Ja echt vreemd dat nu niemand ze pakt.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:22 schreef Gerrie_55 het volgende:
Eigenlijk belachelijk dat queen charlotte even beslist of je wel of niet die ticket mag pakken
Ja zekerquote:Op zondag 29 januari 2023 10:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ja echt vreemd dat nu niemand ze pakt.
Zo'n kop zou ik ook hebben, als ik Michelangelo wasquote:Op zondag 29 januari 2023 10:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ja echt vreemd dat nu niemand ze pakt.
Ze lieten Jowi ook gewoon gaan.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:12 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook , kan bijna niet geloven dat ze de grote favoriet gewoon weg laten gaan/wegsturen
Dat zal Jason denk ik zelf niet zo vinden.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:26 schreef xdiashalizx het volgende:
Week van de confusion, dus ik hoop dat ook het vertrek van Jason hieronder valt, en hij gewoon terugkomt..
Ik hoop dit, maar ben niet zo zeker dat ie chiara stem.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:34 schreef ben34567 het volgende:
Natuurlijk gaat BB Jason niet wegsturen zonder stemming van het publiek en liveshow. Febo weet dat de mensen thuis willen zien hoe Jason wraak neemt. Hij gaat power of nomination krijgen. Chiara erop en ze zal eruit gestemd worden. Kut kut kut
Dat zijn nogal wat aannames op een rijquote:Op zondag 29 januari 2023 10:34 schreef ben34567 het volgende:
Natuurlijk gaat BB Jason niet wegsturen zonder stemming van het publiek en liveshow. Febo weet dat de mensen thuis willen zien hoe Jason wraak neemt. Hij gaat power of nomination krijgen. Chiara erop en ze zal eruit gestemd worden einde van de week. Kut kut kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |