Ja kan wel inderdaadquote:Op zondag 29 januari 2023 11:57 schreef PS. het volgende:
[..]
Volgens mij de AH rond de feestdagen ook wel.
Achterlijk gedoe. Ik geloof dat ze het gaat schenken aan iets tegen pesten.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:15 schreef Kinga het volgende:
Besef even dat er geld opgehaald is voor een vliegtuigje, en die jongen is weg
Misschien ff zak doperwten op dat gevoel leggen.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Chayron blijft een naar gevoel houden over het nomineren
Ik zou het nog ff bewarenquote:Op zondag 29 januari 2023 12:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Achterlijk gedoe. Ik geloof dat ze het gaat schenken aan iets tegen pesten.
Zoals met de ballonnen vorig jaarquote:Op zondag 29 januari 2023 11:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken, iedereen straks tickets op 1 na en die heeft dan immuniteit
quote:Op zondag 29 januari 2023 12:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Misschien ff zak doperwten op dat gevoel leggen.
en terechtquote:Op zondag 29 januari 2023 12:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Chayron blijft een naar gevoel houden over het nomineren
Ze spelen toch individueel?quote:Op zondag 29 januari 2023 11:30 schreef Kinga het volgende:
ik geef in deze Charlotte gelijk dat ze het er eerst over hebben wie ze nu pakt. Zoals ze nu doen dus. Maar jesus meid, als je in BB een spel kan spelen MOET je het doen. Hoe dom. MA is nu bang om ze te pakken want stel er zit iets negatiefs aan vast. Who cares?
Zou goed kunnen. Maar dan wist BB dat van te voren want er zijn er zonder coins. Dus niet eerlijk dan.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:02 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Zoals met de ballonnen vorig jaar
Even gekeken hier nietquote:
Ja vind ik ook wel een beetje Stel dat er een vrijstelling in komt moet je dan ook overleggen.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze spelen toch individueel?
Hij heeft geen toestemming nodig.
Wie het eerst komt, het eerst maalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |