Wesley had een vriendin, Imadidin had een vriendin, Isaac heeft een vriendin, Bert was getrouwdquote:Bij de mannen kan ik er geen eentje opnoemen die de loods inging terwijl thuis een vriendin!
Het was weer een heerlijk avondjequote:Op dinsdag 31 januari 2023 03:38 schreef engine het volgende:
Het was weer gezellig zeuren over Wanda
Allemaal vertrokken of een nieuwe relatie aangegaan dusquote:Op dinsdag 31 januari 2023 03:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Wesley had een vriendin, Imadidin had een vriendin, Isaac heeft een vriendin, Bert was getrouwd
Mooizoquote:
ZOu nog maar niet te hard juichen, ze kan nog anders besluitenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 06:29 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen.....
Vandaag is de dag dat ik Kim Kont uitzwaaien mag....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee gaat ze niet doen.... ze gaat echt..quote:Op dinsdag 31 januari 2023 06:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOu nog maar niet te hard juichen, ze kan nog anders besluiten
Gaat er wel weer een stukje vuurwerk uit de loodsquote:Op dinsdag 31 januari 2023 06:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nee gaat ze niet doen.... ze gaat echt..
Ik geloof het pas als ik het zie....en ik zit er klaar voor om het te zienquote:Op dinsdag 31 januari 2023 06:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nee gaat ze niet doen.... ze gaat echt..
Ja dat is waar... maar er staat altijd wel weer een op die voor vuurwerk kan zorgen...quote:Op dinsdag 31 januari 2023 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat er wel weer een stukje vuurwerk uit de loods
Laila gaf vuurwerk, Kimw en KimD twee zijn er al uit
Zie dat bji die andere dames nog niet zo gebeurenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 06:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat is waar... maar er staat altijd wel weer een op die voor vuurwerk kan zorgen...
Nou Dot, ik zie nog wel een paar dames die voor opschudding kunnen zorgen... ik vond de opschudding die Kim K bracht wel erg heftig met haar dood verwensingen... dat hoeft voor mij niet meer..quote:Op dinsdag 31 januari 2023 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie dat bji die andere dames nog niet zo gebeuren
Ben wel van mening dat niemand onmisbaar is.
Er zal zoals je zegt wel weer iets voor terug komen.
Maar het was wel een dame die duidelijk van zich liet horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |