Ook nog een kindermodel zei de hebberd..quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:07 schreef D. het volgende:
[..]
Die stemming heb ik gemist
En jammer dat het geen pooltafel is. Denk dat dat voor de groep leuker is, en gok dat de helft daar denkt dat een biljarttafel een pooltafel is
Scheelt 6 gaten toch?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:07 schreef D. het volgende:
[..]
Die stemming heb ik gemist
En jammer dat het geen pooltafel is. Denk dat dat voor de groep leuker is, en gok dat de helft daar denkt dat een biljarttafel een pooltafel is
Hebbert zou hij zijn als hij iets had gevraagd wat alleen door hem gebruikt zou kunnen worden.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:09 schreef Silves het volgende:
[..]
Ook nog een kindermodel zei de hebberd..
Detail.quote:
Vanaf dag 1 is hij aan het azen op deze tafel..samen met JW.het gaat erom dat hij de kleren niet gunt aan andere.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:10 schreef Verida het volgende:
[..]
Hebbert zou hij zijn als hij iets had gevraagd wat alleen door hem gebruikt zou kunnen worden.
Laat Erik maar een berg ondergoed kopen.. dan hoeft hij z'n bambooshit niet meer uit te laten waaien...quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:02 schreef Silves het volgende:
Vandaag de stelling van Bep..100 a 150 euro voor kleren, voor het 6 maanden feest..iedereen gaat mee behalve Erik..iedereen die hem geholpen heeft met op groen staan voor zijn pooltafel..ja de egotripper zei ik heb genoeg kleren.
Echt hoor .. eigenlijk zou het me niet moeten verbazen ...maar dat heb ik soms welquote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:38 schreef Verida het volgende:
[..]
toch vind ik dat niet vreemd. Ze hebben daar een aantal maanden in een relatie gezeten en nu gaat er een van de twee de loods uit.
Hij wil een kindermodel? Zodat Eunice er ook bij kan?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:09 schreef Silves het volgende:
[..]
Ook nog een kindermodel zei de hebberd..
Is goedkoper.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:13 schreef D. het volgende:
[..]
Hij wil een kindermodel? Zodat Eunice er ook bij kan?
ik vind het niet zo vreemd dat hij vanaf het begin aan het azen is op een pool/biljartafel.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:11 schreef Silves het volgende:
[..]
Vanaf dag 1 is hij aan het azen op deze tafel..samen met JW.het gaat erom dat hij de kleren niet gunt aan andere.
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt hoor .. eigenlijk zou het me niet moeten verbazen ...maar dat heb ik soms wel![]()
Ik vind het vrij normaal dat hij de laatste uren van haar verblijf nog zoveel mogelijk met haar wil zijn, haar wil knuffelen en kussen. Ze hebben bijna een half jaar met elkaar in die loods gewoond ,verliefd geworden en lief (en vooral leed) met elkaar gedeeld , dat het anders is gelopen was imo te verwachten.
Kim heeft de juiste beslissing gemaakt . Ze geven om elkaar en weten dat ze elkaar de komende maanden niet meer gaan zien. Logisch dat ze nog met elkaar willen doorbrengen . Marciano is gek met haar en gaat haar missen , maar dat kan niet want dan ben je een lulletje rozenwater
die had de geweldige manager Jeff geregeld.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:15 schreef D. het volgende:
[..]
Net als die voetbaltafel ja, maar da’s ook geen gezicht
10:00 uur volgens mijquote:
Je mist een belangrijk detail, Marciano is redelijk afstandelijk...quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt hoor .. eigenlijk zou het me niet moeten verbazen ...maar dat heb ik soms wel![]()
Ik vind het vrij normaal dat hij de laatste uren van haar verblijf nog zoveel mogelijk met haar wil zijn, haar wil knuffelen en kussen. Ze hebben bijna een half jaar met elkaar in die loods gewoond ,verliefd geworden en lief (en vooral leed) met elkaar gedeeld , dat het anders is gelopen was imo te verwachten.
Kim heeft de juiste beslissing gemaakt . Ze geven om elkaar en weten dat ze elkaar de komende maanden niet meer gaan zien. Logisch dat ze nog met elkaar willen doorbrengen . Marciano is gek met haar en gaat haar missen , maar dat kan niet want dan ben je een lulletje rozenwater
Maar dat was een foutje geloof ikquote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:16 schreef Verida het volgende:
[..]
die had de geweldige manager Jeff geregeld.
Ik lees toch echt iets andersquote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Je mist een belangrijk detail, Marciano is redelijk afstandelijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |