Wat maakt het nu uit of iemand de dunne een dikke een rechte of een kromme drol heeftquote:
hoop ik niet because in huis komtquote:Op zondag 29 januari 2023 10:37 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Het zal de laatste week zijn dat we haar zien denk ik
Ik geloof dat niet, helemaal niet omdat die jongen heeft aangegeven er door heen te zitten en heimwee heeft.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:37 schreef spapaars het volgende:
Jason was al eens buiten het huis in een kamer vol met sleutels , en nu weer?
nee zij klagte over buikpijn en vorgemakt hoequote:Op zondag 29 januari 2023 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat maakt het nu uit of iemand de dunne een dikke een rechte of een kromme drol heeft
Poep, pies, kakquote:Op zondag 29 januari 2023 10:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee zij klagte over buikpijn en vorgemakt hoe
zij gescheten heeft, zij heeft vloessigscheten met
de mond gemakt
last van koude bier
Ik ben het beu om mijn twitter te openen en om de 5 seconden een nieuwe haat tweet richting Chiara te zien. Snappen die mensen niet dat het een spel is en haar tactiek is om twijfel in de mensen daar te planten en ze tegen elkaar op te zetten. Daarom is ze nog niet zo in het echte leven.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoop ik niet because in huis komt
zij goed an
ppff je blijft het maar over poep hebben, Mario stop er eens meequote:Op zondag 29 januari 2023 10:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
de mond gemakt
last van koude bier
heb ik ook gelezenquote:Op zondag 29 januari 2023 10:41 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik ben het beu om mijn twitter te openen en om de 5 seconden een nieuwe haat tweet richting Chiara te zien. Snappen die mensen niet dat het een spel is en haar tactiek is om twijfel in de mensen daar te planten. Daarom is ze niet zo in het echte leven.
jep sttop ik me somige hebbenquote:Op zondag 29 januari 2023 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ppff je blijft het maar over poep hebben, Mario stop er eens mee
Ik zal je even uit die droom helpen het ging over Jacueline dat zij in bed scheten had liggen laten daar klaagde Chiara overquote:Op zondag 29 januari 2023 10:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
de mond gemakt
last van koude bier
Twitter is niet hier dan moet je dat daar zeggenquote:Op zondag 29 januari 2023 10:41 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik ben het beu om mijn twitter te openen en om de 5 seconden een nieuwe haat tweet richting Chiara te zien. Snappen die mensen niet dat het een spel is en haar tactiek is om twijfel in de mensen daar te planten en ze tegen elkaar op te zetten. Daarom is ze nog niet zo in het echte leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |