Lief dat je ook zorgen hebt over Wandaquote:Op dinsdag 31 januari 2023 07:24 schreef R0T29 het volgende:
Ik ben vooral benieuwd hoe Wanda dit verder vol gaat houden. Ze heeft alleen nog maar Kenzi, die meer naar Mirthe trekt en Jappie, waarvan ze juist afstand wilde nemen.
Mogge...quote:Op dinsdag 31 januari 2023 07:38 schreef danaqui het volgende:
[..]
2de keer al ze is net ookal geweest.
Mogge![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 07:27 schreef engine het volgende:
[..]
Lief dat je ook zorgen hebt over Wandamaar het is een sterke en sociale meid dus komt vast goed.
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 07:38 schreef danaqui het volgende:
[..]
2de keer al ze is net ookal geweest.
Mogge![]()
Ja ddww...quote:Op dinsdag 31 januari 2023 07:41 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Gewoon twee keer douchen achter elkaar. Going out in style
doet hij al vanaf het begin. Ik heb nog nooit eerder een rls meegemaakt dat er zoveel camerabewustzijn is geweest. Plus en public praten over de productie/regiequote:Op dinsdag 31 januari 2023 07:49 schreef Frummelie het volgende:
Isaac zit vaak naar de stand van de camera's te kijken valt me steeds vaker op..
Niet echt zorgen...meer een soort van leedvermaakquote:Op dinsdag 31 januari 2023 07:27 schreef engine het volgende:
[..]
Lief dat je ook zorgen hebt over Wandamaar het is een sterke en sociale meid dus komt vast goed.
De buren kunnen er ook wat vanquote:Op dinsdag 31 januari 2023 07:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
doet hij al vanaf het begin. Ik heb nog nooit eerder een rls meegemaakt dat er zoveel camerabewustzijn is geweest. Plus en public praten over de productie/regie
Ja maar ook net of hij iets wil zeggen maar even controleert of het wel kan... beetje vaag.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 07:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
doet hij al vanaf het begin. Ik heb nog nooit eerder een rls meegemaakt dat er zoveel camerabewustzijn is geweest. Plus en public praten over de productie/regie
Dat hoeft voor mij ook niet, ik zie weinig dames ja Kim D maar verder niet echtquote:Op dinsdag 31 januari 2023 07:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou Dot, ik zie nog wel een paar dames die voor opschudding kunnen zorgen... ik vond de opschudding die Kim K bracht wel erg heftig met haar dood verwensingen... dat hoeft voor mij niet meer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |