Een belangrijke toevoeging jaquote:Op dinsdag 31 januari 2023 02:22 schreef Thorelf het volgende:
[..]
nee voor mij kim met een een laag iq en haar eq komt met vlagen wat haar iq toelaat!
Ik hoop dat hij het doet, alleen voor Wendy vind ik het dan wel weer sneuquote:Op dinsdag 31 januari 2023 02:34 schreef Flow3r het volgende:
ze wil gewoon zeker weten dat ie niet bij Wendy in bed kruipt
'Ik ben ook verliefd op jou, dus als je bij een andere vrouw ligt doet me dat pijn'quote:Op dinsdag 31 januari 2023 02:34 schreef Flow3r het volgende:
ze wil gewoon zeker weten dat ie niet bij Wendy in bed kruipt
Hij doet er net zo hard aan meequote:Op dinsdag 31 januari 2023 02:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Please Wanda, laat die knul met rust. Hij is jou geen enige verantwoording schuldig! Jij hebt een vent thuis, denk daar maar eens over na
Hij is verliefd, kan het hem niet helemaal kwalijk nemen. Zij geeft hem hoop en voedt zijn gevoelens.quote:
Ze houden elkaar in stand , Hij is niet onschuldigquote:Op dinsdag 31 januari 2023 02:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij is verliefd, kan het hem niet helemaal kwalijk nemen. Zij geeft hem hoop en voedt zijn gevoelens.
Verrekquote:Op dinsdag 31 januari 2023 02:36 schreef Flow3r het volgende:
dikke vette muis in de keuken
[ afbeelding ]
Zeker niet, maar hij is vrijgezel en Wanda niet. Zij heeft thuis iemand zitten die haar vertrouwd en waar ze tot op zekere hoogte misbruik van maaktquote:Op dinsdag 31 januari 2023 02:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze houden elkaar in stand , Hij is niet onschuldig
Als je in een relatie zit dan zou ik sowieso nooit deelnemen want egoïstische keuze en links- of rechtsom negatief voor beidenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 02:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zeker niet, maar hij is vrijgezel en Wanda niet. Zij heeft thuis iemand zitten die haar vertrouwd en waar ze tot op zekere hoogte misbruik van maakt
Jappie kruipt in zijn eigen bed
Sommigen zouden zeggen, als je een goede relatie hebt, moet dat kunnen. Ik zeg, als je een goede relatie hebt, wil je niet een half jaar, een jaar zonder elkaar, zonder elkaar te zien te spreken. Moet er niet aan denken!quote:Op dinsdag 31 januari 2023 02:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je in een relatie zit dan zou ik sowieso nooit deelnemen want egoïstische keuze en links- of rechtsom negatief voor beiden
Jappie heeft zelf vaak geroepen dat Wanda en hij een vriendschap met elkaar hebben , dat hij haar oprecht mag en het zelfs vervelend vond dat de mensen 'buiten' er wat anders van makenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 02:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zeker niet, maar hij is vrijgezel en Wanda niet. Zij heeft thuis iemand zitten die haar vertrouwd en waar ze tot op zekere hoogte misbruik van maakt
Jappie kruipt in zijn eigen bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |