Woehoequote:
Weet je wat voor 25 man sushi kost?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:46 schreef lojanda het volgende:
Ik vraag me af of ze niet goedkoper uit zijn met sushi bestellen. Vaak kun je grote boxen bestellen die in verhouding een stuk goedkoper zijn. Als je ziet wat ze nu allemaal aan producten hebben moeten kopen is echt voor veel geld.
Belachelijk veelquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet je wat voor 25 man sushi kost?
Ga minimaal uit van 20,- pp x 25. Duur grapjequote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat mogen ze niet volgens mij. Tis bol.com Jumbo of marktplaats. Of als ze cadeaubonnen winnen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:46 schreef lojanda het volgende:
Ik vraag me af of ze niet goedkoper uit zijn met sushi bestellen. Vaak kun je grote boxen bestellen die in verhouding een stuk goedkoper zijn. Als je ziet wat ze nu allemaal aan producten hebben moeten kopen is echt voor veel geld.
Serotonine tanken voor de hersenenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:56 schreef Dotteke het volgende:
3 graden en ze zit buiten alsof het hoog zomer is die Eucine
Ik zie er meerdere buiten in de zon liggen
Dat gaan we natuurlijk weer krijgen, zodra de zon komt liggen ze hele dagen buiten te bakkenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Serotonine tanken voor de hersenen
Zo versier je geen vrouwen Erikquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:52 schreef utopia2.0 het volgende:
Erik een schuine mop. Eunice geeft aan dat ze stijf is, waarop Erik zei, dat zei je vriend vanochtend ook nog. Iets in die trand
Dat er maar veel gezopen mag worden terwijl wijzelf het nuchter gadeslaanquote:
Lekker in de zon. Zou ik zeker aanradenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gaan we natuurlijk weer krijgen, zodra de zon komt liggen ze hele dagen buiten te bakken
Nou m'n oren, lekker met het geluid voluit..quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:10 schreef utopia2.0 het volgende:
Van een relaxe stream, naar een blerende GJ
GJ de alleskunner...quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:11 schreef engine het volgende:
GJ weet het allemaal al. Alleen dan op de radio.
[ afbeelding ]
Ja vreselijk hé... hij heeft geen lessen nodig, die gast weet alles al..quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:24 schreef pingu66 het volgende:
Wat is die GJ toch een vreselijke betweter met zijn belerende toontje
Dat weet ik niet, ik denk Ima want de rest kan nog niets al denken ze van welquote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:29 schreef Dotteke het volgende:
En wat is nu de bedoeling vanavond? Gaan ze om en om draaien?
Belachelijk gedoe , ik ga wat doenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:33 schreef greysbones het volgende:
Man man man
Het afscheid van tiano wordt een evenement???
Ja als je jezelf belangrijk vind dan organiseer je wat hequote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:33 schreef greysbones het volgende:
Man man man
Het afscheid van tiano wordt een evenement???
Denk kijk evenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Belachelijk gedoe , ik ga wat doen
Niet meer te doen de laatste dagen.quote:
Die DJ toestand zou al wel komen toch alleen als er geld was zou er een etentje vooraf komenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:34 schreef IkFok het volgende:
[..]
Ja als je jezelf belangrijk vind dan organiseer je wat he
Voor 200 euro kom je een heel eind..quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dom van de FEBOquote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:36 schreef Ebinas het volgende:
Het zal voorlopig ook wel niet ophouden, met al die persoonlijke doelen.
Leuk voor hun dat wel, maar verder saaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Ik denk dat het wel meer heeft gekost dan 200,-quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Voor 200 euro kom je een heel eind..
K denk dat wat ze nu allemaal hebben gekocht het ook in die buurt zal zijn.
Zat net even de kijkcijfers te bekijken en het lijkt voldoende.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dom van de FEBO
Want echt tv kunnen ze er ook niet van maken
Saaie tv
Maar goed er zal vanavond een sloot drank ik gaan
Kijken of Martin zich dit keer wel kan gedragen
Van de week zei hij ook zoiets maar toen ging het over zichzelf.. dat zei mijn vrouw gisteren ookquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:52 schreef utopia2.0 het volgende:
Erik een schuine mop. Eunice geeft aan dat ze stijf is, waarop Erik zei, dat zei je vriend vanochtend ook nog. Iets in die trand
Ja daarom juist.. als je een paar grote boxen met een actie besteld kom je denk ik goedkoper uitquote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meer heeft gekost dan 200,-
Maar wat heb je dan genoeg voor 25 personen avond eten?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Voor 200 euro kom je een heel eind..
K denk dat wat ze nu allemaal hebben gekocht het ook in die buurt zal zijn.
ze kunnen toch geen sushi bestellen?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja daarom juist.. als je een paar grote boxen met een actie besteld kom je denk ik goedkoper uit
En dan dat zelfvoldane lachje erbij en dat ja knikkenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Van de week zei hij ook zoiets maar toen ging het over zichzelf.. dat zei mijn vrouw gisteren ook![]()
Zo niet grappig en uit de mond van Erik ook erg akward vind ik.
Het is een spellen RLSquote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:46 schreef lojanda het volgende:
Waarom nu weer spelletjes op de stream?? Laat buiten zien daar worden tenminste gesprekken gevoerd.. of laat de keuken zien waar ze bezig zijn met het voorbereiden van de sushi.
Van mij mogen zie al die kaarten en spelletjes in de kachel gooien.. zo niet leuk om naar te kijken
Zeker wel. Wij hebben het laatst ook laten komen voor 20 mensen en toen waren we 140 euro kwijt. We hadden 14 stuks pp.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:44 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maar wat heb je dan genoeg voor 25 personen avond eten?
Weet ik niet maar volgens mij is er al eerder wat bezorgd dus zou best kunnen met overleg dat het mag.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:45 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ze kunnen toch geen sushi bestellen?
Maar daar zat vast geen Erik en Bern tussen 😉🤣quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zeker wel. Wij hebben het laatst ook laten komen voor 20 mensen en toen waren we 140 euro kwijt. We hadden 14 stuks pp.
In de zin van opdrachten maar dit gaat toch nergens over.. meteen als ze hun ogen open hebben roept er al wel iemand “zullen we keezen”quote:
Nee gelukkig nietquote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:50 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maar daar zat vast geen Erik en Bern tussen 😉🤣
Thais kregen ze van de Febo (dit klinkt een beetje raar, alsof ze thaise ktoketten uit de muur haalden) 🤣quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Weet ik niet maar volgens mij is er al eerder wat bezorgd dus zou best kunnen met overleg dat het mag.
Hadden ze toch verdiend met een opdracht? Was niet normaal toen die hoeveelheid bakken die er stonden.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:53 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Thais kregen ze van de Febo (dit klinkt een beetje raar, alsof ze thaise ktoketten uit de muur haalden) 🤣
Genieten tochquote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:55 schreef Dotteke het volgende:
Even zon en Wendy heeft het iedee dat het augustus is
Babette heeft het idee dat ze aan het strand zit
Hoe dan ook.. het is nooit voldoende of goed.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:56 schreef pingu66 het volgende:
Een loods waar alleen maar basis behoeften zijn, daar us niets meer van over en toch klagen de meesten (ook "de oudjes")
Ik vind die twee niets aan eerlijk gezegdquote:
Maar dat mag toch ookquote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind die twee niets aan eerlijk gezegd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja dat klopt maar ik bedoel ze hadden het niet zelf besteld via thuisbezorgd want op die site kunnen ze niet( het lijkt noord Korea wel)quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hadden ze toch verdiend met een opdracht? Was niet normaal toen die hoeveelheid bakken die er stonden.
Ja dat is waar.. werd geleverd door de FEBO.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:59 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja dat klopt maar ik bedoel ze hadden het niet zelf besteld via thuisbezorgd want op die site kunnen ze niet( het lijkt noord Korea wel)
Bern weet ik niet maar Erik zie ik toch bijna iedere dag. Eten krijgen van een ander of extra krijgen. Ook laatst mrt friet kwam Isaac langs met nog extra friet Erik stak zijn vinger op terwijl zijn mond en bord nog vol lag. Isaak sloeg hem daarom ook over.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nee gelukkig nietmaar die kunnen van wat ze nu maken ook geen twee borden eten.
Dat klopt maar in dit geval bedoel ik de sushi. Ze maken dat nu zelf maar dat zal ook niet zoveel zijn dat een Erik of Bern daar dan twee volle borden van kunnen nemen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:03 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Bern weet ik niet maar Erik zie ik toch bijna iedere dag. Eten krijgen van een ander of extra krijgen. Ook laatst mrt friet kwam Isaac langs met nog extra friet Erik stak zijn vinger op terwijl zijn mond en bord nog vol lag. Isaak sloeg hem daarom ook over.
" je hebt nog,eerst anderen....."
Ik krijg er ook trek van.quote:
Ik ga straks brie halen denk ikquote:
Goed ideequote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aardig fragmentje van gisteravond, helaas is de audio ruk .....![]()
[ afbeelding ]
Jasper had Martin naar huis moeten slaan - 27 januari 2023.Het waren muizenstootjes van Jappie. We moeten hem nu niet neer gaan zetten als een Mike TysonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Ligt een beetje aan de soort sushi en hoe groot ze zijn maar gemiddeld denk ik een stuk of twaalf.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:13 schreef Frummelie het volgende:
Hoeveel sushi per persoon heb je nodig.... hier ben je nog wel even druk mee...
Ik lust het niet, dus geen idee.
Gelijk heeft ze.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:04 schreef lojanda het volgende:
Dat vind ik nu geluk zegt Babette, de eerste zonnestralen.. wordt ik helemaal blij van.
Ik tel ze nooitquote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:13 schreef Frummelie het volgende:
Hoeveel sushi per persoon heb je nodig.... hier ben je nog wel even druk mee...
Ik lust het niet, dus geen idee.
Beetje karig idd maar ik begreep dat die ook kipfingers krijgen. Het wordt een heus kinderfeestjequote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:15 schreef Frummelie het volgende:
Met alleen komkommer is voor de niet vis eters, nou lekker dan...
Zo hejj dan zouden ze plus minus 300 stuks moeten maken....quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de soort sushi en hoe groot ze zijn maar gemiddeld denk ik een stuk of twaalf.
Volgens mij zijn er voor de niet viseters ook kipfingers, waar ze sushi van kunnen maken.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:15 schreef Frummelie het volgende:
Met alleen komkommer is voor de niet vis eters, nou lekker dan...
Thnxquote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik tel ze nooit
En de één maakt ze dikker dan de ander, dat maakt ook best nog een verschil.
Dat vind ik echt lullig, ze hadden toch wat kipfilet kunnen grillen en dat in reepjes.... slappe hap weer.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Beetje karig idd maar ik begreep dat die ook kipfingers krijgen. Het wordt een heus kinderfeestje
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat vind ik echt lullig, ze hadden toch wat kipfilet kunnen grillen en dat in reepjes.... slappe hap weer.
Ja is heel veel werk.. ik kook graag maar in sushi maken zie ik het nut niet.. gelukkig gaat bestellen veel sneller en Is een stuk handigerquote:
Oooh ja, die heb ik wel zien liggen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er voor de niet viseters ook kipfingers, waar ze sushi van kunnen maken.
Ik bestel het ook altijd. Bespaart idd veel werk.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja is heel veel werk.. ik kook graag maar in sushi maken zie ik het nut niet.. gelukkig gaat bestellen veel sneller en Is een stuk handiger
Het ligt nooit aan haar, het ligt aan de beschrijving op de verpakking enz...quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:23 schreef lojanda het volgende:
Kenzy is weer allerlei smoesjes aan het verzinnen.. rijst is kut en de messen zijn niet scherp.
Klopt ik hoor de bewoners ook vaak negatief praten over haar koken.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het ligt nooit aan haar, het ligt aan de beschrijving op de verpakking enz...
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt ik hoor de bewoners ook vaak negatief praten over haar koken.
Het is niet voor niets dat zij niet echt is afgevallen in de tijd dat ze daar is.. continu stopt ze eten in haar mond als ze aan het koken is. Ze heeft zowat al een maaltijd op tegen de tijd dat ze klaar is met koken.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:27 schreef OmaJacky het volgende:
Als we deze in 6 snijden zegt zoe dan heb je er 5 over , is dat voor de niet viseters vraagt sasha...... ehhh nu zijn er nog maar 2 over want er worden er 3 geproefd.
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:34 schreef Frummelie het volgende:
Ooh ze krijgen 6 stukjes pp of hoor ik dat niet goed.
Nou daar zullen ze wel vol van zitten.. krijg nu al medelijden met Erik.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:34 schreef Frummelie het volgende:
Ooh ze krijgen 6 stukjes pp of hoor ik dat niet goed.
En een stuk meer hygiënischquote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:35 schreef Chanel5 het volgende:
Doe handschoenen aan Sas, werkt misschien wat beter
Daar gaat tiano niet blij van wordenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dan mag de frituurpan wel aan....
Dat zei Tiano al , dat hij dat wel ging doen. Kennis zei nog je hebt toch nog chips voor vanavond.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dan mag de frituurpan wel aan....
Die gaat helemaal over de ruk.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou daar zullen ze wel vol van zitten.. krijg nu al medelijden met Erik.
Kachinggggggquote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:38 schreef lojanda het volgende:
Echt heel weinig wat ze krijgen en als je zag wat er allemaal besteld werd.. lekker kostenplaatje zo..
En terecht, mijn kleinkinderen van 9 en 8 eten er al zo'n 10 tot 15.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou daar zullen ze wel vol van zitten.. krijg nu al medelijden met Erik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Daarom ook.. hoe hebben ze niet afgegeven op het managerschap van Jeff en over hoe oneerlijk hij was.. Marciano doet precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kachingggggg
En andere evenementen mogen nog geen 100,- kosten
Dan is er ook nog allemaal drank voor vanavond
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
KimD een beetje vals of gewoon jaloers .......![]()
[ afbeelding ]
KimD over de tieten van Mirthe - 27 januari 2023.Mirthe en Kim gaat niet samenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kim heeft in haar hoofd dat mirthe doet alsof ze lief en onschuldig is ..
En als Kim wat in de hoofd heeft gaat dat er nooit meer uit![]()
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
Tsjaaa feestje Marciano, dan kan het allemaal en als het vrouwtje jarig is, kan het ook allemaal..quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kachingggggg
En andere evenementen mogen nog geen 100,- kosten
Dan is er ook nog allemaal drank voor vanavond
Dat is toch geen masseren meer wat ze doet.. dat noem ik verkrachten van de spierenquote:
Dat wordt een wagyu JW.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is toch geen masseren meer wat ze doet.. dat noem ik verkrachten van de spieren
Moet vaak een paar keer terugspoelen om nou te begrijpen wat KimD nu eigenlijk zegtquote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mirthe en Kim gaat niet samen
Ook een drankje opquote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Moet vaak een paar keer terugspoelen om nou te begrijpen wat KimD nu eigenlijk zegt
Hij vindt het echt leukquote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goed om te zien dat Jeff zo enthousiast is en weer wat om handen heeft .....
Moet wel morgen weer ingeleverd wordenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goed om te zien dat Jeff zo enthousiast is en weer wat om handen heeft .....
Persoonlijk doelletje incomingquote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:47 schreef engine het volgende:
[..]
Moet wel morgen weer ingeleverd worden
Gaan wij er ook een kopenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:48 schreef engine het volgende:
Maar zijn er meerdere enthousiast. Zie het nog wel gebeuren dat ze een dj set uit de prijzenpot kopen.
Dan is het vaak ietsje pietsje duidelijkerquote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nee hoor ook gewoon als ze broodnuchter is
Daar schijnt hij ook meer voor de mooi te staanquote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:50 schreef Frummelie het volgende:
Het is ook wel lekker geregeld, Marciano wil een feest en doet er zelf geen ene malle moer aan.
Heeft een plankje gezaagd voor de bar....thats all...
Staat nu lekker te voetballen met de bro's... heeft zelf een eettentje dus ik had hem eigenijk wel in de keuken verwacht..
Toch denk ik dat Kim daar wel een beetje gelijk in heeft. Mirthe is voor het spel een gevaarlijkequote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mirthe en Kim gaat niet samen
Haar vriendje Jeff is het onderhand gewend maar die moet het soms ook drie keer achterelkaar vragenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan is het vaak ietsje pietsje duidelijker
Jepquote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Kim daar wel een beetje gelijk in heeft. Mirthe is voor het spel een gevaarlijke
Moet je wel Ima erbij hurenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gaan wij er ook een kopen
Ik wil nu ook
Lijkt me best leukquote:
Jazeker, die doet zich veel dommer voor dan ze in werkelijkheid is, ik mag deze manier van spelen wel ....quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Toch denk ik dat Kim daar wel een beetje gelijk in heeft. Mirthe is voor het spel een gevaarlijke
Ja op deze manier is een persoonlijk doel wel leukquote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zien we Ima eens losgekoppeld van Ruppie en bezig met iets, wat hij erg leuk vindt
Ja zou ook wel willen proberenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lijkt me best leuk
Hij doet het echt leuk
Mirthe is aardig slim maar tegelijk best wereldvreemd en dat is een aparte mixquote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Van wat ik begreep is dat zijn ex het eigenlijk runt.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar schijnt hij ook meer voor de mooi te staan
Mssn kan Tiano zelf de handen eens uit de mouwen steken, tis zijn feestje tochquote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:56 schreef Frummelie het volgende:
Sas is gaan liggen... ben benieuwd wie Kenzy komt assisteren...
Sascha kan beter naar huis gaan, er zit niet echt verbetering in, wat wil je daar dan nog...
Tis ook echt wel een tokkie hoor..quote:
Ze is wel fanatiek met DJ'en in ieder gevalquote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Tis ook echt wel een tokkie hoor..
Idd lekker naar huisquote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:56 schreef Frummelie het volgende:
Sascha kan beter naar huis gaan, er zit niet echt verbetering in, wat wil je daar dan nog...
Dan zijn ze dat allemaal, zonder uitzondering hoor ik de jongeren daar zo schelden.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou echt... luie flikker...quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn kan Tiano zelf de handen eens uit de mouwen steken, tis zijn feestje toch
Ben niet vies van heerlijke scheldkanonnades maar zulk taalgebruik is maximaal onaantrekkelijkquote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou gelukkig lang niet allemaal maar er zitten er idd een paar tussen waarvan ik me kan voorstellen dat paps en mams daar niet blij van worden.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan zijn ze dat allemaal, zonder uitzondering hoor ik de jongeren daar zo schelden.
Ik zou echt niet zo kunnen werken, ruim altijd meteen op wat ik niet meer nodig heb. Als je dan ziet hoe Jeff in de keuken werkt, tussendoor afwast en de keuken netjes houdt en als hij klaar is een schone keuken achterlaat, wereld van verschilquote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:59 schreef Frummelie het volgende:
Ooh kijk die keuken, ik zou gek worden..
Tiano liet zelfs zijn kadootje voor KimK (lees: zakje snoep) inpakken door Mexx die vervolgens weer Zoe riepquote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou echt... luie flikker...
Ik ook, ik word al overspannen als er een minuscuul uienschilletje ligt...quote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik zou echt niet zo kunnen werken, ruim altijd meteen op wat ik niet meer nodig heb. Als je dan ziet hoe Jeff in de keuken werkt, tussendoor afwast en de keuken netjes houdt en als hij klaar is een schone keuken achterlaat, wereld van verschil
Een naam opbouwen door bijv. deel te nemen aan een realtiyprogramma en er vervolgens gretig gebruik van willen makenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:05 schreef Harry het volgende:
Vlogger, YouTuber, of DJ. Je kan er relatief makkelijk en zonder opleiding heel rijk mee worden. Maar voor hoeveel mensen is dat weggelegd. En je moet HEEL GOED zijn!
Ik denk dat er zeker 10 in de Loods zitten met dat idee.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Een naam opbouwen door bijv. deel te nemen aan een realtiyprogramma en er vervolgens gretig gebruik van willen maken
Je slaat hiermee de spijker op z'n kop inderdaadquote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:09 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik denk dat er zeker 10 in de Loods zitten met dat idee.
Misschien geen DJ worden. Maar wel op tv komen en van daaruit naam en faam maken. Zoe bijvoorbeeld.
Maar van alle RLS's hoor van 95% niets meer.
Ja dat is waar, Jeff werkt ook netjes... ik hou d'r van.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik zou echt niet zo kunnen werken, ruim altijd meteen op wat ik niet meer nodig heb. Als je dan ziet hoe Jeff in de keuken werkt, tussendoor afwast en de keuken netjes houdt en als hij klaar is een schone keuken achterlaat, wereld van verschil
Wendy, Kenzy...... Wie de nummer drie?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:19 schreef Inka het volgende:
Ze doet dat vrij subtiel. Alledrie de vrouwen waar hij mee in bed heeft gelegen zijn zo niet leuk volgens Wanda
Daar ben ik ook benieuwd naarquote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:22 schreef Harry het volgende:
[..]
Wendy, Kenzy...... Wie de nummer drie?
Mirthe heeft er weleens geslapen maar toen lag Kenzy er ookquote:
Babettequote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:22 schreef Harry het volgende:
[..]
Wendy, Kenzy...... Wie de nummer drie?
En met haar "geslapen"quote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bij de borsten gegrepen
Maar dat zegt Jappie niet
Is aan de beurt bij de DJ-set.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:30 schreef Frummelie het volgende:
Waar is Kim K, die heb ik ook nog niet gezien vandaag....
Snap niet wat ze in hem zien, zit nu echt niets lekkers, leuks moois of opwindends aan aan die man/knulquote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:32 schreef Kakadylo het volgende:
Je kan veel over Jeff zeggen maar die was wars voor al die vrouwelijke aandacht en raakte smoorverliefd op notabene KimD
Ik vind hem wel een leuke kop hebben, ik vind alleen z'n karakter vaak ruk... in het begin vond ik hem echt leuk hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap niet wat ze in hem zien, zit nu echt niets lekkers, leuks moois of opwindends aan aan die man/knul
IK ga maar niet zeggen wat ik van zijn kop vindtquote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind hem wel een leuke kop hebben, ik vind alleen z'n karakter vaak ruk... in het begin vond ik hem echt leuk hoor.
Dat doe je toch voor jezelf, dat is toch leuk ..quote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:34 schreef Dotteke het volgende:
Een feestje onder elkaar, ik snap dat optutten en mooi aankleden dan nooit
Kan ik wel raden...quote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK ga maar niet zeggen wat ik van zijn kop vindt
Ik kan me wel voorstellen dat vrouwen Jeff leuk vinden. Hij heeft iets over zich, zijn humor, zijn uiterlijk wat wel leuk is (karakter ff vergeten) Het is mijn type totaal niet, dat dan weer niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap niet wat ze in hem zien, zit nu echt niets lekkers, leuks moois of opwindends aan aan die man/knul
Da's geen kop maar 'n harsesquote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK ga maar niet zeggen wat ik van zijn kop vindt
Ik vind zijn uiterlijk echt niet leuk, zelfs een beetje aso.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat vrouwen Jeff leuk vinden. Hij heeft iets over zich, zijn humor, zijn uiterlijk wat wel leuk is (karakter ff vergeten) Het is mijn type totaal niet, dat dan weer niet.
Ja ze kan er niks van ....quote:
Bij Babbel kan dat niet zomaar met die mannelijke kaaklijn, arnold schwarzeneggerjukbenen en diepe lage plakstemquote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:50 schreef Inka het volgende:
Moirama heeft al verschillende dames opgemaakt. Ze roepen dat ze een smallere, kleinere neus lijken te hebben nu. Babs, grijp die kans!
Sasha wel omdat ze herstellende is van long covidquote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:56 schreef OmaJacky het volgende:
Nu sasha boos op Mirthe, die heeft haar wakker gemaakt.
Kijk toch uit je doppen schreeuwt ze in de keuken, je kijkt toch eerst of er iemand slaapt. ... ehhh nee sasha er mag niet geslapen worden overdag
Ok , dat heb ik gemistquote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Sasha wel omdat ze herstellende is van long covid
Hebben ze er verder dan echt niets bij?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:59 schreef OmaJacky het volgende:
Tiano hoopt wel dat iedereen genoeg heeft.
Nee tiano , als er maar 6 per persoon zijn is dat een klein beetje te weinig
nou...sas zou zelf ook even iets aan de deur kunnen hangen als ze wil/mag slapen overdag, zodat men rekening kan houdenquote:
Dat wordt echt een blamage...quote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:05 schreef pingu66 het volgende:
Kijk de eerste klachten komen al:
Mexx: we gaan geloof ik Sushi eten:
"Daar maak je me niet
blij mee"
'Gadverdamme"
"Ik hoop het niet,want dat vind ik ....niet zo.....lekker.
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:08 schreef Frummelie het volgende:
Wendy: weer gaan uit eten toch.... ja Wen wel 6 stukjes sushi per persoon... dus geniet ervan..
Ja iets van kip , ik zag sasha kip bakkenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hebben ze er verder dan echt niets bij?
Nou ben benieuwd..quote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:09 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja iets van kip , ik zag sasha kip bakken
IK heb geen idee hoe sushi vult. Ik eet het nooit.quote:
Dacht dat dat niet meer mocht?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:13 schreef Flow3r het volgende:
Iedereen druk bezig en Jeff ligt in bed
Ik eet het ook niet maar volgens mij vult het voor geen meter...quote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb geen idee hoe sushi vult. Ik eet het nooit.
Is er niets anders dan dat?
Zal de drank ook wel snel verkeerd vallen
Ja het is iets wat hij graag eet.quote:
Dit is inderdaad zo verkeerd gekozen... maar kreeft gaat ook wel erg ver voor 25/30 personen...quote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:14 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja het is iets wat hij graag eet.
Hij had beter voor iets algemeen kunnen gaan. Bijvoorbeeld 3 gangen en hoofd gerecht met een biefstuk of zo.
Of een rijsttafel.
Maar ja eigenlijk is het nooit goed wat je ook kiest.
Jeff had kreeft, kreeg hij het binnen waren het gewoon rivier kreeftjes en rupie heeft daar soep van gemaakt.
Eten is gewoon rete duur zeker voor 25 mensen. Degene die nooit in de keuken staan hebben de grootste mond.
Op zulke momenten vorm je een front als groep want zonder deelnemers heeft FEBO geeneens een programmaquote:
Nee hoor, ze sprong op hem om te klierenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:17 schreef Clasientje het volgende:
Hahaha wtf Jeffrey lig te neuken met Kim
Ja ik zag het laterquote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nee hoor, ze sprong op hem om te klieren
[ afbeelding ]
Dat ze daar geregeld liggen te wippen is een zekerheidje maar dat krijgen wij dus 'gelukkig' niet te zienquote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:17 schreef Clasientje het volgende:
Hahaha wtf Jeffrey lig te neuken met Kim
Dat is voor degenen die geen vis lusten of mogen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:09 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja iets van kip , ik zag sasha kip bakken
Vies wijf is dat ook met haar boeren en schetenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:24 schreef pingu66 het volgende:
Kim K hoest gewoon de kamer rond van een hand voor haar mond heeft ze nog nooit gehoord
Hoe meer mensen Erik eruit willen hebben des te meer ik hem erin wil zien blijvenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:28 schreef Clasientje het volgende:
Erik kan dan wel anders over komen maar slim is hij wel. Hij weet wel heel veel
Met gedimd licht komt de sushi wel beter uit denk ikquote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:30 schreef chufi het volgende:
Gaat het gewone licht wel uit of blijft het sfeerloos discolicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |