quote:Op zondag 29 januari 2023 11:25 schreef engine het volgende:
Ik wil wel maar wil toch niet maar wil wel dat anderen die geen coins hebben die ook willen ook kunnen.
de zijn toch alle niet gezoendquote:Op zondag 29 januari 2023 11:23 schreef ben34567 het volgende:
Mensen worden nu gehaat omdat ze dezelfde naam delen als Chiara. Ik ga twitter verwijderen die moraalridders zijn psycho
[ afbeelding ]
Ja Charlotte heeft het thema helemaal doorquote:
de gaan zo ver dat zij zeggen Chiara is ochtend met Chars tandborstelquote:Op zondag 29 januari 2023 11:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
En daarom ga je je twitter verwijderen? Je kan dat soort gasten ook gewoon blokkeren hé?
Gewoon blokkeren en verder gaan met de restquote:Op zondag 29 januari 2023 11:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
de gaan zo ver dat zij zeggen Chiara is ochtend met Chars tandborstel
naar wc gegangen
geen idee hoe ik op tv mens blokkerequote:Op zondag 29 januari 2023 11:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gewoon blokkeren en verder gaan met de restdenk om je hart
zo oud ben ik nog niet dat ik dingenquote:Op zondag 29 januari 2023 11:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gewoon blokkeren en verder gaan met de restdenk om je hart
Op Twitter Mario, je klaagt over mensen op Twitter die zeggen dat chiara met de tandenborstel van char naar de plee is gegaan. Die kan je blokkeren.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
geen idee hoe ik op tv mens blokkere
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |