Ik dacht al wat een koele reactie...quote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano : Waarom ben je niet blij?
KimK : Omdat ik een zin lees, waarvan ik denk ...... what the ..
Marciano : Ik zal het uitleggen.
Traantjes bij KimK.
Nog even en we zijn van 1 van de fluisterfeeksen verlostquote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Nog meer gefluister ... en de febo is de ruisonderdrukking weer eens kwijt.
Nog een laatste wipjequote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:23 schreef Dotteke het volgende:
Dikke knuffelerij tussen Marciano en KimW
Knap dat jij nog dingen verstaat er vanquote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Nog meer gefluister ... en de febo is de ruisonderdrukking weer eens kwijt.
Wel waar. De hele cos zit er klaar voorquote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Ik moet er ook goed uitzien, m'n bakkes komt op tv straks ... Kim verlaat EJVJL, iedereen zit gekluisterd aan de buis.
[ afbeelding ]
Misschien bedenkt Kim zich dan toch nogquote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:36 schreef Dotteke het volgende:
En nog maar eens kusjes geven, die Marciano is weer helemaal in to kimlulletje rozenwater en weer kusjes
Ze lijkt heel blij weg te gaan, maar je weet het nooit zeker tot ze echt weg zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:37 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien bedenkt Kim zich dan toch nog
toch vind ik dat niet vreemd. Ze hebben daar een aantal maanden in een relatie gezeten en nu gaat er een van de twee de loods uit.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:36 schreef Dotteke het volgende:
En nog maar eens kusjes geven, die Marciano is weer helemaal in to kimlulletje rozenwater en weer kusjes
Nee ik ook niet. Hopelijk kan ik de eliminatie vanmiddag wel zienquote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze lijkt heel blij weg te gaan, maar je weet het nooit zeker tot ze echt weg zijn.
Ga het vertrek waarschijnlijk niet zien
IK vind het wel vreemd, dat je elkaar even knuffelt dan bij het weggaan vind ik wel normaal.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:38 schreef Verida het volgende:
[..]
toch vind ik dat niet vreemd. Ze hebben daar een aantal maanden in een relatie gezeten en nu gaat er een van de twee de loods uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |