Ah ik vind hem wel schattig zo hoor....quote:Op zondag 29 januari 2023 11:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
Puppy is moe na 'n avondje stappen....
[ afbeelding ]
Niet dom, maar hoop voor hem dat ze wel goed naar hem luisteren bij de FEBOquote:Op zondag 29 januari 2023 11:15 schreef ben34567 het volgende:
Natuurlijk komt Jason terug het huis in. Zijn er echt mensen zo dom die geloven dat een potentiële finalist voorgoed weg is ? Enige vraag is of hij voordelen krijgt (PON of vrijstelling) of nadelen (zelf genomineerd)
Vind het net 'n 1ejaars studentje die los is geslagen, en vertrouw hem nietquote:Op zondag 29 januari 2023 11:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ah ik vind hem wel schattig zo hoor....
Ja daarom vind ik charlotte zo veel beter als Chiara die is gewoon vals, want net jolien uittorent maar al vragen aan charlotte ho maarquote:Op zondag 29 januari 2023 11:00 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja was heel netjes van charlotte hoe ze he vroeg maar chiara bleef maar ontkennen.
zal nu ook wel weer begonnen.
wat een flauwekul nu van jolien dat jason jong is..die heeft zich vaak veel volwassener gedragen daar dan menig bewoner
Dat weet ik niet maar als ik Jason was en hij kreeg 50k aangeboden dan wist ik het welquote:Op zondag 29 januari 2023 11:15 schreef ben34567 het volgende:
Natuurlijk komt Jason terug het huis in. Zijn er echt mensen zo dom die geloven dat een potentiële finalist voorgoed weg is zonder stemming door het publiek ? Enige vraag is of hij voordelen krijgt (PON of vrijstelling) of nadelen (zelf genomineerd)
Ik vind hem een hoge aaibaarheidsfactor hebbenquote:Op zondag 29 januari 2023 11:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vind het net 'n 1ejaars studentje die los is geslagen, en vertrouw hem niet
Confusing hequote:Op zondag 29 januari 2023 11:21 schreef Joyce-43 het volgende:
Kregen ze voorheen een zendercheck als ze slapen op de bank en bed overdag word nu alles maar toe gelaten.![]()
quote:Op zondag 29 januari 2023 11:23 schreef ben34567 het volgende:
Mensen worden nu gehaat omdat ze dezelfde naam delen als Chiara. Ik ga twitter verwijderen die moraalridders zijn psycho
[ afbeelding ]
Een fake profiel die rechtstreeks contact heeft met de familie en het spoilt op sociale media. Ik zou er geen geloof aan hechten.quote:
En daarom ga je je twitter verwijderen? Je kan dat soort gasten ook gewoon blokkeren hé?quote:Op zondag 29 januari 2023 11:23 schreef ben34567 het volgende:
Mensen worden nu gehaat omdat ze dezelfde naam delen als Chiara. Ik ga twitter verwijderen die moraalridders zijn psycho
[ afbeelding ]
hun probleem daar heeft BB toch niets mee te makenquote:Op zondag 29 januari 2023 11:15 schreef Kinga het volgende:
Besef even dat er geld opgehaald is voor een vliegtuigje, en die jongen is weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |