Die is denk ik vanmiddag niet, zeker nu niet nu er een uitgaat denk ikquote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:39 schreef engine het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Hopelijk kan ik de eliminatie vanmiddag wel zien
Wanda eerder al om mascara, Marciano al om zalfquote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:44 schreef Frummelie het volgende:
Bedelkenzy vraagt om een shirtje van Kim K
Zou de dan toch eerder gaan dan 11 uurquote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano : Kom Kim, anders red je het niet..
Ze moeten blijkbaar eerst nog in de tuin wandelen... oh nee, ze moet eerst nog mutsen zegt ze.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou de dan toch eerder gaan dan 11 uur
Ja dat hoorde ik....quote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wanda eerder al om mascara, Marciano al om zalf
11.00 was de planning.... ze wil nog van alles doen.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou de dan toch eerder gaan dan 11 uur
Ja ik hoor het net nog even een spelletje ook doenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
11.00 was de planning.... ze wil nog van alles doen
Ja..quote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik hoor het net nog even een spelletje ook doen
Wie niet?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:50 schreef Deisyy het volgende:
Marciano is blij als de patiënt straks opgerot is.
Ze maakt nog even een peukje. Niet denken laat maar liggen voor de anderen ik kan straks roken wat ik wilquote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:49 schreef Deisyy het volgende:
Kim W is blij dat ze de huzarensalade niet meer hoeft te eten, eet ze nooit, vindt ze echt vreselijk.
Ik heb ook het idee dat hij er zo overheen is...quote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:50 schreef Deisyy het volgende:
Nou hij zit bijna aan haar vastgeplakt vanmorgen.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:50 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb het vanmorgen niet gezien, maar hij is nu afstandelijk, zoekt geen oogcontact met haar.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou hij zit bijna aan haar vastgeplakt vanmorgen.
Mexxx blijft gewoon nog hoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:54 schreef Silves het volgende:
Wat een heugelijke dag vandaag..het verwaand verwend en veeleisende tokkie pleiten!!
Hij blijft nog lekker in haar buurt tot ze daadwerkelijk de poort uitlooptquote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:50 schreef Deisyy het volgende:
O ze hebben al heel wat afgeknuffelt en gezoend. Hij heeft haar ook een brief gegevenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het vanmorgen niet gezien, maar hij is nu afstandelijk, zoekt geen oogcontact met haar.
Nou die rolt er ook wel uit als hij bij haar isquote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij blijft nog lekker in haar buurt tot ze daadwerkelijk de poort uitloopt![]()
hij zal willen voorkomen dat er nog een domme opmerking ofzoiets uitrolt bij Kim
Ontslag briefquote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ze hebben al heel wat afgeknuffelt en gezoend. Hij heeft haar ook een brief gegeven
Die was niet naar mevrouw's zin toch?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ze hebben al heel wat afgeknuffelt en gezoend. Hij heeft haar ook een brief gegeven
hij is al wat meer afstandelijk sinds dat feestje. Hij tolereert haar nog, maar ook gisteren liet hij het zich allemaal een beetje aanleunen, ging niet echt op haar gezoen en geknuffel in.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het vanmorgen niet gezien, maar hij is nu afstandelijk, zoekt geen oogcontact met haar.
Er stond een zinnetje in, maar wat voor zinnetje geen ideequote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die was niet naar mevrouw's zin toch?
Ik denk dat hij het goed af wil sluiten.
Marciano vraagt waar ze wil hangen op het hek.
Die indruk krijg ik ook van Marciano, dat hij het zichzelf aan laat leunen omdat hij toch weet dat ze bijna weg is.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:57 schreef Verida het volgende:
[..]
hij is al wat meer afstandelijk sinds dat feestje. Hij tolereert haar nog, maar ook gisteren liet hij het zich allemaal een beetje aanleunen, ging niet echt op haar gezoen en geknuffel in.
Ontslagbrief?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Fritsiequote:
Huh, pooltafel? Is daar voor gestemd?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:02 schreef Silves het volgende:
Vandaag de stelling van Bep..100 a 150 euro voor kleren, voor het 6 maanden feest..iedereen gaat mee behalve Erik..iedereen die hem geholpen heeft met op groen staan voor zijn pooltafel..ja de egotripper zei ik heb genoeg kleren.
Ik ookquote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:00 schreef R0T29 het volgende:
Heerlijk filosofisch gesprek tussen Erik en Martin over het ontstaan van het heelal, kwantumfysica en zo. Ik hou ervan
Biljarttafel toch?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:02 schreef Silves het volgende:
Vandaag de stelling van Bep..100 a 150 euro voor kleren, voor het 6 maanden feest..iedereen gaat mee behalve Erik..iedereen die hem geholpen heeft met op groen staan voor zijn pooltafel..ja de egotripper zei ik heb genoeg kleren.
Biljarttafel, drie op rood de rest op groenquote:
dat is toch zijn goed recht?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:02 schreef Silves het volgende:
Is best wel zwaar ..quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:05 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja een biljart tafel..heeft hij gisteren in het centraal gegooid..
Gelukkig is het een kleintje.quote:
Die stemming heb ik gemistquote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Biljarttafel, drie op rood de rest op groen
Ah, die had ik idd gemist, straks even terugkijkenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:05 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja een biljart tafel..heeft hij gisteren in het centraal gegooid..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |