Ze zegt ook dat ze smoezen over haar en dat mensen dat bevestigen aan haar. Hij ontkent hetquote:Op zondag 29 januari 2023 10:44 schreef engine het volgende:
MA en ChaCha praten het weer uit.
Alsnog heeft niemand de tickets gepakt.
Over charlotte of ze iets gezegd heeft. En waarom is chiara verbaasd over de stem van charlotte. Zelf heeft ze ook op haar gestemdquote:Op zondag 29 januari 2023 10:45 schreef Joyce-43 het volgende:
Wat vroeg chiara nou net aan jolien, jolien antwoordde je moet het zelf vragen anders klep ik weer
klopt zij heeft op jason gestemtquote:Op zondag 29 januari 2023 10:45 schreef ben34567 het volgende:
Charlotte heeft Chiara genomineerd; Chiara niet aan haar. Maar ondertussen al de hele week klagen dat Chiara gemeen en sneaky is tegen haar. LA girl is weer hypocriet.
Chiara heeft van de week wel op charlotte gestemd.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:45 schreef ben34567 het volgende:
Charlotte heeft Chiara genomineerd; Chiara niet aan haar. Maar ondertussen al de hele week klagen dat Chiara gemeen en sneaky is tegen haar. LA girl is weer hypocriet.
is en spel en zij moet op jemandquote:Op zondag 29 januari 2023 10:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Chiara heeft van de week wel op charlotte gestemd.
Dacht hetzelfde.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:48 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik vind trouwens dat lange haar bij jolien helemaal niet mooi, het is te dun en ielig. Kan beter stuk korter wezen
Ja maar je moest de helft van een groep nomineren dus veel keuze was er niet. Het was fifty-fifty. Nu heeft Charlotte specifiek Chiara genomineerd omdat ze haar duidelijk niet kan uitstaan. Chiara is zoals de rest van de groep op Jason gegaan omdat ze vinden dat hij niet in de groep past.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Chiara heeft van de week wel op charlotte gestemd.
eigentlich hebben ze geen ruzie, ze praten ookquote:Op zondag 29 januari 2023 10:52 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ja maar je moest de helft van een groep nomineren dus veel keuze was er niet. Het was fifty-fifty. Nu heeft Charlotte specifiek Chiara genomineerd omdat ze haar duidelijk niet kan uitstaan.
Charlotte is geobsedeerd door Chiara. Denkt heel de tijd dat ze over haar aan het roddelen is en zo heeft ze ironisch al meer geroddeld over Chiara dan andersom. Maar twitter wil het niet zien.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
eigentlich hebben ze geen ruzie, ze praten ook
van uit chiara is geen ruziequote:Op zondag 29 januari 2023 10:54 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Charlotte is geobsedeerd door Chiara. Denkt heel de tijd dat ze over haar aan het roddelen is en zo heeft ze ironisch al meer geroddeld over Chiara dan andersom. Maar twitter wil het niet zien.
Daar zullen ze wel over nagedacht hebben en dan doen alsofquote:Op zondag 29 januari 2023 10:48 schreef Koos1958 het volgende:
Als Jason zijn coins niet weggeeft komt hij denk ik gewoon weer terug.
Nou chiara lult aardig hoor, charlotte heeft toen aan chiara gevraagd of ze problemen met haar heeft en toen zei chiara dat er niet was ze was te laf om te zeggen dat er wel iets was.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:54 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Charlotte is geobsedeerd door Chiara. Denkt heel de tijd dat ze over haar aan het roddelen is en zo heeft ze ironisch al meer geroddeld over Chiara dan andersom. Maar twitter wil het niet zien.
Dat moet wel even geloofwaardig worden gebracht natuurlijk anders is deze Twist echt een natte wind, zoals ik verderop in dit draadje beschreef.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:48 schreef Koos1958 het volgende:
Als Jason zijn coins niet weggeeft komt hij denk ik gewoon weer terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |