijnt het zonnetje naar binnenquote:
Ze geniet!quote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:15 schreef Li0nHeart het volgende:
De lakeien zijn druk aan het werk voor de prinses.
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Schijnt het zonnetje naar binnen
Mja , kaarten is niet echt te vergelijken met balletquote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:16 schreef FreshFruit het volgende:
Wanda heeft zin om te slaan omdat ze ballet aan het doen zijn.Wat is het verschil met kaarten?
Gisteren tijdens een gesprek tussen de tweequote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:20 schreef StephanL het volgende:
Lief van Wendy ja.
Heeft ze haar excuus al aangeboden aan haar eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |