ja was heel netjes van charlotte hoe ze he vroeg maar chiara bleef maar ontkennen.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nou chiara lult aardig hoor, charlotte heeft toen aan chiara gevraagd of ze problemen met haar heeft en toen zei chiara dat er niet was ze was te laf om te zeggen dat er wel iets was.
Charlotte vroeg het wel op de man af tenminste.
ik weet niet of hij dat zou doen.. zou wel leuk zijn!!!quote:Op zondag 29 januari 2023 11:01 schreef Lillfex het volgende:
Ii wist het wel als ik 50k zou krijgen dan ging ik als ik Jason was
Charlotte roddelt heel weinig Zie het bijna nooitquote:Op zondag 29 januari 2023 11:00 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja was heel netjes van charlotte hoe ze he vroeg maar chiara bleef maar ontkennen.
zal nu ook wel weer begonnen.
wat een flauwekul nu van jolien dat jason jong is..die heeft zich vaak veel volwassener gedragen daar dan menig bewoner
gisteren nog in de badkamerquote:Op zondag 29 januari 2023 11:02 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Charlotte roddelt heel weinig Zie het bijna nooit
uhm....verkeerde Cosquote:Op zondag 29 januari 2023 11:02 schreef Dotteke het volgende:
Dit is tienerliefde zegt Marciano ga een kleine jongen zoeken dit is niets voor mij
quote:Op zondag 29 januari 2023 11:02 schreef Dotteke het volgende:
Dit is tienerliefde zegt Marciano ga een kleine jongen zoeken dit is niets voor mij
nee die is wel oprecht , als een van de weinige en confronteert op een fijne manier met wat ze zit.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:02 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Charlotte roddelt heel weinig Zie het bijna nooit
wegquote:Op zondag 29 januari 2023 11:04 schreef Ireth het volgende:
Ho stop! Luie zondag, net het ontbijt achter de kiezen...
Waar is Jason?!?!?!?
ahh heb je weer wat gemist. Terug kijken op filmpjes hij heeft de groep nog 'toegesproken' dat de laatste dagen niet makkelijk voor hem waren. hoop dat hij snel weer erin kan of met veel geld eruit blijft om de groep te sarren.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:04 schreef Ireth het volgende:
Ho stop! Luie zondag, net het ontbijt achter de kiezen...
Waar is Jason?!?!?!?
Ilse had 0 coins.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:00 schreef Donna1000 het volgende:
Gisteren kwam bij de erfenis van Ilse een vraagteken, verder hebben ze er niks meer van gehoord. Ze kunnen met de erfenis van Jason alle kanten op, confusion
niet eensquote:Op zondag 29 januari 2023 11:07 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet nooit wel? Chiara is een dikke fluister en roddelkont.
Och dat had ik vorig jaar met Kristof. Snuit je neus en wees een grote jongen, je overleeft het welquote:Op zondag 29 januari 2023 10:41 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik ben het beu om mijn twitter te openen en om de 5 seconden een nieuwe haat tweet richting Chiara te zien. Snappen die mensen niet dat het een spel is en haar tactiek is om twijfel in de mensen daar te planten en ze tegen elkaar op te zetten. Daarom is ze nog niet zo in het echte leven.
ik denk ook is wat an de gangquote:Op zondag 29 januari 2023 11:09 schreef engine het volgende:
Twee dezelfde streams. Vast een stream voorbereiden voor het datacenter
We gaan het vast zien vandaagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |