Ja lastig, ik heb hem als weg gezet bij de foto'squote:
Dat dus!!!quote:Op zondag 29 januari 2023 10:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik hoop dat Jason ze echt een week lang kan fucken vanuit die control room.
Geld uit de pot pakken is een mogelijkheid. Ik denk dat hij dat dan zou doen.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:07 schreef mike0709 het volgende:
Is toch lachen als Jason de keuze krijgt, of een weekje lang observeren en daarna nomineren of met 50k naar huis 👋🏽
Ben helaas bang van niet, juist hoe hij in zijn hoofd zit met allesquote:
Dat zou ook een mooie plottwist zijnquote:Op zondag 29 januari 2023 10:07 schreef mike0709 het volgende:
Is toch lachen als Jason de keuze krijgt, of een weekje lang observeren en daarna nomineren of met 50k naar huis 👋🏽
Hij houdt van het spel maar als straks in het huis die meter eens halveert zou dat echt de MAX. ZIJN!!!!quote:Op zondag 29 januari 2023 10:07 schreef mike0709 het volgende:
Ik hoop het ook , kan bijna niet geloven dat ze de grote favoriet gewoon weg laten gaan/wegsturenquote:Op zondag 29 januari 2023 10:10 schreef xdiashalizx het volgende:
Het kan toch niet waar zijn dat Jason echt weg is, geen familie die hem kan steunen, in elk geval niet zover wij kunnen zien! Ik denk en hoop dat dit een mindfuck is!!!
Serves them right! Arme Jason!quote:Op zondag 29 januari 2023 10:11 schreef Kayro het volgende:
[..]
Hij houdt van het spel maar als straks in het huis die meter eens halveert zou dat echt de MAX. ZIJN!!!!
Kijken hoe de spelers zich voelen met de helft op dat bord 50.000
Ooo dat zou ik hem mooi gunnenquote:Op zondag 29 januari 2023 10:07 schreef mike0709 het volgende:
Wat is er precies favoriet aan hem? Ik zie een klein betwetertje.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:12 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook , kan bijna niet geloven dat ze de grote favoriet gewoon weg laten gaan
Hij verdient t!quote:Op zondag 29 januari 2023 10:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Er werd wel op gezinspeeld in de uitzending dat er nog wat met de jackpot ging gebeuren.
Overigens denk ik zelfs al bied je Jason 15k pakt hij het.
Op Ali.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:15 schreef Donna1000 het volgende:
nou Rob, op wie ga jij je irritatiepijlen nu richten?
Ali, zoals hij afgelopen dagen over hem sprak, de jaloezie spatte eraf!quote:Op zondag 29 januari 2023 10:15 schreef Donna1000 het volgende:
nou Rob, op wie ga jij je irritatiepijlen nu richten?
Ja echt vreemd dat nu niemand ze pakt.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:22 schreef Gerrie_55 het volgende:
Eigenlijk belachelijk dat queen charlotte even beslist of je wel of niet die ticket mag pakken
Ja zekerquote:Op zondag 29 januari 2023 10:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ja echt vreemd dat nu niemand ze pakt.
Zo'n kop zou ik ook hebben, als ik Michelangelo wasquote:Op zondag 29 januari 2023 10:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ja echt vreemd dat nu niemand ze pakt.
Ze lieten Jowi ook gewoon gaan.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:12 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook , kan bijna niet geloven dat ze de grote favoriet gewoon weg laten gaan/wegsturen
Dat zal Jason denk ik zelf niet zo vinden.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:26 schreef xdiashalizx het volgende:
Week van de confusion, dus ik hoop dat ook het vertrek van Jason hieronder valt, en hij gewoon terugkomt..
Ik hoop dit, maar ben niet zo zeker dat ie chiara stem.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:34 schreef ben34567 het volgende:
Natuurlijk gaat BB Jason niet wegsturen zonder stemming van het publiek en liveshow. Febo weet dat de mensen thuis willen zien hoe Jason wraak neemt. Hij gaat power of nomination krijgen. Chiara erop en ze zal eruit gestemd worden. Kut kut kut
Dat zijn nogal wat aannames op een rijquote:Op zondag 29 januari 2023 10:34 schreef ben34567 het volgende:
Natuurlijk gaat BB Jason niet wegsturen zonder stemming van het publiek en liveshow. Febo weet dat de mensen thuis willen zien hoe Jason wraak neemt. Hij gaat power of nomination krijgen. Chiara erop en ze zal eruit gestemd worden einde van de week. Kut kut kut
Wat maakt het nu uit of iemand de dunne een dikke een rechte of een kromme drol heeftquote:
hoop ik niet because in huis komtquote:Op zondag 29 januari 2023 10:37 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Het zal de laatste week zijn dat we haar zien denk ik
Ik geloof dat niet, helemaal niet omdat die jongen heeft aangegeven er door heen te zitten en heimwee heeft.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:37 schreef spapaars het volgende:
Jason was al eens buiten het huis in een kamer vol met sleutels , en nu weer?
nee zij klagte over buikpijn en vorgemakt hoequote:Op zondag 29 januari 2023 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat maakt het nu uit of iemand de dunne een dikke een rechte of een kromme drol heeft
Poep, pies, kakquote:Op zondag 29 januari 2023 10:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee zij klagte over buikpijn en vorgemakt hoe
zij gescheten heeft, zij heeft vloessigscheten met
de mond gemakt
last van koude bier
Ik ben het beu om mijn twitter te openen en om de 5 seconden een nieuwe haat tweet richting Chiara te zien. Snappen die mensen niet dat het een spel is en haar tactiek is om twijfel in de mensen daar te planten en ze tegen elkaar op te zetten. Daarom is ze nog niet zo in het echte leven.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoop ik niet because in huis komt
zij goed an
ppff je blijft het maar over poep hebben, Mario stop er eens meequote:Op zondag 29 januari 2023 10:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
de mond gemakt
last van koude bier
heb ik ook gelezenquote:Op zondag 29 januari 2023 10:41 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik ben het beu om mijn twitter te openen en om de 5 seconden een nieuwe haat tweet richting Chiara te zien. Snappen die mensen niet dat het een spel is en haar tactiek is om twijfel in de mensen daar te planten. Daarom is ze niet zo in het echte leven.
jep sttop ik me somige hebbenquote:Op zondag 29 januari 2023 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ppff je blijft het maar over poep hebben, Mario stop er eens mee
Ik zal je even uit die droom helpen het ging over Jacueline dat zij in bed scheten had liggen laten daar klaagde Chiara overquote:Op zondag 29 januari 2023 10:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
de mond gemakt
last van koude bier
Twitter is niet hier dan moet je dat daar zeggenquote:Op zondag 29 januari 2023 10:41 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik ben het beu om mijn twitter te openen en om de 5 seconden een nieuwe haat tweet richting Chiara te zien. Snappen die mensen niet dat het een spel is en haar tactiek is om twijfel in de mensen daar te planten en ze tegen elkaar op te zetten. Daarom is ze nog niet zo in het echte leven.
Ze zegt ook dat ze smoezen over haar en dat mensen dat bevestigen aan haar. Hij ontkent hetquote:Op zondag 29 januari 2023 10:44 schreef engine het volgende:
MA en ChaCha praten het weer uit.
Alsnog heeft niemand de tickets gepakt.
Over charlotte of ze iets gezegd heeft. En waarom is chiara verbaasd over de stem van charlotte. Zelf heeft ze ook op haar gestemdquote:Op zondag 29 januari 2023 10:45 schreef Joyce-43 het volgende:
Wat vroeg chiara nou net aan jolien, jolien antwoordde je moet het zelf vragen anders klep ik weer
klopt zij heeft op jason gestemtquote:Op zondag 29 januari 2023 10:45 schreef ben34567 het volgende:
Charlotte heeft Chiara genomineerd; Chiara niet aan haar. Maar ondertussen al de hele week klagen dat Chiara gemeen en sneaky is tegen haar. LA girl is weer hypocriet.
Chiara heeft van de week wel op charlotte gestemd.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:45 schreef ben34567 het volgende:
Charlotte heeft Chiara genomineerd; Chiara niet aan haar. Maar ondertussen al de hele week klagen dat Chiara gemeen en sneaky is tegen haar. LA girl is weer hypocriet.
is en spel en zij moet op jemandquote:Op zondag 29 januari 2023 10:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Chiara heeft van de week wel op charlotte gestemd.
Dacht hetzelfde.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:48 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik vind trouwens dat lange haar bij jolien helemaal niet mooi, het is te dun en ielig. Kan beter stuk korter wezen
Ja maar je moest de helft van een groep nomineren dus veel keuze was er niet. Het was fifty-fifty. Nu heeft Charlotte specifiek Chiara genomineerd omdat ze haar duidelijk niet kan uitstaan. Chiara is zoals de rest van de groep op Jason gegaan omdat ze vinden dat hij niet in de groep past.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Chiara heeft van de week wel op charlotte gestemd.
eigentlich hebben ze geen ruzie, ze praten ookquote:Op zondag 29 januari 2023 10:52 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ja maar je moest de helft van een groep nomineren dus veel keuze was er niet. Het was fifty-fifty. Nu heeft Charlotte specifiek Chiara genomineerd omdat ze haar duidelijk niet kan uitstaan.
Charlotte is geobsedeerd door Chiara. Denkt heel de tijd dat ze over haar aan het roddelen is en zo heeft ze ironisch al meer geroddeld over Chiara dan andersom. Maar twitter wil het niet zien.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
eigentlich hebben ze geen ruzie, ze praten ook
van uit chiara is geen ruziequote:Op zondag 29 januari 2023 10:54 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Charlotte is geobsedeerd door Chiara. Denkt heel de tijd dat ze over haar aan het roddelen is en zo heeft ze ironisch al meer geroddeld over Chiara dan andersom. Maar twitter wil het niet zien.
Daar zullen ze wel over nagedacht hebben en dan doen alsofquote:Op zondag 29 januari 2023 10:48 schreef Koos1958 het volgende:
Als Jason zijn coins niet weggeeft komt hij denk ik gewoon weer terug.
Nou chiara lult aardig hoor, charlotte heeft toen aan chiara gevraagd of ze problemen met haar heeft en toen zei chiara dat er niet was ze was te laf om te zeggen dat er wel iets was.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:54 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Charlotte is geobsedeerd door Chiara. Denkt heel de tijd dat ze over haar aan het roddelen is en zo heeft ze ironisch al meer geroddeld over Chiara dan andersom. Maar twitter wil het niet zien.
Dat moet wel even geloofwaardig worden gebracht natuurlijk anders is deze Twist echt een natte wind, zoals ik verderop in dit draadje beschreef.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:48 schreef Koos1958 het volgende:
Als Jason zijn coins niet weggeeft komt hij denk ik gewoon weer terug.
ja was heel netjes van charlotte hoe ze he vroeg maar chiara bleef maar ontkennen.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nou chiara lult aardig hoor, charlotte heeft toen aan chiara gevraagd of ze problemen met haar heeft en toen zei chiara dat er niet was ze was te laf om te zeggen dat er wel iets was.
Charlotte vroeg het wel op de man af tenminste.
ik weet niet of hij dat zou doen.. zou wel leuk zijn!!!quote:Op zondag 29 januari 2023 11:01 schreef Lillfex het volgende:
Ii wist het wel als ik 50k zou krijgen dan ging ik als ik Jason was
Charlotte roddelt heel weinig Zie het bijna nooitquote:Op zondag 29 januari 2023 11:00 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja was heel netjes van charlotte hoe ze he vroeg maar chiara bleef maar ontkennen.
zal nu ook wel weer begonnen.
wat een flauwekul nu van jolien dat jason jong is..die heeft zich vaak veel volwassener gedragen daar dan menig bewoner
gisteren nog in de badkamerquote:Op zondag 29 januari 2023 11:02 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Charlotte roddelt heel weinig Zie het bijna nooit
uhm....verkeerde Cosquote:Op zondag 29 januari 2023 11:02 schreef Dotteke het volgende:
Dit is tienerliefde zegt Marciano ga een kleine jongen zoeken dit is niets voor mij
quote:Op zondag 29 januari 2023 11:02 schreef Dotteke het volgende:
Dit is tienerliefde zegt Marciano ga een kleine jongen zoeken dit is niets voor mij
nee die is wel oprecht , als een van de weinige en confronteert op een fijne manier met wat ze zit.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:02 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Charlotte roddelt heel weinig Zie het bijna nooit
wegquote:Op zondag 29 januari 2023 11:04 schreef Ireth het volgende:
Ho stop! Luie zondag, net het ontbijt achter de kiezen...
Waar is Jason?!?!?!?
ahh heb je weer wat gemist. Terug kijken op filmpjes hij heeft de groep nog 'toegesproken' dat de laatste dagen niet makkelijk voor hem waren. hoop dat hij snel weer erin kan of met veel geld eruit blijft om de groep te sarren.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:04 schreef Ireth het volgende:
Ho stop! Luie zondag, net het ontbijt achter de kiezen...
Waar is Jason?!?!?!?
Ilse had 0 coins.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:00 schreef Donna1000 het volgende:
Gisteren kwam bij de erfenis van Ilse een vraagteken, verder hebben ze er niks meer van gehoord. Ze kunnen met de erfenis van Jason alle kanten op, confusion
niet eensquote:Op zondag 29 januari 2023 11:07 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet nooit wel? Chiara is een dikke fluister en roddelkont.
Och dat had ik vorig jaar met Kristof. Snuit je neus en wees een grote jongen, je overleeft het welquote:Op zondag 29 januari 2023 10:41 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik ben het beu om mijn twitter te openen en om de 5 seconden een nieuwe haat tweet richting Chiara te zien. Snappen die mensen niet dat het een spel is en haar tactiek is om twijfel in de mensen daar te planten en ze tegen elkaar op te zetten. Daarom is ze nog niet zo in het echte leven.
ik denk ook is wat an de gangquote:Op zondag 29 januari 2023 11:09 schreef engine het volgende:
Twee dezelfde streams. Vast een stream voorbereiden voor het datacenter
We gaan het vast zien vandaagquote:
Ah ik vind hem wel schattig zo hoor....quote:Op zondag 29 januari 2023 11:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
Puppy is moe na 'n avondje stappen....
[ afbeelding ]
Niet dom, maar hoop voor hem dat ze wel goed naar hem luisteren bij de FEBOquote:Op zondag 29 januari 2023 11:15 schreef ben34567 het volgende:
Natuurlijk komt Jason terug het huis in. Zijn er echt mensen zo dom die geloven dat een potentiële finalist voorgoed weg is ? Enige vraag is of hij voordelen krijgt (PON of vrijstelling) of nadelen (zelf genomineerd)
Vind het net 'n 1ejaars studentje die los is geslagen, en vertrouw hem nietquote:Op zondag 29 januari 2023 11:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ah ik vind hem wel schattig zo hoor....
Ja daarom vind ik charlotte zo veel beter als Chiara die is gewoon vals, want net jolien uittorent maar al vragen aan charlotte ho maarquote:Op zondag 29 januari 2023 11:00 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja was heel netjes van charlotte hoe ze he vroeg maar chiara bleef maar ontkennen.
zal nu ook wel weer begonnen.
wat een flauwekul nu van jolien dat jason jong is..die heeft zich vaak veel volwassener gedragen daar dan menig bewoner
Dat weet ik niet maar als ik Jason was en hij kreeg 50k aangeboden dan wist ik het welquote:Op zondag 29 januari 2023 11:15 schreef ben34567 het volgende:
Natuurlijk komt Jason terug het huis in. Zijn er echt mensen zo dom die geloven dat een potentiële finalist voorgoed weg is zonder stemming door het publiek ? Enige vraag is of hij voordelen krijgt (PON of vrijstelling) of nadelen (zelf genomineerd)
Ik vind hem een hoge aaibaarheidsfactor hebbenquote:Op zondag 29 januari 2023 11:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vind het net 'n 1ejaars studentje die los is geslagen, en vertrouw hem niet
Confusing hequote:Op zondag 29 januari 2023 11:21 schreef Joyce-43 het volgende:
Kregen ze voorheen een zendercheck als ze slapen op de bank en bed overdag word nu alles maar toe gelaten.![]()
quote:Op zondag 29 januari 2023 11:23 schreef ben34567 het volgende:
Mensen worden nu gehaat omdat ze dezelfde naam delen als Chiara. Ik ga twitter verwijderen die moraalridders zijn psycho
[ afbeelding ]
Een fake profiel die rechtstreeks contact heeft met de familie en het spoilt op sociale media. Ik zou er geen geloof aan hechten.quote:
En daarom ga je je twitter verwijderen? Je kan dat soort gasten ook gewoon blokkeren hé?quote:Op zondag 29 januari 2023 11:23 schreef ben34567 het volgende:
Mensen worden nu gehaat omdat ze dezelfde naam delen als Chiara. Ik ga twitter verwijderen die moraalridders zijn psycho
[ afbeelding ]
hun probleem daar heeft BB toch niets mee te makenquote:Op zondag 29 januari 2023 11:15 schreef Kinga het volgende:
Besef even dat er geld opgehaald is voor een vliegtuigje, en die jongen is weg
quote:Op zondag 29 januari 2023 11:25 schreef engine het volgende:
Ik wil wel maar wil toch niet maar wil wel dat anderen die geen coins hebben die ook willen ook kunnen.
de zijn toch alle niet gezoendquote:Op zondag 29 januari 2023 11:23 schreef ben34567 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja Charlotte heeft het thema helemaal doorquote:
de gaan zo ver dat zij zeggen Chiara is ochtend met Chars tandborstelquote:Op zondag 29 januari 2023 11:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
En daarom ga je je twitter verwijderen? Je kan dat soort gasten ook gewoon blokkeren hé?
Gewoon blokkeren en verder gaan met de restquote:Op zondag 29 januari 2023 11:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
de gaan zo ver dat zij zeggen Chiara is ochtend met Chars tandborstel
naar wc gegangen
geen idee hoe ik op tv mens blokkerequote:Op zondag 29 januari 2023 11:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gewoon blokkeren en verder gaan met de restdenk om je hart
zo oud ben ik nog niet dat ik dingenquote:Op zondag 29 januari 2023 11:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gewoon blokkeren en verder gaan met de restdenk om je hart
Op Twitter Mario, je klaagt over mensen op Twitter die zeggen dat chiara met de tandenborstel van char naar de plee is gegaan. Die kan je blokkeren.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
geen idee hoe ik op tv mens blokkere
tv ?quote:Op zondag 29 januari 2023 11:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Op Twitter Mario, je klaagt over mensen op Twitter die zeggen dat chiarabmet de tandenborstel van char naar de plee is gegaan. Die kan je blokkeren.
En je tv kan uit.
Opgelost.
Nee dat dacht ik ook toen ik mijn eerste infarct kreeg (38)quote:Op zondag 29 januari 2023 11:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
zo oud ben ik nog niet dat ik dingen
met de hart heb
quote:
quote:Op zondag 29 januari 2023 11:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ik begin me aan haar te ergeren Bemoeialquote:Op zondag 29 januari 2023 11:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Jacq klaagt over dat de captainsroom heel koud was
Nu pas? Dan heb je het lang volgehoudenquote:Op zondag 29 januari 2023 11:35 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik begin me aan haar te ergeren Bemoeial
Gisteren is het gevoel begonnen maar word steeds sterker hahaquote:Op zondag 29 januari 2023 11:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nu pas? Dan heb je het lang volgehouden
Gewoon met 'n hamerquote:Op zondag 29 januari 2023 11:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
Dan heb je het nog lang volgehouden, na 15 minuten was ik er al klaar mee.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:35 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik begin me aan haar te ergeren Bemoeial
quote:Op zondag 29 januari 2023 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[modbreak]En nu klaar met die twitter berichten, laat die lekker op twitter staan. Geef daar je antwoorden dat hoef niet hier. Hier gaat het over de COS en niet over COT [/modbreak]
Mag toch hopen van welquote:Op zondag 29 januari 2023 11:39 schreef Joyce-43 het volgende:
Hun hebben nog niet echt veel kleren gewassen he volgens mijn? Alleen handdoeken theedoeken sokken enz maar geen kleren
Ja door de kast omdat er spelticket in lag dus meteen was jason vergetenquote:Op zondag 29 januari 2023 11:38 schreef suzi1 het volgende:
hebben ze nog wat getreurd over jason, of gingen ze gelijk over op de dag??
Nou heb nergens waslijn zien staan zoals bij eerdere edities met kleren volquote:
Ik moet hier altijd zo om lachen,quote:Op zondag 29 januari 2023 11:40 schreef engine het volgende:
Deze keer minder discussie.DaDa en] ChaCha gaan coins halen.
ik wel, rekjes in de woonkamerquote:Op zondag 29 januari 2023 11:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nou heb nergens waslijn zien staan zoals bij eerdere edities met kleren vol
quote:Op zondag 29 januari 2023 11:45 schreef PS. het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is die beschimmelde drol bovenin de wall
Met kleding ook?quote:
Truffelaardappelquote:Op zondag 29 januari 2023 11:45 schreef PS. het volgende:
[ afbeelding ]
Aardappel truffelsquote:Op zondag 29 januari 2023 11:45 schreef PS. het volgende:
[ afbeelding ]
truffelaardappelquote:Op zondag 29 januari 2023 11:45 schreef PS. het volgende:
[ afbeelding ]
Nee die zijn alleen voor de sierquote:
Goede groentewinkel verkoopt dat gewoonquote:
okequote:Op zondag 29 januari 2023 11:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Goede groentewinkel verkoopt dat gewoon
Lukt me weer eens nietquote:
.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een fruit soort heeft wat weg van lycheequote:
De groentenjuwelierquote:Op zondag 29 januari 2023 11:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Goede groentewinkel verkoopt dat gewoon
Ik weet dat haha bij Hanosquote:
Ja groothandels ofzo die verkopen dan Hanos, sligro, makroquote:
quote:Op zondag 29 januari 2023 11:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Een fruit soort heeft wat weg van lychee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Volgens mij de AH rond de feestdagen ook wel.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja groothandels ofzo die verkopen dan Hanos, sligro, makro
Link is niet goed denk ik wilde laten zien hoe paars ze zijn van binnenquote:
Golden ticket drama 2.0quote:Op zondag 29 januari 2023 11:52 schreef PS. het volgende:
Misschien zijn die tickets wel iets dat je juist in de gevarenzone zit, het is immers confusion week.
Ja doet ze wel vaker dingen beslissen voor hemquote:
quote:Op zondag 29 januari 2023 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]dat zwarte gekruise isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vor in mond? man en wanneer
zich het bewegt? hilfeeeee![]()
Het binnenste, dat witte eet je opquote:Op zondag 29 januari 2023 11:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat zwarte gekruise is
vor in mond? man en wanneer
zich het bewegt? hilfeeeee
Zat ik ook al aan te denken, iedereen straks tickets op 1 na en die heeft dan immuniteitquote:Op zondag 29 januari 2023 11:52 schreef PS. het volgende:
Misschien zijn die tickets wel iets dat je juist in de gevarenzone zit, het is immers confusion week.
Ja kan wel inderdaadquote:Op zondag 29 januari 2023 11:57 schreef PS. het volgende:
[..]
Volgens mij de AH rond de feestdagen ook wel.
Achterlijk gedoe. Ik geloof dat ze het gaat schenken aan iets tegen pesten.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:15 schreef Kinga het volgende:
Besef even dat er geld opgehaald is voor een vliegtuigje, en die jongen is weg
Misschien ff zak doperwten op dat gevoel leggen.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Chayron blijft een naar gevoel houden over het nomineren
Ik zou het nog ff bewarenquote:Op zondag 29 januari 2023 12:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Achterlijk gedoe. Ik geloof dat ze het gaat schenken aan iets tegen pesten.
Zoals met de ballonnen vorig jaarquote:Op zondag 29 januari 2023 11:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken, iedereen straks tickets op 1 na en die heeft dan immuniteit
quote:Op zondag 29 januari 2023 12:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Misschien ff zak doperwten op dat gevoel leggen.
en terechtquote:Op zondag 29 januari 2023 12:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Chayron blijft een naar gevoel houden over het nomineren
Ze spelen toch individueel?quote:Op zondag 29 januari 2023 11:30 schreef Kinga het volgende:
ik geef in deze Charlotte gelijk dat ze het er eerst over hebben wie ze nu pakt. Zoals ze nu doen dus. Maar jesus meid, als je in BB een spel kan spelen MOET je het doen. Hoe dom. MA is nu bang om ze te pakken want stel er zit iets negatiefs aan vast. Who cares?
Zou goed kunnen. Maar dan wist BB dat van te voren want er zijn er zonder coins. Dus niet eerlijk dan.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:02 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Zoals met de ballonnen vorig jaar
Even gekeken hier nietquote:
Ja vind ik ook wel een beetje Stel dat er een vrijstelling in komt moet je dan ook overleggen.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze spelen toch individueel?
Hij heeft geen toestemming nodig.
Wie het eerst komt, het eerst maalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |